Niet lang geleden zag ik ook een grap ten koste van Opel die met die site was gelinked... Vandaar dat ik een beetje het idee heb dat Belgische toyotafans een wat rare hobby hebben...quote:Op maandag 17 juli 2006 19:03 schreef HaerdenC het volgende:
euhm ... het zijn geen mensen van toyotaclub hoor ... het stond op zatte vrienden en op de toyotaclub site gewoon gepost net als hierdus al niet direct op de toyota mensen beginnen zeveren ...
Euhm beide dingen hebben totaal niks met mekaar te maken ... Opel was een grap met duidelijke uitleg waarom dit is gewoon een filmpje dat overal zowat op blogs staat... ikzelf ben redelijk actief lid van Toyotaclub en wij doen heel erg veel positieve dingen ... rondritten, meetings, eigen DVD etc etc ... dus beetje kansloos van ons te bashen omdat we een blog filmpje plaatsen... de originele link stond vol reclame banners en was traag ... dus kopie bij ons ...quote:Op maandag 17 juli 2006 19:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niet lang geleden zag ik ook een grap ten koste van Opel die met die site was gelinked... Vandaar dat ik een beetje het idee heb dat Belgische toyotafans een wat rare hobby hebben...
Het staat er zelfs bij dat men de daders zoekt dus hoe meer verspreid het raakt hoe beter!quote:Voor de duidelijkheid dit is niemand van TOYOTACLUB BELGIE gewoon een filmpje dat binnenrolde via zattevrienden.be wij hebben geen haatgevoelens naar andere merken en keuren het gedrag van de persoon zeker niet goed ... maar door de verschijning kunnen de daders mogelijk gepakt worden !!!
leven en sterven zijn de enige dingen die een mens MOET doen ... dus neen hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik moet dus een toyota kopen begrijp ik?
nou... twijfelgevalletje...quote:Op maandag 17 juli 2006 19:34 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
UPDATE volgens zattevrienden.be is het een anoniem voertuig van de politie dus niet van een partikulier! (niet dat het dat minder erg maakt)
Dat kan... Kijk alleen niet vreemd op als je ineens door zo'n ding overreden wordt...quote:Op maandag 17 juli 2006 20:25 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Gewoon voor de zekerheid op alle toyota's schijten die je tegen komt van nu af aan!![]()
![]()
Goed bezig jongen, jezelf afzeiken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heel triest dit!
zei de VW rijder!
Wie?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:10 schreef Duiveltja het volgende:
Triest schijtventje.
Ik bash niet. En het valt mij gewoon op dat ik nu twee keer op de toyotaclub ben gewezen en beide keren in verband met het afzeiken (figuurlijk dan wel letterlijk) van andere merken.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:17 schreef HaerdenC het volgende:
dus beetje kansloos van ons te bashen omdat we een blog filmpje plaatsen...
Ik heb meermaals een toyota onder mijn reet gehad en ik vond het saaie, nietszeggende auto's, plastiekerig van hier tot Tokio (waarom zou dat zo heten?quote:om het nog eens kort uit te leggen
wij hebben als tweede auto een ASTRA 1.7 van 5 jaar oud met 135 000 km, overal roesten, motor volledig tam, turbo werkt niet meer deftig, de radio hebben we papiertje op frontpaneel moeten plakken omdat de speling het contact verbreekt, centrale vergrendeling werkt naar het weer, al 3 keer binnen geweest voor een lampje in het dashbord .... ze hebben het nu gewoon afgekoppeld ... kortweg een HOK ... en vandaar de opelclub site ...
Helemaal niet, die auto is gewoon van iemand die er waarschijnlijk hard voor gewerkt heeft om hem te kunnen betalen. Daar moeten andere mensen gewoon met hun poten vanaf blijvenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:16 schreef Threepio het volgende:
als er een auto is die het verdient om op gescheten te worden, dan is het wel zo'n lekkere caddy
Al dat soort auto's zijn schijtbakken. Voor de onderneming hebben we net een Peugeot Partner gekocht. Even mee gereden en het is idd niet veel. Maar goed, dat ding doet wat het moet doen, kost geen drol en het personeel moet er in rijden. Dus: who cares?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:28 schreef vosss het volgende:
Neemt natuurlijk niet weg dat een Caddy idd een schijtauto is
Meestal compenseert de bestuurder het gebrek aan snelheid bij dit soort autootjes door nimmer te remmen...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:41 schreef vosss het volgende:
Ik niet iig, zolang ze maar niet met 70 voor me gaan kachelen op een 80 weg
Dit is natuurlijk behoorlijk generaliserend aangezien je niet in elke Toyota hebt gereden maar waarschijnlijk in enkele (europese) modellen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:14 schreef DS4 het volgende:
Ik heb meermaals een toyota onder mijn reet gehad en ik vond het saaie, nietszeggende auto's, plastiekerig van hier tot Tokio (waarom zou dat zo heten?), trekkracht onderin abominabel slecht (zelfs bij de grotere motoren), wegligging gezapig, enz. Kortom: een lelijk hok. Toch zie je mij geen grappen uithalen ten koste van toyota. Ik begrijp niet waarom iemand ooit een toyota wil kopen, maar als iemand dat wil doen: veel plezier. Had ik er zelf een gekocht dan had ik mijzelf verweten dat ik bij de proefrit niet had opgelet en had ik de auto verkocht.
eenschquote:Op maandag 17 juli 2006 19:19 schreef ThaFreak het volgende:
triest.....
ik had hem echt helemaal kapot geslagen en met ze gezicht eroverheen gehaald![]()
Heb onlangs een bmw x3 van 65k onder m'n reet gehad, en vond het plastic in mijn toyota van 50 jaar oud toch echt een stuk beter...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:14 schreef DS4 het volgende:
Ik heb meermaals een toyota onder mijn reet gehad en ik vond het saaie, nietszeggende auto's, plastiekerig van hier tot Tokio (waarom zou dat zo heten?)
Lok hem nu niet uitquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:19 schreef 1299 het volgende:
Trekkracht onderinOmdat je toevallig zelf een 8V rijdt en een keer een 16V hebt gereden van Toyota
Het is geen diesel hoor.
Ik geef mijn mening zoals TS die over Opel geeft (en hij mag dan wel zich verschuilen achter het feit dat het filmpje niet van de toyotaclub is, maar hij moet deze wel zonodig hier onder de aandacht brengen). Hij vindt Opel niets (daar kan ik mij wel in vinden), maar ik vind toyota ook niets.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Dit is natuurlijk behoorlijk generaliserend aangezien je niet in elke Toyota hebt gereden maar waarschijnlijk in enkele (europese) modellen.
Er staat meer. Maar misschien is het wat lastig ontkennen dat toyota's iha saaie bakken zijn.quote:en niet weer over trekkracht onderin beginnen hè
Mijn auto heeft 6 inlaat en 6 uitlaatkleppen. 12 dus.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:19 schreef 1299 het volgende:
Trekkracht onderinOmdat je toevallig zelf een 8V rijdt en een keer een 16V hebt gereden van Toyota
Het is geen diesel hoor.
Ik hoef niets te ontkennen of toegeven dunkt mij.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening zoals TS die over Opel geeft (en hij mag dan wel zich verschuilen achter het feit dat het filmpje niet van de toyotaclub is, maar hij moet deze wel zonodig hier onder de aandacht brengen). Hij vindt Opel niets (daar kan ik mij wel in vinden), maar ik vind toyota ook niets.
[..]
Er staat meer. Maar misschien is het wat lastig ontkennen dat toyota's iha saaie bakken zijn.
Ja die bestaan wel, dat hebben we in het vorige topic uitvoering besproken, dus kom niet weer met die onzin.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er zijn overigens ook 16-kleps viercilinders met trekkracht onderin... Alleen niet van japanse makelij.
De kunststoffen die BMW gebruikt zijn vaak juist vrij mooi. Mooier is het echter om "gewoon" een met leer bekleed interieur te hebben.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:28 schreef MikeyMan het volgende:
Heb onlangs een bmw x3 van 65k onder m'n reet gehad, en vond het plastic in mijn toyota van 50 jaar oud toch echt een stuk beter...
Wat een kutauto was dat zeg...
waarom, een dikke ML, X5, Cayenne of Touareg rijdt op de weg gewoon puik, gaat vreselijk hard en kan muv de BMW en met de ML bovenaan ook nog best goed in terrein uit de voetenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
De kunststoffen die BMW gebruikt zijn vaak juist vrij mooi. Mooier is het echter om "gewoon" een met leer bekleed interieur te hebben.
En een X3 is een rotauto. Net als al die hoog op de pootjes auto's, of ze nu uit de VS, Europa of Japan komen, of het nu een MPV of een SUV moet voorstellen, of het nu een Kia is of een Porsche. Allemaal bagger. Op de snelweg rijden met een bodemvrijheid alsof je dagelijks in het terrein komt? Wat een kul!
Ik noem er ook altijd bij dat het saaie bakken zijn. Maar op de een of andere manier gaat de discussie altijd over de trekkracht onderin... Je HOEFT er niet op te reageren. En dat is ook helemaal de bedoeling niet van mijn opmerking.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Het valt me echter wel op dat je altijd over koppel onderin begint, vandaar mijn reactie.
De cayenne kan ook prima in het terrein uit de voeten. Maar het punt is: geen hond die in Nederland met een kjenne off-road gaat. Het is dus een zinloze auto (althans, ik vind het een zinloze auto).quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:53 schreef Repeat het volgende:
waarom, een dikke ML, X5, Cayenne of Touareg rijdt op de weg gewoon puik, gaat vreselijk hard en kan muv de BMW en met de ML bovenaan ook nog best goed in terrein uit de voeten
Dan vind ik bij deze alle sportwagens ook kul! Alsof je dagelijks op het circuit komt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
De cayenne kan ook prima in het terrein uit de voeten. Maar het punt is: geen hond die in Nederland met een kjenne off-road gaat. Het is dus een zinloze auto (althans, ik vind het een zinloze auto).
Als je in het midden-oosten woont kan ik mij de aanschaf voorstellen. Van de andere kant zou ik dan weer een echte terreinwagen nemen voor het terrein. Een G-klasse bijvoorbeeld (en nee: niet de AMG).
Je gaat er per abuis vanuit dat dit veel tijd kost...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:55 schreef hermandeperman het volgende:
Zeg DS4, jij hebt toch zo'n geweldig lopend bedrijf? Moet je overdag niet gewoon werken ofzo?
Ach, ik kan me zinvoller dingen bedenken i.p.v. je mening halstarrig vasthouden en deze meermaals herhalen op een internetforum.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je gaat er per abuis vanuit dat dit veel tijd kost...
Nee. Want ook op de openbare weg kun je gebruik maken van de kwaliteiten van sportauto's. Geloof het of niet, maar ik vind sportauto's ook met rustig rijden fijner dan "gewone" auto's.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:59 schreef Repeat het volgende:
Dan vind ik bij deze alle sportwagens ook kul! Alsof je dagelijks op het circuit komt.
Dat is toch een zelfde soort onzin.
Een auto saai vinden of b.v. de wegligging "gezapig" vinden is een mening, een mening die iedereen ergens over kan hebben.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik noem er ook altijd bij dat het saaie bakken zijn. Maar op de een of andere manier gaat de discussie altijd over de trekkracht onderin... Je HOEFT er niet op te reageren. En dat is ook helemaal de bedoeling niet van mijn opmerking.
Ik leef met de gedachte dat het leven leuk moet zijn. Het heeft per definitie geen zin. Je wordt geboren, je gaat weer dood. Zeer uitzonderlijke uitzonderingen daargelaten weet niemand over 200 jaar nog dat jij hier op aarde hebt rondgelopen. Maar doe vooral iets zinvols vandaag, jongen. Ik geniet lekker van het heerlijke weer en heb mijn afspraken gepland in de middag (te warm om buiten te zijn) en in de avond (onder het genot van een heerlijke maaltijd).quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:02 schreef hermandeperman het volgende:
Ach, ik kan me zinvoller dingen bedenken i.p.v. je mening halstarrig vasthouden en deze meermaals herhalen op een internetforum.
Lees even goed: er staat "ik vond". Geen feit, meningquote:
Zijn we het daar over eens.quote:Over de rug gaan van andere merken/mensen e.d. is mijn humor ook niet.
Geen feit meer zoals een maand geleden, dan gaan we al de goede kant opquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Lees even goed: er staat "ik vond". Geen feit, mening
[..]
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:11 schreef DS4 het volgende:
Zijn we het daar over eens.
*houdt zich in*quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Geen feit meer zoals een maand geleden, dan gaan we al de goede kant op
De stoelen waren van leer... En ook dat was gewoon kut... Leek wel plastic...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
De kunststoffen die BMW gebruikt zijn vaak juist vrij mooi. Mooier is het echter om "gewoon" een met leer bekleed interieur te hebben.
Dan heb jij een van de weinige Carina E's die niet kraken, misschien een Jap, uit welk jaar komt ie?quote:
Een Engelse dus, die kraken ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:32 schreef MikeyMan het volgende:
uit 1995... Laat ik het anders formuleren; het kraakt niet als ik erop druk... Dat deed die bmw wel... Met dit weer komt er weleens een kraakje uit m'n dash ja... Maar daar wordt aan gewerkt
Ik had het niet over de stoelen.quote:
Vreemd. Maar goed.quote:En ook dat was gewoon kut... Leek wel plastic...
Zeer vreemd voor een redelijk nieuwe BMW...quote:De interieurdelen waren van een plastic wat zo hard was dat vrijwel alles kraakte bij het aanraken/gebruiken...
Yepz, vond ik ook al... Heb m'n bestelling dus maar gecancelledquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik had het niet over de stoelen.
[..]
Vreemd. Maar goed.
[..]
Zeer vreemd voor een redelijk nieuwe BMW...
Dat is bij een X3 sowieso verstandig...quote:
en de anti-koppel fanboysquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:18 schreef Sterke_Yerke het volgende:
OMG, zelfs dit topic is al weer in handen van de koppel-fanboys![]()
dat maakt het eigenlijk helemaal niet erg dan. Goeie aktie zelfsquote:Op maandag 17 juli 2006 19:34 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
leven en sterven zijn de enige dingen die een mens MOET doen ... dus neen hoor
UPDATE volgens zattevrienden.be is het een anoniem voertuig van de politie dus niet van een partikulier! (niet dat het dat minder erg maakt)
Het was ook zo'n waardevol draadje...quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:18 schreef Sterke_Yerke het volgende:
OMG, zelfs dit topic is al weer in handen van de koppel-fanboys![]()
Dat jij er geen last van hebt wil niet zeggen dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:45 schreef HaerdenC het volgende:
En dan iets over die engelse uitvoeringen ... ook daar kan ik zelf niet over klagen. Ik heb zelf een Carina E gehad met 650 000 km, een 1.6 16 op LPG ... nooit wat aangehad ... kraakte in ieder geval een pak minder dan de passat van mijn moeder die slechts 5 jaar oud was en 110 000 km had ... de mijne was er 10! De 1.6 16v had 117 pk en dat was best een snelle aangename en zeer fijne motor (4afe EFI), ok het model was echt een bompa wagen ..
Maar toch een draadje openen... Tussen zeggen en doen zit enig verschil zal ik maar zeggen...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:45 schreef HaerdenC het volgende:
Dan in mijn titel staat duidelijk dat ik het te ver gaan vind
O, nee, dan is vandalisme wel goed...quote:Ook even dit ... sommige die reageren en niet lezen ... het is geen auto van een partikulier maar een anoniem politie voertuig!
quote:De mensen zijn ter plaatse blijkbaar al gearresteerd
Een mop vertellen of een draadje posten ten koste van een merk is niet exact hetzelfde. Om te beginnen is een mop om te lachen...quote:Dan of het het afzeiken van merken ... jullie hebben nog nooit gelachen om een lada mop zeker ... ohhh en dat mag wel ... jullie stoute jongens ...
Een vriend van mij is een negerT, dus ik ben geen racist...quote:Wij hebben een astra een avensis en een kevertje ... dus zeggen dat ik altijd andere merken afzeik is gewoon flauw ...
Over smaak valt niet te twisten, je hebt het, of je hebt het niet.quote:OVer saai of niet saai ... valt niet te discussieren want smak, kleur etc is ieders eigen gevoel en mening ...
Supra is een sjonniebak waar de wansmaak vanaf springt. De Celica is ook niet altijd even geslaagd. Tsport series is dezelfde meuk als anders, maar dan wat sportiever... De oudere MR2's hebben wel wat. Maar over het algemeen is het janken met de pet op.quote:Sommige modellen zijn best wel mooi ... Supra, Celica, Tsport series ...
Ja en dan kan ik weer een test produceren waaruit iets anders blijkt. En dan? Wat moet je met een auto die maar één ding voor heeft op anderen (hoewel dat zelfs ter discussie staat) en dat is het überonbelangrijke betrouwbaarheid (onbetrouwbaar is niet fijn, maar statistisch net effe nog betrouwbaarder is zo onbelangrijk als de pest). Om maar eens aan te geven hoe saai een auto wel niet kan zijn: opscheppen over de betrouwbaarheid.quote:Een toyota is gewoon goed ... nu kan je zeggen wat je wil er zijn genoeg onafhankelijke testen beschikbaar waaruit blijkt dat toyota en lexus de meest betrouwbare wagens zijn op de markt! Ik kan daar altijd een paar links over plaatsen.
Van vele kanten (ook door jappenfreaks) is mij bevestigd dat de kwaliteit van engelse jappen een stuk minder is dan van jappen uit het land van de rijzende zon.quote:En dan iets over die engelse uitvoeringen ... ook daar kan ik zelf niet over klagen. Ik heb zelf een Carina E gehad met 650 000 km, een 1.6 16 op LPG ... nooit wat aangehad ... kraakte in ieder geval een pak minder dan de passat van mijn moeder die slechts 5 jaar oud was en 110 000 km had ... de mijne was er 10! De 1.6 16v had 117 pk en dat was best een snelle aangename en zeer fijne motor (4afe EFI), ok het model was echt een bompa wagen ...
Het ging dus om het feit dat je een draadje opent met als doel om VW af te zeiken, ook al dekte je jezelf in met een "eigenlijk gaat het te ver"... toch plaatsen!quote:Mijn avensis nu heeft echt wel aangenaam veel koppel en loopt echt super goed... de D-Cat van toyota is echt wel een zeer goed motor die niet voor niks een aantal prijzen heeft gewonnen! Doch er zijn vele andere merken die ook prachtstaaltjes afleveren ... De golf gt met 1.4 motor en 170 pk vond ik ook zeer indrukwekkend ... dus zeggen dat wij altijd kortzichtig zijn is een beetje flauw ... soms een beetje relativeren kan geen kwaad.
Klopt, slappe vering en dan vaak weer wel straffe demping...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:12 schreef kirpeknots het volgende:
Ik vind bij veel VW producten die slappe vering zo irritant. Dat je bij het drempel afrijden op de grond klapt bedoel ik dan.
Precies! (hoewel VW altijd wel een paar leuke dingen heeft zoals destijds een V(R)6 in een auto uit het C-segment en nu bijvoorbeeld de twincharger, de DSG...)quote:Zo heeft bijna elke auto wel iets. Maar VW en Toyota staan bij mij niet hoog op de lijst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |