dat zou betekenen dat je 'm eerst moet wassenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:04 schreef freud het volgende:
Vanavond maar aan de xenos bbq met sate, al kan ik de sate ook best roosteren op de motorkap van mijn Leonnetje...
Ik wil ook een Leonquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:04 schreef freud het volgende:
Vanavond maar aan de xenos bbq met sate, al kan ik de sate ook best roosteren op de motorkap van mijn Leonnetje...
Xenos BBQ's zijn goedquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:04 schreef freud het volgende:
die film was best goed jaquote:
Nee, zo'n auto willik!quote:
Waarom las ik nou dat jij zijn auto ging wassen in bikini en veel schuim....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat zou betekenen dat je 'm eerst moet wassen
tenzij je een knappe dame in bikini tot je beschikking hebt, die mag 'm wel wassen natuurlijkmet lekker veel schuim enzo
ja het is echt te warm, mijn hormonen draaien door![]()
er zijn hier twee Leon rijders, Ron en Freud. Dus gooi je charmes in de strijdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, zo'n auto willik!
Ik vind dat dus echt superauto's, ben helemaal verliefd op dat kontje
quote:
Ik denk niet dat je les krijgt in een asociale pauperscheurbakquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:30 schreef WurM het volgende:
Ik heb les gehad in een Leon2.nogwat TDI, 320 pk ofzo... zei de instructeur iig altijd
zingt meequote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:34 schreef Yoni het volgende:
Wij ontdekten net dat de roostertjes van de topcooling niet helemaal openstondenIn het hele gebouw dus!
It is getting cold in here!
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:47 schreef Shark.Bait het volgende:
tis toch veel te heet weer om te BBQen?
heee Peaquote:
Je bent een bikkelquote:Ennuh...willen jullie ff allemaal niet zeuren over warm ja...anders kom je maar een ochtendje mee in de kas werken. Een glazen huis zonder airco...dat is pas warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |