Beetje late reactie van mij, maar je vergeet het belangrijkste :quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:45 schreef TYNOz het volgende:
[..]
(1e post)
Nog een leuke:
wil je weer eens dat retro eindgeluidje horen !
haal een level (dus geen eindbaas!) bij tijd 199 / 233 / 344 / 066 ..
je moet gewoon op de laatste 2 cijfers letten als die 2 gelijk zijn hoor je een leuk muziekje en zie je ook het vuurwerk!!
De hoeveel heid hangt van de tijd af wanneer je op de vlag bent geklommen!
als je bv op x99 bent geeindigt dan zie je 9 x vuurwerk en op x11 is dat natuurlijk 1 x!
hf with it![]()
De exit had ik uiteraard al (heb alle munten). Maar Warp gebruik ik nooit, zal ze is ff doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:46 schreef __Saviour__ het volgende:
je moet ook alle geheime exits hebben gevonden en alle warpcannons hebben gebruikt dacht ik
Het zijn screens van een oudere versie. Mario en Luigi zie je op één scherm als je tegen iemand anders speelt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:01 schreef Kevv het volgende:
Iemand die 'screenshots' in de OP ook echt daadwerkelijk in de game gezien?Sowieso, een geel blokje met roze vraagteken?
Mario en Luigi tegelijk in een level?
A-ha, toch maar eens uitproberen danquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zijn screens van een oudere versie. Mario en Luigi zie je op één scherm als je tegen iemand anders speelt.
Ook met 3 sterren achter je savegame?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
uitgespeeld![]()
die laatste 4 levels waren toch wel heel irri![]()
![]()
Ik welquote:Op maandag 19 februari 2007 15:33 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ook met 3 sterren achter je savegame?
Het spel is inderdaad veels te makkelijk. Paar uurtjes, en het is uitgespeeld. En nee, die muntjes boeien me geen f*ck!quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:46 schreef Pronk het volgende:
Ik heb het nu ongeveer 1,5 uur gespeeld. Heb 51 levens en ben bijna aan het einde van World 7.
Ik heb eigenlijk zelfs in World 7 nog vaak het idee dat ik tutorial levels aan het spelen ben. Het ziet er super uit en speelt erg lekker, het spel had van mij alleen heel wat moeilijker mogen zijn.
Wacht maar, wereld 8 wordt wel ietsje moeilijker! Maar wat wil je, het is ook een kinderspelletje toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:46 schreef Pronk het volgende:
Ik heb het nu ongeveer 1,5 uur gespeeld. Heb 51 levens en ben bijna aan het einde van World 7.
Ik heb eigenlijk zelfs in World 7 nog vaak het idee dat ik tutorial levels aan het spelen ben. Het ziet er super uit en speelt erg lekker, het spel had van mij alleen heel wat moeilijker mogen zijn.
Tsja, dat is ieder voor zichquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:17 schreef Logitik het volgende:
[..]
Het spel is inderdaad veels te makkelijk. Paar uurtjes, en het is uitgespeeld. En nee, die muntjes boeien me geen f*ck!
De muntjes maken juist deel uit van het spel en rekken de duur ervan, want sommige zijn redelijk lastig verstopt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:17 schreef Logitik het volgende:
[..]
Het spel is inderdaad veels te makkelijk. Paar uurtjes, en het is uitgespeeld. En nee, die muntjes boeien me geen f*ck!
Dan heb je het dus niet uitgespeeld en geen recht van spreken. Klaar, uitgeluld.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:17 schreef Logitik het volgende:
[..]
Maar alle vorige versies van Mario Bros waren ook 'kinderspelletjes', die waren zeker wel moeilijker. Ik hoop dan maar dat wereld 8 een beetje uitdagend wordt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:20 schreef miss-scofield het volgende:
Wacht maar, wereld 8 wordt wel ietsje moeilijker! Maar wat wil je, het is ook een kinderspelletje toch?
Heb je alle munten en geheime exits?
Maar... de prinses werd ontvoerd en als je die hebt gered is het toch allemaal goed gekomen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De muntjes maken juist deel uit van het spel en rekken de duur ervan, want sommige zijn redelijk lastig verstopt.
Veel Nintendo platformers werken zo: op zich bereik je het einde redelijk snel, maar dan heb je het nog lang niet echt uitgespeeld.
Als ik die plaatjes in de OP zie.. Nostalgie!quote:Op maandag 26 februari 2007 15:07 schreef Flurrie het volgende:
Ik heb sinds zaterdag ook NSMB, en ik moet zeggen, ik ben hooked.
Zelfs mijn vriend is verzot op het spel. Iedere keer dat ik de ds heb weggelegd, wil hij ermee spelen.
Brothers in TIme is een RPG, een erg goede RPG maar geen ouderwetse platformer. Mario64 is een 3D platformer. Voor nostalgie naar de NES is dit spel het beste maar je kan niet echt fout gaan want alle 3 zijn het grootse spellen.quote:Op maandag 30 april 2007 23:11 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Als ik die plaatjes in de OP zie.. Nostalgie!Dit heb ik heel wat lunchpauzes met vriendjes en vriendinnetjes gedaan toen ik nog op de basischool zat.. "Tussen de middag Mario'en"..
(Super Mario Bros 1 en 3 en DUck Hunt op de NES
![]()
)
Heb nu een DS en lijkt me wel leuk om een echte Mario game te hebben, want dat "hoort er toch wel een beetje bij.., Mario en Nintendo" (Nerdy genoeg om zo te denken blijkbaar)
Twijfel echter wel tussen deze en Brothers in Time (?) of Mario64..
Nijg meer naar deze omdat ik niet echt een gamer ben maar dit gewoon leuk vind qua nostalgie.. De beelden, de geluidjes etc. Dus dan lijkt me new Mario een goede keuze, toch? Toch zie ik het verschil met die andere 2 niet zo, behalve dat je bij de ene 2 'spelers' hebt tegelijk en kan afwisselen en de ander is 3d (wat me niet zo aanspreekt, ben meer van de 2d generatie..)
En hoe zit het met de minigames, kan ik die spelen tegen iemand met DS maar zonder cartridge?? Dat zou leuk zijn want ze schijnen super leuk te zijn....
Ik heb nieuw super mario brothers, en hij is zoooo lekker retroquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:25 schreef sampoo het volgende:
[..]
Brothers in TIme is een RPG, een erg goede RPG maar niet geen ouderwetse platformer. Mario64 is een 3D platformer. Voor nostalgie naar de NES is dit spel het beste maar je kan niet echt fout gaan want alle 3 zijn het grootste spellen.
Ik vind Mario 64 niet leuk.. ben nog heel niet ver gekomen ofzo..omdat ik yoshi niet zo leuk vind om mee te spelen. Ik wil gewoon met Mario tegen ? aanspringen om muntjes te krijgen!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:25 schreef sampoo het volgende:
[..]
Brothers in TIme is een RPG, een erg goede RPG maar geen ouderwetse platformer. Mario64 is een 3D platformer. Voor nostalgie naar de NES is dit spel het beste maar je kan niet echt fout gaan want alle 3 zijn het grootse spellen.
hehe eindelijk overleefd, sneuvel ik nu in kasteel 2 op het laatstquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:13 schreef AirRaid het volgende:
ik kom maar niet langs kasteel 1 in wereld 6, halverwege sneuvel ik steeds
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |