ieh, een homo!quote:Op maandag 17 juli 2006 16:30 schreef Configuratiescherm het volgende:
Ja.
Is u nooit geleerd om met 2 woorden te sprekenquote:Op maandag 17 juli 2006 16:30 schreef Configuratiescherm het volgende:
Ja.
Ja ja.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:31 schreef Stroekie het volgende:
Is u nooit geleerd om met 2 woorden te spreken![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb 'r nog niet gesproken, komt vrijwel nooit thuis.
Maare, ken je toevallig een DJ ESIT?
En jij kan hooguit 1 handje helpen...quote:Op maandag 17 juli 2006 16:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jerruh ligt te neuken en heeft zijn handen dus niet vrij.
't is een haar, mijn tantequote:Op maandag 17 juli 2006 16:40 schreef Jerruh het volgende:
ik ken m niet erik!. wel andere deejays! benny liep na zijn optreden ook rond, ff gekletst!
lag ik maar te neuken SAJ, dan had ik wat te doen vandaag.
wacht daar nog maar even meer hoor, tot vanavond de temperatuur een aangenamere waarde heeft bereiktquote:Op maandag 17 juli 2006 16:40 schreef Jerruh het volgende:
ik ken m niet erik!. wel andere deejays! benny liep na zijn optreden ook rond, ff gekletst!
lag ik maar te neuken SAJ, dan had ik wat te doen vandaag.
ik wacht wel tot woensdagquote:Op maandag 17 juli 2006 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wacht daar nog maar even meer hoor, tot vanavond de temperatuur een aangenamere waarde heeft bereikt
Daaarmee kan ik me alleen maar mee aan het bed vasthouden dus veel schiet ie daar ook niet mee op.quote:
lekker plakken!!!quote:Op maandag 17 juli 2006 16:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker
volgens mij gaan we dan ruim over de 35 graden die dag![]()
en nu dit maal geen onverwachte bezoekers gehad ?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
de droogte, de verzengende hitte van die vuurbal getrotseerd te hebben
is mama weer thuis![]()
Het bed? Wat conservatief.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Daaarmee kan ik me alleen maar mee aan het bed vasthouden dus veel schiet ie daar ook niet mee op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |