SMB3 is een stuk makkelijker dan alles halen bij NSMB. Zeker lang geleden dat jullie hem gespeeld hebben.quote:
Lol ik heb bij dat spel iets van 2000quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:08 schreef TYNOz het volgende:
[..]
dank u !!!!![]()
hier nog een kleine tutorial om van een vriendin die boos is op jouw omdat je een ds lite voor de vakantie heb gekocht af te komen:
men nemen 1 ds lite, 1 new super mario bros game, 1 uitleg over 1 minigame, 2x 9 uur in 1 auto zitten en het resultaat (zie muntjes linksboven aan):
[afbeelding]
![]()
Kun je wel zeggen ja, ik loop al een tijdje rond met 99 levensquote:Op donderdag 3 augustus 2006 06:50 schreef sampoo het volgende:
Ik ben een oudere generatie gamert en het echte verschil zit hem denk ik in het erg liberale beleid mbt het aantal levens. Je krijgt ze erg gemakkelijk.
Er zit ook gewoon een level in waarbij je elke keer dat je hem speelt zo'n 7 levens kan krijgen, dus moeilijk is dit niet nee...quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:19 schreef Vegnagun het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja, ik loop al een tijdje rond met 99 levens![]()
Er zijn verschillende 'trucs' om in één level 99 levens te krijgenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:10 schreef McGilles het volgende:
[..]
Er zit ook gewoon een level in waarbij je elke keer dat je hem speelt zo'n 7 levens kan krijgen, dus moeilijk is dit niet nee...
Ooh aangezien ik al 3 sterren heb en voor de rest hem niet zo vaak meer zal aanraken ben ik hier wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn verschillende 'trucs' om in één level 99 levens te krijgen
In level 1-4 zit een buis waar goomba's uitkomen, ga tussen deze en de voorgaande buis instaan en gooi een schild heen en weer. Elke keer zal dat schild een goomba raken en na een tijdje krijg je voor elke geraakte goomba een leven.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ooh aangezien ik al 3 sterren heb en voor de rest hem niet zo vaak meer zal aanraken ben ik hier wel benieuwd naar![]()
![]()
Zeg eens
Doe het niet voor die achtergronden, maar doe het voor de 3 sterretjes achter je naamquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:03 schreef thaduck het volgende:
Zow, ook ik heb NSMB volledig uitgespeeld
Ben te lui om alle munten te gaan halen, vind de achtergrond verandering die je daarmee kan kopen niet zo heel boeiend
Dan heb je het dus niet volledig uitgespeeld.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:03 schreef thaduck het volgende:
Zow, ook ik heb NSMB volledig uitgespeeld
Ben te lui om alle munten te gaan halen, vind de achtergrond verandering die je daarmee kan kopen niet zo heel boeiend
Ik doe het ook nog wel, maar ik ben altijd heel erg gericht op alle levels uitspelen. Daarna ga ik altijd weer door aan een volgende gamequote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe het niet voor die achtergronden, maar doe het voor de 3 sterretjes achter je naam
Hehe, het gaat me ook wel lukken hoor, moet er alleen ff de tijd voor nemenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:37 schreef thaduck het volgende:
World 8 was izi manAlleen de munten allemaal halen niet.
Ik moet nog 3 munten volgens mij dan heb ik alles
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |