Nog ff flink je best doen dan heb je morgen idd net zoveel punten als Yoniquote:Op maandag 17 juli 2006 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen heb ik vast WEER hetzelfde aantal punten als Yoni
Maar goed dat we daarna wat anders gaan doen, je zou er nog wat van denken
Rondje NL...nog shorecrew nodig hier? of kom je er alleen met de intercity langs?quote:Op maandag 17 juli 2006 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet hierna nog een examen, laten we het de 284 noemen. Zij pakt een andere. Maar sowieso laat ik het na morgen even zitten, veel te druk met RondjeNL
ja, shorecrew nodig daarquote:Op maandag 17 juli 2006 19:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Rondje NL...nog shorecrew nodig hier? of kom je er alleen met de intercity langs?
Laat maar zien hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 18:56 schreef HighLander het volgende:
Slecht moment om een plaatje van een heggeschaar te posten onder het motto van de kracht van suggestie?
*lacht hardop*quote:Op maandag 17 juli 2006 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk maar uit jij [afbeelding] voordat ik een packet filter tegen je interface aan configure![]()
Voor mijn aantal punten hoef je niet eens zo heel flink je best te doen. Ik had letterlijk mijn hakken over de sloot (700pt nodig, 700 gehaald). Maar hij is wel binnenquote:Op maandag 17 juli 2006 19:31 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nog ff flink je best doen dan heb je morgen idd net zoveel punten als Yoni![]()
En als je hetzelfde zou gaan doen motiveert dat toch alleen maar? en denken doen we toch
gehaald is gehaald! op naar de volgendequote:Op maandag 17 juli 2006 20:53 schreef Yoni het volgende:
[..]
Voor mijn aantal punten hoef je niet eens zo heel flink je best te doen. Ik had letterlijk mijn hakken over de sloot (700pt nodig, 700 gehaald). Maar hij is wel binnen![]()
Met bloemetje?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaah dikke lul.
Chop, off with his dick! [/Red Queen]quote:Op maandag 17 juli 2006 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaah dikke lul. Ik stop ermee.
douchen, tourjournaal kijken en slapen
zijn lensquote:Op maandag 17 juli 2006 17:56 schreef Troel het volgende:
en wat is er dan zo groot van Shark?
Dank jequote:
Vanaf nu ben ik lid van het Shark zelfspot clubquote:
LOL ben je zo'n gevaar op de weg?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
HaiIk moest even posten van Ronald als ik thuis was
Hiero ben ik dus
Enneh...al een kwartiertje ongeveer
En MSN is dood
JOUW MSN misschier, t mijne werkt primaquote:Op maandag 17 juli 2006 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
HaiIk moest even posten van Ronald als ik thuis was
Hiero ben ik dus
Enneh...al een kwartiertje ongeveer
En MSN is dood
Jajaquote:Op maandag 17 juli 2006 23:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
JOUW MSN misschier, t mijne werkt prima
Jij bent lijp zegquote:Op maandag 17 juli 2006 23:41 schreef freud het volgende:
Ghallo! Squashen met deze temperatuur is lekker hoor, als je van liters zweet houdt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |