quote:
Maar toch een draadje openen... Tussen zeggen en doen zit enig verschil zal ik maar zeggen...
quote:
Ook even dit ... sommige die reageren en niet lezen ... het is geen auto van een partikulier maar een anoniem politie voertuig!
O, nee, dan is vandalisme wel goed...
quote:
De mensen zijn ter plaatse blijkbaar al gearresteerd
Gelukkig maar... Maar: so?
quote:
Dan of het het afzeiken van merken ... jullie hebben nog nooit gelachen om een lada mop zeker ... ohhh en dat mag wel ... jullie stoute jongens ...
Een mop vertellen of een draadje posten ten koste van een merk is niet exact hetzelfde. Om te beginnen is een mop om te lachen...
quote:
Wij hebben een astra een avensis en een kevertje ... dus zeggen dat ik altijd andere merken afzeik is gewoon flauw ...
Een vriend van mij is een negerT, dus ik ben geen racist...
quote:
OVer saai of niet saai ... valt niet te discussieren want smak, kleur etc is ieders eigen gevoel en mening ...
Over smaak valt niet te twisten, je hebt het, of je hebt het niet.
quote:
Sommige modellen zijn best wel mooi ... Supra, Celica, Tsport series ...
Supra is een sjonniebak waar de wansmaak vanaf springt. De Celica is ook niet altijd even geslaagd. Tsport series is dezelfde meuk als anders, maar dan wat sportiever... De oudere MR2's hebben wel wat. Maar over het algemeen is het janken met de pet op.
Maar overigens: daar gaat het helemaal niet om...
quote:
Een toyota is gewoon goed ... nu kan je zeggen wat je wil er zijn genoeg onafhankelijke testen beschikbaar waaruit blijkt dat toyota en lexus de meest betrouwbare wagens zijn op de markt! Ik kan daar altijd een paar links over plaatsen.
Ja en dan kan ik weer een test produceren waaruit iets anders blijkt. En dan? Wat moet je met een auto die maar één ding voor heeft op anderen (hoewel dat zelfs ter discussie staat) en dat is het überonbelangrijke betrouwbaarheid (onbetrouwbaar is niet fijn, maar statistisch net effe nog betrouwbaarder is zo onbelangrijk als de pest). Om maar eens aan te geven hoe saai een auto wel niet kan zijn: opscheppen over de betrouwbaarheid.
Denk je eens in dat je iemand vraagt naar zijn nieuwe vriendin en hij zegt: ze is zo trouw, maakt goed schoon en kookt lekker. Wat denk je, heeft hij een lekker wijf gescoord die de ballen uit zijn broek zuigt of een lelijk mormel en is hij de keuze aan het rationaliseren?
quote:
En dan iets over die engelse uitvoeringen ... ook daar kan ik zelf niet over klagen. Ik heb zelf een Carina E gehad met 650 000 km, een 1.6 16 op LPG ... nooit wat aangehad ... kraakte in ieder geval een pak minder dan de passat van mijn moeder die slechts 5 jaar oud was en 110 000 km had ... de mijne was er 10! De 1.6 16v had 117 pk en dat was best een snelle aangename en zeer fijne motor (4afe EFI), ok het model was echt een bompa wagen ...
Van vele kanten (ook door jappenfreaks) is mij bevestigd dat de kwaliteit van engelse jappen een stuk minder is dan van jappen uit het land van de rijzende zon.
quote:
Mijn avensis nu heeft echt wel aangenaam veel koppel en loopt echt super goed... de D-Cat van toyota is echt wel een zeer goed motor die niet voor niks een aantal prijzen heeft gewonnen! Doch er zijn vele andere merken die ook prachtstaaltjes afleveren ... De golf gt met 1.4 motor en 170 pk vond ik ook zeer indrukwekkend ... dus zeggen dat wij altijd kortzichtig zijn is een beetje flauw ... soms een beetje relativeren kan geen kwaad.
Het ging dus om het feit dat je een draadje opent met als doel om VW af te zeiken, ook al dekte je jezelf in met een "eigenlijk gaat het te ver"... toch plaatsen!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]
Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.