Ik vind het zo'n tegenvaller dat je niet kan saven wanneer je wilquote:Op maandag 17 juli 2006 19:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
GOTY
Serieus, wat een geweldige game
Ja het is wel een doorbijtertje zo he`,ik heb world 3 gehaald nu geloof ikquote:Op maandag 17 juli 2006 19:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n tegenvaller dat je niet kan saven wanneer je wil![]()
Eerst er even snel door heen rennen, eindbaas verslaan, en je kunt saven wanneer je wilt.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n tegenvaller dat je niet kan saven wanneer je wil![]()
Sorry maar als je enigsinds een beetje interesse had in reviews, lezen wat andere mensen ervan vonden of enisinds interesse had getoond in de game naast gewoon kopen dan had je dat allang kunnen weten. Dus kom niet als het niet je spel was zeiken in het topic erover. Had dan gewoon even wat verder dan je neus lang is gekeken.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:37 schreef Logitik het volgende:
Ik ben nu al in de laatste wereld.. Ik vind dit echt schandalig! Ik heb het in totaal 2 uurtjes gespeeld ofzo, je loopt zo door de levels heen.
Eikel, ik heb dit spel geruild voor Tetris, en Tetris had ik gekocht voor de reis naar The Loveparade.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:35 schreef disjfa het volgende:
[..]
Sorry maar als je enigsinds een beetje interesse had in reviews, lezen wat andere mensen ervan vonden of enisinds interesse had getoond in de game naast gewoon kopen dan had je dat allang kunnen weten. Dus kom niet als het niet je spel was zeiken in het topic erover. Had dan gewoon even wat verder dan je neus lang is gekeken.
En toen bestonden er nog geen reviews edquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:47 schreef Logitik het volgende:
[..]
Eikel, ik heb dit spel geruild voor Tetris, en Tetris had ik gekocht voor de reis naar The Loveparade.
Je zou denken dat dit een spel is die je blind kan kopen. Een spel van Nintendo is toch altijd goed ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
En toen bestonden er nog geen reviews ed
Ik kots echt op dit soort domme, gemakzuchtige redenaties. Kom maar terug als je alle star coins en geheime exits hebt gevonden, dan praten we verder. Dat is echt allesbehalve makkelijk. Bovendien heeft deze game een ongekend replaygehalte en minigames waar je ook niet snel op uitgekeken zult zijn. En dan is er ook nog een challenge mode die je helemaal door kunt spelen.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:37 schreef Logitik het volgende:
Ik heb het spel vanmiddag gekocht.. Maar was is het spel verrekte makkelijk zeg![]()
Ik ben nu al in de laatste wereld.. Ik vind dit echt schandalig! Ik heb het in totaal 2 uurtjes gespeeld ofzo, je loopt zo door de levels heen.
En dat terwijl ik met vorige Mario's altijd best veel moeite had
FOEIIIIIquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:07 schreef Chav het volgende:
Arrrghhh, waar is die 2e star coin in 7-1 ?
Laat maar, ik heb al gespiekt![]()
Springen en als je landt nogmaals op a drukken (en als je dit nog een keer herhaalt doe je een triple).quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:43 schreef Chav het volgende:
Ik kan het laatste paadje in wereld 7 niet vinden die naar de paddenstoel gaat ! Ik vermoed dat de geheime exit in het spookhuis zit. Tips![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan de IGN Guide
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu alles gehaald, er gebeurd alleen niets. Kom maar op met die leuke dingen die ik nu kan doen !In me Burberry......
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:08 schreef Chav het volgende:Heb je drie sterren achter je savegame? Dan ben je namelijk helemaal klaar, je kan alleen niets extra's btwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu alles gehaald, er gebeurd alleen niets. Kom maar op met die leuke dingen die ik nu kan doen !The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Minigames moet je niet in je eentje spelenquote:Op zondag 23 juli 2006 01:42 schreef McGilles het volgende:
Welke game zijn jullie echt goed in? Ik heb 89 met mollen slaan, iemand hoger?
68 na 3 attemptsquote:Op zondag 23 juli 2006 01:42 schreef McGilles het volgende:
Welke game zijn jullie echt goed in? Ik heb 89 met mollen slaan, iemand hoger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:40 schreef Megalomaniac het volgende:
Spelen als Luigi?(1e postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Nog een leuke:
wil je weer eens dat retro eindgeluidje horen !
haal een level (dus geen eindbaas!) bij tijd 199 / 233 / 344 / 066 ..
je moet gewoon op de laatste 2 cijfers letten als die 2 gelijk zijn hoor je een leuk muziekje en zie je ook het vuurwerk!!
De hoeveel heid hangt van de tijd af wanneer je op de vlag bent geklommen!
als je bv op x99 bent geeindigt dan zie je 9 x vuurwerk en op x11 is dat natuurlijk 1 x!
hf with it![]()
Welkom!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:45 schreef TYNOz het volgende:
[..]
(1e post)
Nog een leuke:
je moet gewoon op de laatste 2 cijfers letten als die 2 gelijk zijn hoor je een leuk muziekje en zie je ook het vuurwerk!!
als je bv op x99 bent geeindigt dan zie je 9 x vuurwerk en op x11 is dat natuurlijk 1 x!
hf with it![]()
dank u !!!!quote:
Netjes!quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:08 schreef TYNOz het volgende:
[..]
dank u !!!!![]()
hier nog een kleine tutorial om van een vriendin die boos is op jouw omdat je een ds lite voor de vakantie heb gekocht af te komen:
men nemen 1 ds lite, 1 new super mario bros game, 1 uitleg over 1 minigame, 2x 9 uur in 1 auto zitten en het resultaat (zie muntjes linksboven aan):
[afbeelding]
![]()
bij haar niet neequote:Op donderdag 27 juli 2006 09:20 schreef Annoesie het volgende:
Wow! verveelde dat nog niet???
Offtopic: Langerak?? Das gewoon Doetinchem hoorrr.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:08 schreef TYNOz het volgende:
[..]
dank u !!!!![]()
hier nog een kleine tutorial om van een vriendin die boos is op jouw omdat je een ds lite voor de vakantie heb gekocht af te komen:
men nemen 1 ds lite, 1 new super mario bros game, 1 uitleg over 1 minigame, 2x 9 uur in 1 auto zitten en het resultaat (zie muntjes linksboven aan):
[afbeelding]
![]()
Je eindscore bepaald ook de kleurpaddestoel die in het begin van het level komt...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:45 schreef TYNOz het volgende:
[..]
(1e post)
Nog een leuke:
hf with it![]()
offtipic: langerak in gemeente liesveld! (zuid holland zuid)! is helemaal geen doetichem hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:26 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Offtopic: Langerak?? Das gewoon Doetinchem hoorrr.Cheater.
vind het nog wel meevallen! buiten in de zon kan je het niet echt optimaal zien!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:44 schreef Roquefort het volgende:
Eindelijk echt mobiel en overal kunnen spelen, in bijna elke lichtsituatie.
Nee vind ik ook,kan hem buiten nog heel slecht zienquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:45 schreef TYNOz het volgende:
[..]
vind het nog wel meevallen! buiten in de zon kan je het niet echt optimaal zien!
maar voor de rest top apparaat idd![]()
Antwoord:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:48 schreef Vegnagun het volgende:
Ben al een paar dagen bezig met NSMB en ben al bij world 6, maar ik ben er na uren zoeken nog steeds niet uit hoe je nou world 4 kan bereiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
Aanzetten en dan heb je links onder een zonnetje. Klik daar een paar keer op met de stylus, stupid.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:55 schreef NrSiX het volgende:
Call me stupid maar hoe zet je hem op een andere stand?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:28 schreef alex4allofyou het volgende:
Kan iemand me hier uitleggen wat die zwevende vraagtekenblokjes inhouden op de map?
En wat een gouden ring betekent om een level? Betekent dat dat er nog een route geopend kan worden?
Als je de level in gaat waar zo'n ding boven zweeft, het blokje ergens in begin van de level langs komt zweven met een power-up.
Moet helaas ook constateren dat het spel erg makkelijk is als je gewoon de levels wilt halen, voor een portable is het erg goed maar vergeleken met de grote broers op de consoles mist het toch wel iets.
Ben ik het wel mee eens, t heeft niet dezelfde diepgang als bijvoorbeeld SMB3 of SMW.
SMB3 is een stuk makkelijker dan alles halen bij NSMB. Zeker lang geleden dat jullie hem gespeeld hebben.quote:
Lol ik heb bij dat spel iets van 2000quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:08 schreef TYNOz het volgende:
[..]
dank u !!!!![]()
[afbeelding]
![]()
Kun je wel zeggen ja, ik loop al een tijdje rond met 99 levensquote:Op donderdag 3 augustus 2006 06:50 schreef sampoo het volgende:
Ik ben een oudere generatie gamert en het echte verschil zit hem denk ik in het erg liberale beleid mbt het aantal levens. Je krijgt ze erg gemakkelijk.
Er zit ook gewoon een level in waarbij je elke keer dat je hem speelt zo'n 7 levens kan krijgen, dus moeilijk is dit niet nee...quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:19 schreef Vegnagun het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja, ik loop al een tijdje rond met 99 levens![]()
Er zijn verschillende 'trucs' om in één level 99 levens te krijgenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:10 schreef McGilles het volgende:
[..]
Er zit ook gewoon een level in waarbij je elke keer dat je hem speelt zo'n 7 levens kan krijgen, dus moeilijk is dit niet nee...
Ooh aangezien ik al 3 sterren heb en voor de rest hem niet zo vaak meer zal aanraken ben ik hier wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn verschillende 'trucs' om in één level 99 levens te krijgen
In level 1-4 zit een buis waar goomba's uitkomen, ga tussen deze en de voorgaande buis instaan en gooi een schild heen en weer. Elke keer zal dat schild een goomba raken en na een tijdje krijg je voor elke geraakte goomba een leven.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ooh aangezien ik al 3 sterren heb en voor de rest hem niet zo vaak meer zal aanraken ben ik hier wel benieuwd naar![]()
![]()
Zeg eens
Doe het niet voor die achtergronden, maar doe het voor de 3 sterretjes achter je naamquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:03 schreef thaduck het volgende:
Zow, ook ik heb NSMB volledig uitgespeeld
Ben te lui om alle munten te gaan halen, vind de achtergrond verandering die je daarmee kan kopen niet zo heel boeiend
Dan heb je het dus niet volledig uitgespeeld.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:03 schreef thaduck het volgende:
Zow, ook ik heb NSMB volledig uitgespeeld
Ben te lui om alle munten te gaan halen, vind de achtergrond verandering die je daarmee kan kopen niet zo heel boeiend
Ik doe het ook nog wel, maar ik ben altijd heel erg gericht op alle levels uitspelen. Daarna ga ik altijd weer door aan een volgende gamequote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe het niet voor die achtergronden, maar doe het voor de 3 sterretjes achter je naam
Hehe, het gaat me ook wel lukken hoor, moet er alleen ff de tijd voor nemenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:37 schreef thaduck het volgende:
World 8 was izi manAlleen de munten allemaal halen niet.
Ik moet nog 3 munten volgens mij dan heb ik alles
Beetje late reactie van mij, maar je vergeet het belangrijkste :quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:45 schreef TYNOz het volgende:
[..]
(1e post)
Nog een leuke:
hf with it![]()
De exit had ik uiteraard al (heb alle munten). Maar Warp gebruik ik nooit, zal ze is ff doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:46 schreef __Saviour__ het volgende:
je moet ook alle geheime exits hebben gevonden en alle warpcannons hebben gebruikt dacht ik
Het zijn screens van een oudere versie. Mario en Luigi zie je op één scherm als je tegen iemand anders speelt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:01 schreef Kevv het volgende:
Iemand die 'screenshots' in de OP ook echt daadwerkelijk in de game gezien?Sowieso, een geel blokje met roze vraagteken?
Mario en Luigi tegelijk in een level?
A-ha, toch maar eens uitproberen danquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zijn screens van een oudere versie. Mario en Luigi zie je op één scherm als je tegen iemand anders speelt.
Ook met 3 sterren achter je savegame?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
uitgespeeld![]()
die laatste 4 levels waren toch wel heel irri![]()
![]()
Ik welquote:Op maandag 19 februari 2007 15:33 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ook met 3 sterren achter je savegame?
Het spel is inderdaad veels te makkelijk. Paar uurtjes, en het is uitgespeeld. En nee, die muntjes boeien me geen f*ck!quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:46 schreef Pronk het volgende:
Ik heb het nu ongeveer 1,5 uur gespeeld. Heb 51 levens en ben bijna aan het einde van World 7.
Ik heb eigenlijk zelfs in World 7 nog vaak het idee dat ik tutorial levels aan het spelen ben. Het ziet er super uit en speelt erg lekker, het spel had van mij alleen heel wat moeilijker mogen zijn.
Wacht maar, wereld 8 wordt wel ietsje moeilijker! Maar wat wil je, het is ook een kinderspelletje toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:46 schreef Pronk het volgende:
Ik heb het nu ongeveer 1,5 uur gespeeld. Heb 51 levens en ben bijna aan het einde van World 7.
Ik heb eigenlijk zelfs in World 7 nog vaak het idee dat ik tutorial levels aan het spelen ben. Het ziet er super uit en speelt erg lekker, het spel had van mij alleen heel wat moeilijker mogen zijn.
Tsja, dat is ieder voor zichquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:17 schreef Logitik het volgende:
[..]
Het spel is inderdaad veels te makkelijk. Paar uurtjes, en het is uitgespeeld. En nee, die muntjes boeien me geen f*ck!
De muntjes maken juist deel uit van het spel en rekken de duur ervan, want sommige zijn redelijk lastig verstopt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:17 schreef Logitik het volgende:
[..]
Het spel is inderdaad veels te makkelijk. Paar uurtjes, en het is uitgespeeld. En nee, die muntjes boeien me geen f*ck!
Dan heb je het dus niet uitgespeeld en geen recht van spreken. Klaar, uitgeluld.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:17 schreef Logitik het volgende:
[..]
Maar alle vorige versies van Mario Bros waren ook 'kinderspelletjes', die waren zeker wel moeilijker. Ik hoop dan maar dat wereld 8 een beetje uitdagend wordt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:20 schreef miss-scofield het volgende:
Wacht maar, wereld 8 wordt wel ietsje moeilijker! Maar wat wil je, het is ook een kinderspelletje toch?
Heb je alle munten en geheime exits?
Maar... de prinses werd ontvoerd en als je die hebt gered is het toch allemaal goed gekomen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De muntjes maken juist deel uit van het spel en rekken de duur ervan, want sommige zijn redelijk lastig verstopt.
Veel Nintendo platformers werken zo: op zich bereik je het einde redelijk snel, maar dan heb je het nog lang niet echt uitgespeeld.
Als ik die plaatjes in de OP zie.. Nostalgie!quote:Op maandag 26 februari 2007 15:07 schreef Flurrie het volgende:
Ik heb sinds zaterdag ook NSMB, en ik moet zeggen, ik ben hooked.
Zelfs mijn vriend is verzot op het spel. Iedere keer dat ik de ds heb weggelegd, wil hij ermee spelen.
Brothers in TIme is een RPG, een erg goede RPG maar geen ouderwetse platformer. Mario64 is een 3D platformer. Voor nostalgie naar de NES is dit spel het beste maar je kan niet echt fout gaan want alle 3 zijn het grootse spellen.quote:Op maandag 30 april 2007 23:11 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Als ik die plaatjes in de OP zie.. Nostalgie!Dit heb ik heel wat lunchpauzes met vriendjes en vriendinnetjes gedaan toen ik nog op de basischool zat.. "Tussen de middag Mario'en"..
(Super Mario Bros 1 en 3 en DUck Hunt op de NES
![]()
)
Heb nu een DS en lijkt me wel leuk om een echte Mario game te hebben, want dat "hoort er toch wel een beetje bij.., Mario en Nintendo" (Nerdy genoeg om zo te denken blijkbaar)
Twijfel echter wel tussen deze en Brothers in Time (?) of Mario64..
Nijg meer naar deze omdat ik niet echt een gamer ben maar dit gewoon leuk vind qua nostalgie.. De beelden, de geluidjes etc. Dus dan lijkt me new Mario een goede keuze, toch? Toch zie ik het verschil met die andere 2 niet zo, behalve dat je bij de ene 2 'spelers' hebt tegelijk en kan afwisselen en de ander is 3d (wat me niet zo aanspreekt, ben meer van de 2d generatie..)
En hoe zit het met de minigames, kan ik die spelen tegen iemand met DS maar zonder cartridge?? Dat zou leuk zijn want ze schijnen super leuk te zijn....
Ik heb nieuw super mario brothers, en hij is zoooo lekker retroquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:25 schreef sampoo het volgende:
[..]
Brothers in TIme is een RPG, een erg goede RPG maar niet geen ouderwetse platformer. Mario64 is een 3D platformer. Voor nostalgie naar de NES is dit spel het beste maar je kan niet echt fout gaan want alle 3 zijn het grootste spellen.
Ik vind Mario 64 niet leuk.. ben nog heel niet ver gekomen ofzo..omdat ik yoshi niet zo leuk vind om mee te spelen. Ik wil gewoon met Mario tegen ? aanspringen om muntjes te krijgen!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:25 schreef sampoo het volgende:
[..]
Brothers in TIme is een RPG, een erg goede RPG maar geen ouderwetse platformer. Mario64 is een 3D platformer. Voor nostalgie naar de NES is dit spel het beste maar je kan niet echt fout gaan want alle 3 zijn het grootse spellen.
hehe eindelijk overleefd, sneuvel ik nu in kasteel 2 op het laatstquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:13 schreef AirRaid het volgende:
ik kom maar niet langs kasteel 1 in wereld 6, halverwege sneuvel ik steeds
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |