Ik denk niet dat je les krijgt in een asociale pauperscheurbakquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:30 schreef WurM het volgende:
Ik heb les gehad in een Leon2.nogwat TDI, 320 pk ofzo... zei de instructeur iig altijd
zingt meequote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:34 schreef Yoni het volgende:
Wij ontdekten net dat de roostertjes van de topcooling niet helemaal openstondenIn het hele gebouw dus!
It is getting cold in here!
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:47 schreef Shark.Bait het volgende:
tis toch veel te heet weer om te BBQen?
heee Peaquote:
Je bent een bikkelquote:Ennuh...willen jullie ff allemaal niet zeuren over warm ja...anders kom je maar een ochtendje mee in de kas werken. Een glazen huis zonder airco...dat is pas warm.
Thx!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:48 schreef pea4fun het volgende:
Hai
Flessie, gefeliciteerd!!! Nu kan je met een gerust hart je rondje NL doen
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
heee Pea
[..]
Je bent een bikkel
B-I-K-K-E-L
daarom ben jij zo slank natuurlijk, je zweet alle restjes vet er wel af...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:48 schreef pea4fun het volgende:
Hai
Flessie, gefeliciteerd!!! Nu kan je met een gerust hart je rondje NL doen
Ennuh...willen jullie ff allemaal niet zeuren over warm ja...anders kom je maar een ochtendje mee in de kas werken. Een glazen huis zonder airco...dat is pas warm.
Ik weet het nog zo net niet... Wat dat IQ betreft viel het wel mee, maar n scheurbak was het wel... Helemaal als hij zelf ff ging rijden om me naar huis te brengen of een ander op te pikken ofzoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je les krijgt in een asociale pauperscheurbak
Of je instructeur moet een IQ van VER onder het vriespunt gehad hebben. 320 pk vast wel
ik heb hem IRL gezienquote:
Tis prima BBQ weerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:47 schreef Shark.Bait het volgende:
tis toch veel te heet weer om te BBQen?
is ie ook zwartquote:
Whehe..het is best lichamelijk werk ja...Ik hoef niet naar de sportschoolquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
daarom ben jij zo slank natuurlijk, je zweet alle restjes vet er wel af...![]()
nog vacatures?![]()
Heb je hem ook aangepast?quote:
ja die werkt er nog maar net zekerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Whehe..het is best lichamelijk werk ja...Ik hoef niet naar de sportschool![]()
toch hebben we er ook iemand lopen van over de 130 kilo![]()
pic?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:58 schreef Debsterr het volgende:
* Debsterr heeft een geile tattoolalala
HOI!
Hijs nog niet genezen, dus glimmerig met vlekjes en korstjes enzo... alstie mooi is zalk 'm showenquote:
Nee toch niet, iets medisch. Ze heeft ook erge moeite met dit weer.quote:
Doe eens meer info...wat is het en waar zit ie op je lichaam enzo? Deed het zeer?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hijs nog niet genezen, dus glimmerig met vlekjes en korstjes enzo... alstie mooi is zalk 'm showen.
Het is een sterretje, alleen de lijnen dus niet ingekleurd. Hij zit schuin linksonder m'n rechterheupbotje jaahaa, locatiebepaling of niet, en alleen de lijnen in de buurt van dat botje deden zeer. De rest voelde ik amperquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Doe eens meer info...wat is het en waar zit ie op je lichaam enzo? Deed het zeer?
* pea4fun niet gezien...das eng
en anders snijden we hem er gewoon uitquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hijs nog niet genezen, dus glimmerig met vlekjes en korstjes enzo... alstie mooi is zalk 'm showen.
Oh dus als je flink wat vet over hebt kan je het gewoon pijnloos laten doen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:10 schreef Debsterr het volgende:
alleen de lijnen in de buurt van dat botje deden zeer. De rest voelde ik amper.
Hoi snoezepoesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en anders snijden we hem er gewoon uit
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dus als je flink wat vet over hebt kan je het gewoon pijnloos laten doen?
and we have a new junkie joining our inkforce!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:58 schreef Debsterr het volgende:
HOI!
Zodat ie net boven je slipje uitkomt? oogjes intekenen danquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is een sterretje, alleen de lijnen dus niet ingekleurd. Hij zit schuin linksonder m'n rechterheupbotje jaahaa, locatiebepaling of niet, en alleen de lijnen in de buurt van dat botje deden zeer. De rest voelde ik amper.
Slipje?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zodat ie net boven je slipje uitkomt? oogjes intekenen dan
Dit is m'n 2e al Puckzzz, en de 3e komt op 4 okt. 2007quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
and we have a new junkie joining our inkforce!!![]()
wanneer laat je de volgende zetten?![]()
Hij komt boven m'n broekrand uit ja, bij de meeste broeken dan die ik hebquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zodat ie net boven je slipje uitkomt? oogjes intekenen dan
Dan krijg je dus een ster met visgeur...quote:
[papa modus]quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:58 schreef Debsterr het volgende:
HOI!
Ik was socializen met m'n dadquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:37 schreef Yoni het volgende:
Flash... waarom jaag je d'r nou weer weg?
Ik vind het wel weer leuk geweest voor vandaag trouwens. Zit alweer zowat een uur in m'n eentje omdat mijn collega's al pleite zijn.
Schattebout, voor mij is het nooit dirty enoughquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:nou durft ze zich niet meer te vertonen
het is mijn schuld
* uitnodigt voor fotoshoot in modderbadquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Schattebout, voor mij is het nooit dirty enough.
Niet eens voor het wassen van je auto?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* uitnodigt voor fotoshoot in modderbad
Wel met bikini dan hequote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* uitnodigt voor fotoshoot in modderbad
Dat mag hierna:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:48 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Niet eens voor het wassen van je auto?
Deal!quote:
Oh okeequote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:41 schreef Debsterr het volgende:
Schattebout, voor mij is het nooit dirty enough.
Is goed hoor, ben wel weer toe aan een shootquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |