Reken er maar niet op. Die enkele bui die gaat ontstaan geeft géén verlichting en er valt drie keer niets uit (in vergelijking met het te kort wat we hebben).quote:Op maandag 17 juli 2006 18:36 schreef it_was_me het volgende:
Zojuist op de radio bij 538. Het wordt in de loop van de week drukkend weer en vrijdag kans op onweer!
Misschien wel, maar ik vind de 35 die voor woensdag genoteerd staan ook wel een beetje te veel van het goeie. En dan kunnen er nog wel uitschieters bijzitten....quote:
't Is hier nu ook een graad of 32. Volgens mij voel ik 't verschil niet eens meer ..... Door de lage luchtvochtigheid en het weinige vocht in de grond wordt 't alleen maar warmer ....quote:Op maandag 17 juli 2006 19:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik vind de 35 die voor woensdag genoteerd staan ook wel een beetje te veel van het goeie. En dan kunnen er nog wel uitschieters bijzitten....
Het wordt tijd voor een airco.
Laagste temperaturen afgelopen nachtquote:Mussala (Bulgarien) -3°
Omu (Rumänien) -1°
Ponza (Italien) 0°
Vamdrup (Dänemark) 0°
Cherni Vrah (Top/Sommet) (Bulgarien) 0°
Nope toen hebben we nog de 40 gehaald meen ik. Werd toen nog code oranje gegeven bij energie bedrijven. Geen koelwater meerquote:Op maandag 17 juli 2006 18:57 schreef Gitanki het volgende:
hitterecord?
Zomer van 2003 is er tot nu toe niets bij![]()
Volgens mij word je dan 10x per dag opgepaktquote:Op maandag 17 juli 2006 20:00 schreef ASroma het volgende:
schaf gewoon dit setje aan en je komt deze zomer wel door
[afbeelding]
US$ 11.99
[afbeelding]
US$ 79
![]()
Duik wel de fontein in van het Florapleinquote:Op maandag 17 juli 2006 20:06 schreef Saekerhett het volgende:
Weer.nl geeft overmorgen een donkerrode plek ten oosten van Eindhoven. Nog donkerder dan De Bilt, waar al 35 graden bij staat
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:06 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Duik wel de fontein in van het Floraplein![]()
Klopt, toen begon alles echt uit te drogen, maar nu is het ook al lange tijd best droog en warmquote:Op maandag 17 juli 2006 19:57 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Nope toen hebben we nog de 40 gehaald meen ik. Werd toen nog code oranje gegeven bij energie bedrijven. Geen koelwater meer
We hebben nog nooit de 40 gehaald, hoogste temperatuur in Nederland gemeten is 38,6 graden.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:57 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Nope toen hebben we nog de 40 gehaald meen ik. Werd toen nog code oranje gegeven bij energie bedrijven. Geen koelwater meer
Mijn kamer heeft al meerdere malen de 40 + gehaaldquote:Op maandag 17 juli 2006 20:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
We hebben nog nooit de 40 gehaald, hoogste temperatuur in Nederland gemeten is 38,6 graden.
het gaat om een officiele metingquote:Op maandag 17 juli 2006 20:14 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Mijn kamer heeft al meerdere malen de 40 + gehaald
Maar hoe meten ze dat dan? Hebben ze in elk dorp, stad etc een meet instrument staan?
Kan toch best op een klein vierkant metertje in timboektoe veel warmer zijn geweest dan 38,6 ?
Hoe kunnen mensen dit lekker vinden,quote:
De aardappelprijs is al verdubbeld door het nu al aan zien komen van mislukte oogsten, hoge percentages ozon in de lucht, steeds meer airco's die aan gaan waardoor er steeds meer stroom verbruikt wordt en er te weinig koelwater... gezelligquote:Op maandag 17 juli 2006 20:10 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Klopt, toen begon alles echt uit te drogen, maar nu is het ook al lange tijd best droog en warm
quote:De tweede landelijke hittegolf wordt woensdagochtend bijgeschreven. Daarmee is de zomer van 2006 nu al een bijzondere zomer. De laatste keer dat een zomer twee keer een hittegolf meemaakte was in 1948.
Spannend wordt wat de maximumtemperatuur woensdag en donderdag gaat doen. Een temperatuur van 35 graden in delen van Nederland behoort tot de mogelijkheden.
De kans op een bui neemt in de tweede helft van de week wel toe.
lolquote:Op maandag 17 juli 2006 21:38 schreef i2Them2 het volgende:
Mensen wees niet bang, 't wordt echt niet 38*C.
Max. 31
[afbeelding]
Max. 32
[afbeelding]
Max. 32
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |