ieh, een homo!quote:Op maandag 17 juli 2006 16:30 schreef Configuratiescherm het volgende:
Ja.
Is u nooit geleerd om met 2 woorden te sprekenquote:Op maandag 17 juli 2006 16:30 schreef Configuratiescherm het volgende:
Ja.
Ja ja.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:31 schreef Stroekie het volgende:
Is u nooit geleerd om met 2 woorden te spreken![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb 'r nog niet gesproken, komt vrijwel nooit thuis.
Maare, ken je toevallig een DJ ESIT?
En jij kan hooguit 1 handje helpen...quote:Op maandag 17 juli 2006 16:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jerruh ligt te neuken en heeft zijn handen dus niet vrij.
't is een haar, mijn tantequote:Op maandag 17 juli 2006 16:40 schreef Jerruh het volgende:
ik ken m niet erik!. wel andere deejays! benny liep na zijn optreden ook rond, ff gekletst!
lag ik maar te neuken SAJ, dan had ik wat te doen vandaag.
wacht daar nog maar even meer hoor, tot vanavond de temperatuur een aangenamere waarde heeft bereiktquote:Op maandag 17 juli 2006 16:40 schreef Jerruh het volgende:
ik ken m niet erik!. wel andere deejays! benny liep na zijn optreden ook rond, ff gekletst!
lag ik maar te neuken SAJ, dan had ik wat te doen vandaag.
ik wacht wel tot woensdagquote:Op maandag 17 juli 2006 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wacht daar nog maar even meer hoor, tot vanavond de temperatuur een aangenamere waarde heeft bereikt
Daaarmee kan ik me alleen maar mee aan het bed vasthouden dus veel schiet ie daar ook niet mee op.quote:
lekker plakken!!!quote:Op maandag 17 juli 2006 16:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker
volgens mij gaan we dan ruim over de 35 graden die dag![]()
en nu dit maal geen onverwachte bezoekers gehad ?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
de droogte, de verzengende hitte van die vuurbal getrotseerd te hebben
is mama weer thuis![]()
Het bed? Wat conservatief.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Daaarmee kan ik me alleen maar mee aan het bed vasthouden dus veel schiet ie daar ook niet mee op.
Er zitten geen handvaten aan mijn wasmachine.quote:
was jij 19 jaar dan?quote:
Kop ik hem in, of wacht ik tot CDP weer thuis is?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
de nectarines op het moment zijn volgens mij ideaal bejaardenfruit, je hoeft het niet te kauwen
Ook ik ben 19 geweest ja.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
was jij 19 jaar dan?.
maar hoe komt het?.
en aan bed vasthouden? man! train je beenspieren en probeer een ander standje.
quote:Op maandag 17 juli 2006 17:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ook ik ben 19 geweest ja.
Een ongeplande afspraak tussen m'n ribben, elleboog en de straatstenen op het singel.
volgens mij niet hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 17:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kop ik hem in, of wacht ik tot CDP weer thuis is?
zucht.....quote:Op maandag 17 juli 2006 17:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
dan nog blijft de mental image van een bekukidente bek ronddravenquote:Op maandag 17 juli 2006 17:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zucht.....
misschien had ik beter kunnen zeggen ideaal voor fruithapjes van baby's
Ach, scheelt je verzorger weer arbeid moet je maar denken.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
de nectarines op het moment zijn volgens mij ideaal bejaardenfruit, je hoeft het niet te kauwen
Da's nieuw!quote:Op maandag 17 juli 2006 17:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt gelijk maar bij de Makro hele voorraden ingeslagen om uit te delen?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zucht.....
misschien had ik beter kunnen zeggen ideaal voor fruithapjes van baby's
nou....quote:Op maandag 17 juli 2006 17:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach, scheelt je verzorger weer arbeid moet je maar denken.
Ach, ik heb itt anderen hier idd niet veel om het lijfquote:Op maandag 17 juli 2006 17:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou....
die vind ik zelfs voor jou doen erg magertjes hoor
Dat kan ook bij mij hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 17:17 schreef wonderer het volgende:
Het wordt hier vandaag 37 graden
Ik ga een kouwe douche nemen
da's wel klote... Kouwe douche is prima maar niet als het moetquote:Op maandag 17 juli 2006 17:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat kan ook bij mij hoor
want ik moet straks dus weer een monteur bellen om er voor te zorgen dat ik morgenochtend weer over warm water kan beschikken
Ja, maar als je voor een warme douche kiest en je hebt alleen maar koud water, dan is het klote.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Douchen is een keuze.
Wie kiest er met dit weer nou voor een warme douche?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar als je voor een warme douche kiest en je hebt alleen maar koud water, dan is het klote.
Ja maar hij heeft koudwater vrees, dus dat wordt naderhand weer zo'n zoekpartijquote:Op maandag 17 juli 2006 17:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wie kiest er met dit weer nou voor een warme douche?
Kan jij nu eigenlijk uberhaupt wel douchen ?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is tot nu toe wel de enige "leuke"eigenschap die ik aan je persoonlijkheid kan ontdekkenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sinds wanneer is homo zijn de belangrijkste eigenschap van mijn persoon?
Mijn vent doucht behoorlijk warm, ook met dit weer. Ik snap het ook niet...quote:Op maandag 17 juli 2006 17:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |