Oeh, goed dat je het zegt, ik moet morgen mijn zusje bellen omdat ze jarig is.quote:
Vertel?quote:Op maandag 17 juli 2006 19:00 schreef Vlarp het volgende:
Jo!
Ich bin wieder da! Nu met een nieuwe baan
Eerste werkdag?quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:07 schreef wonderer het volgende:
naar zijn werk fietsen om het te brengen
Ben van afdeling verhuisdquote:
Ja, als je moeder het doet, is het kinderachtig. Als je echtgeno(o)t(e) het doet, is het schattigquote:Op maandag 17 juli 2006 19:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Doet me denken aan vroeger, derde klas gymnasium ofzo... ging de intercom in de klas:
"Wil Maarten de Graaf zich melden bij de conciërge? Zijn ouders hebben zojuist zijn broodtrommel bezorgd."
Maarten wilde toen best wel door de grond zakken..
Ik ook. Nouja, deels & onder andere.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:21 schreef Vlarp het volgende:
Ben van afdeling verhuisd
Doe nu het beheer van de site en ik ga op den duur ook wat programmeerwerk doen
er zijn nog 3 anderen die beheer doen. Maar ze willen mij ook VBA, ASP en SQL laten doen op den duurquote:Op maandag 17 juli 2006 19:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ook. Nouja, deels & onder andere..
Dan word je harde progger?quote:Op maandag 17 juli 2006 19:25 schreef Vlarp het volgende:
er zijn nog 3 anderen die beheer doen. Maar ze willen mij ook VBA, ASP en SQL laten doen op den duur
Ik zie alleen dat er velden dubbel bij staan.. gelijk een les voor volgende artikelen die ik publiceerquote:Op maandag 17 juli 2006 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Netjes.
Ik huur gewoon mensen in..
Moneyhungry slutquote:
Da's sowieso al een enorme afknapperquote:
Jah. Nou. Op het internet ben ik allesbehalve verlegenquote:Misschien dachten ze dat je niet durfde... zomaar wildvreemden aanspreken.
Dat je verlegen was ofzo, ik noem maar iets geks.
Ja, klopt... maar eigenlijk is dat een beetje onzin.quote:
Broek uit! Broek uit!quote:Jah. Nou. Op het internet ben ik allesbehalve verlegen
Bij mij heerst meer het gevoel dat ik niet ga betalen voor een contact-sitequote:Op maandag 17 juli 2006 20:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, klopt... maar eigenlijk is dat een beetje onzin.
Als ik bedenk hoeveel ik eigenlijk gebruik maak van die site, dan zou 't volstrekt redelijk zijn om daar een maandelijks bedrag voor neer te leggen. (Voor m'n gsm-abo betaal ik meer, en ik doe er minder mee.)
Maar ik heb nog dat (steeds meer onterechte) gevoel dat alles met internet en computers (op hardware na) gratis moet zijn....
Cam?quote:[..]
Broek uit! Broek uit!
Waarom niet?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:01 schreef Ang3l het volgende:
Bij mij heerst meer het gevoel dat ik niet ga betalen voor een contact-site![]()
Doe maar aan hoor!quote:Cam?
Laten ze nou net regen voorspelt hebbenquote:Op maandag 17 juli 2006 20:02 schreef Parleur het volgende:
Dus...
Mijn tuin dreigde de kant van de Kalahari op te gaan en MOEST ik dus wel kordate actie gaan ondernemen. Net terug van het tuincentrum. Gewoon NIET normaal wat een arsenaal aan van die watersproeiertjes ze daar hebben. Alles deed weer wat anders en ik ben vermoedelijk tijdens de uitleg behoorlijk bevangen geraakt door de hitte want ik heb spul van haast vijftig euro gekocht!
Nu is het wachten tot de zon onder is en dan kan ik de boel afstellen. En dan zo dat er bij de buurman geen drup valt. Het zal mij benieuwen. Als de waterdruk in Nederland straks wegvalt... dan ben ik begonnen!
Geen idee. Has a desperate ring to it I guess.quote:
Ja... het is óf dat óf het gaat zo vriezen.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten ze nou net regen voorspelt hebben![]()
Ik wou dat ze dat hier ook deden. Met de brandende zon je tuin besproeien...quote:Op maandag 17 juli 2006 20:02 schreef Parleur het volgende:
Nu is het wachten tot de zon onder is en dan kan ik de boel afstellen. En dan zo dat er bij de buurman geen drup valt. Het zal mij benieuwen. Als de waterdruk in Nederland straks wegvalt... dan ben ik begonnen!
Ja dan fikt toch alles gelijk af met de zon door die waterdruppels heen? Kijken die nooit eigen huis & tuin?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wou dat ze dat hier ook deden. Met de brandende zon je tuin besproeien...
De jongen die er wel verstand van had, benadrukte dat ik per se moest wachten tot de zon weg is. Volgens mij is dat alleen maar een spanningsboog. Dit voelt toch een beetje als het kleine jongetje dat zun eerste waterpistool heeft gekregen.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wou dat ze dat hier ook deden. Met de brandende zon je tuin besproeien...
Hmm, dat vond ik vroeger ook wel ja..quote:Op maandag 17 juli 2006 20:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, klopt... maar eigenlijk is dat een beetje onzin.
Als ik bedenk hoeveel ik eigenlijk gebruik maak van die site, dan zou 't volstrekt redelijk zijn om daar een maandelijks bedrag voor neer te leggen. (Voor m'n gsm-abo betaal ik meer, en ik doe er minder mee.)
Maar ik heb nog dat (steeds meer onterechte) gevoel dat alles met internet en computers (op hardware na) gratis moet zijn....
Foto! Foto!quote:Op maandag 17 juli 2006 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
Zo, ik heb Ang3l al z'n broek uit gepraat.
Nog verzoekjes?
DAT zou dan wel gelijk écht nieuws zijn.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:14 schreef Parleur het volgende:
Er zit iemand bij het Journaal naast Freriks die volgens mij elk moment het loodje kan leggen...
*conjure aftersun*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |