Oeh, goed dat je het zegt, ik moet morgen mijn zusje bellen omdat ze jarig is.quote:
Vertel?quote:Op maandag 17 juli 2006 19:00 schreef Vlarp het volgende:
Jo!
Ich bin wieder da! Nu met een nieuwe baan
Eerste werkdag?quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:07 schreef wonderer het volgende:
naar zijn werk fietsen om het te brengen
Ben van afdeling verhuisdquote:
Ja, als je moeder het doet, is het kinderachtig. Als je echtgeno(o)t(e) het doet, is het schattigquote:Op maandag 17 juli 2006 19:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Doet me denken aan vroeger, derde klas gymnasium ofzo... ging de intercom in de klas:
"Wil Maarten de Graaf zich melden bij de conciërge? Zijn ouders hebben zojuist zijn broodtrommel bezorgd."
Maarten wilde toen best wel door de grond zakken..
Ik ook. Nouja, deels & onder andere.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:21 schreef Vlarp het volgende:
Ben van afdeling verhuisd
Doe nu het beheer van de site en ik ga op den duur ook wat programmeerwerk doen
er zijn nog 3 anderen die beheer doen. Maar ze willen mij ook VBA, ASP en SQL laten doen op den duurquote:Op maandag 17 juli 2006 19:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ook. Nouja, deels & onder andere..
Dan word je harde progger?quote:Op maandag 17 juli 2006 19:25 schreef Vlarp het volgende:
er zijn nog 3 anderen die beheer doen. Maar ze willen mij ook VBA, ASP en SQL laten doen op den duur
Ik zie alleen dat er velden dubbel bij staan.. gelijk een les voor volgende artikelen die ik publiceerquote:Op maandag 17 juli 2006 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Netjes.
Ik huur gewoon mensen in..
Moneyhungry slutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |