Kuthardcore en ze dansen even achterlijk als ze er uit zienquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:33 schreef Worldbeater het volgende:
Dat is wel grappig, ik zou wel meedoen.Alleen heb ik een paar jaar dansevolutie gemist.
![]()
![]()
wat voor muziek draaien ze trouwens, house? WB heeft ondanks een nieuw MB nog geen geluid.![]()
Nog even een ijssie eten en maffen.![]()
Camsteun al wel gefixed?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:43 schreef worldpimber het volgende:
Volgens miij moet je er voor 12.00zijn, instructies e.d, maar ik zou het eerlijk gezegd ook niet weten![]()
Heb ook geen tijd meer gehad voor de uitlaat en ff schoonmaken ofzow, dus ik ben momenteel ook wereldvreemd. Zie wel hoe het loopt morgen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:52 schreef worldpimber het volgende:
Misschien morgenochtend?Heb Hicham nog wel gebeld overdag, maar die zat ookmaar ergens rondjes te rijden, dus die kon ook niet ff langs de Praxis of een fotowinkel gaan
Dat is het beeld net nadat de cam er af is geflikkerdquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:02 schreef koffiekoekje het volgende:
DOH!
Er worden hier iig actiebeelden verwacht
bijvoorbeeld![]()
[afbeelding]
![]()
Kan, maar het ligt er natuurlijk ook een beetje aan waar ie is vast gemaakt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is het beeld net nadat de cam er af is geflikkerd
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:58 schreef BazzieK het volgende:
Jullie leven totaal langs elkaar heen of niet?
Johquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kan, maar het ligt er natuurlijk ook een beetje aan waar ie is vast gemaakt.
Ja, zou ik ook wel willenquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:02 schreef koffiekoekje het volgende:
DOH!
Er worden hier iig actiebeelden verwacht
bijvoorbeeld![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]? IK had geen mogelijkheid om naar een winkel te gaan ergens, en Hicham ook niet. Wat kan ik daar nu aan doen
![]()
http://videos.streetfire.(...)99C-625C278AF570.htm![]()
Netjes gedaan, automongolen herkennen het vast
Strak planquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]juh... ik pak maar es een biertje
7 ah 8 uur uitslapenquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook wel willen
Maar het loopt allemaal een beetje langs elkaar heen![]()
Maargoed, als ik om 7 a 8 uur opsta heb ik voor mijn gevoel al flink uitgeslapen, dus hopelijk heb ik morgen nog even de tijd om alles te fixen.
Ja baasquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
smoel houwuh!!anders wordt 't niet wat met die filmpjes
Wel als je ziet dat de motor slap-slap-links-rechts-lucht-gras-grind doet gaan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:20 schreef BazzieK het volgende:
Ja baas![]()
![]()
Maarja een filmpje van een rondje zandvoort in 2:40 is ook niet echt spannend om te zien he
![]()
![]()
![]()
Of de pijpen van WB die je om je oren vliegenquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wel als je ziet dat de motor slap-slap-links-rechts-lucht-gras-grind doet gaan.
Ah okquote:Eneeuh... ik heb net al gepit + dat ik normaal erg vroeg opsta, dus ik zal wel eerder dan 8 uur vanzelf wakker wordenUiteraard *disclaimer*
ik verwacht hoogstaande actiebeeldenquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja baas![]()
![]()
Maarja een filmpje van een rondje zandvoort met 2:40 is ook niet echt spannend om te zien he
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben we het hier nog steeds over motoren?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
motoren die gillen van genot bij het uitpersen van de uitlaat dampen, die gewillig de cillinders penetreren.
Officieel welquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hebben we het hier nog steeds over motoren?![]()
How to abuse your automatic transmissionquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]? IK had geen mogelijkheid om naar een winkel te gaan ergens, en Hicham ook niet. Wat kan ik daar nu aan doen
![]()
http://videos.streetfire.(...)99C-625C278AF570.htm![]()
Netjes gedaan, automongolen herkennen het vast
*Ook wil, het is weeermquote:Op woensdag 19 juli 2006 03:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmm lekker ijsje [afbeelding] [afbeelding]
Ging idd wel lekker gister. In de laatste twee sessies beiden een 2:13 neergezet. Is al weer redelijk wat sneller dan vorige keer.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Verder wel lekker gereden hoorWas blij dat ik maar 3 sessies deed want ik was eigenlijk veel te moe, niet goed geslapen de nacht ervoor (iets van 3 uurtjes
) Kwam precies goed uit
Jij ging er wel lekker overheen zag ik, alleen vond ik de groepenindeling van vandaag nogal gepruts. Niveau's waren niet goed opelkaar afgestemd. Mensen die te hoog grijpen, naar een betere groep verhuizen en verolgens de mensen aldaar ophouden...
Ik ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:43 schreef worldpimber het volgende:
Volgens miij moet je er voor 12.00zijn, instructies e.d, maar ik zou het eerlijk gezegd ook niet weten![]()
Zie wel hoe het loopt morgen![]()
Pak die erna dan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oja, bij deze mijn definitieve afmelding voor de BBQ as zaterdagdacht steeds dat het op zondag was
wrom eigenlijk niet
--> ik kan niet zaterdag, want een verjaardag
Hij's toch een keer bezopen op een meet gekomen waarbij ie bwt aanrandde.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:04 schreef Worldbeater het volgende:
Pak die erna dan.Je drinkt toch niet.
![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:19 schreef worldpimber het volgende:
WB ook nog proefritje maken e.d.![]()
Lekker last minute![]()
Schijnt ook allemaal heel anders te rijden met een STD dempert, maargoed, ik zie je wel voorbij gaan ... op het rechte stuk
[..]
Hij's toch een keer bezopen op een meet gekomen waarbij ie bwt aanrandde.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |