Vast zijn zwembroekquote:Op maandag 17 juli 2006 17:56 schreef Troel het volgende:
en wat is er dan zo groot van Shark?
Als je het vorige topic(einde) zo doorleest, mijn familiejuweelquote:Op maandag 17 juli 2006 17:56 schreef Troel het volgende:
en wat is er dan zo groot van Shark?
Ahquote:Op maandag 17 juli 2006 18:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als je het vorige topic(einde) zo doorleest, mijn familiejuweel
quote:Op maandag 17 juli 2006 18:27 schreef freud het volgende:
Zooooooooo, en nu zelf met sjop:
[afbeelding]
Ik heb hem nog nooit gebeld, dus daar heb ik nog geen last van gehadquote:Op maandag 17 juli 2006 18:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee man, irritant juist! Moet je helemaal gaan tellen of je wel genoeg cijfertjes hebt.
quote:Op maandag 17 juli 2006 18:33 schreef Toeps het volgende:
Nee man, irritant juist! Moet je helemaal gaan tellen of je wel genoeg cijfertjes hebt.
[afbeelding]
Geen idee?quote:Op maandag 17 juli 2006 18:33 schreef Troel het volgende:
Wanneer gaan we weer meeten?
[afbeelding]
Slecht moment om een plaatje van een heggeschaar te posten onder het motto van de kracht van suggestie?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:37 schreef Shark.Bait het volgende:
Deflowered? Ik had mijn bloem nog hoor
Als het een heggeschaar met afgeronde top is komt shark er wel mee uit de voetenquote:Op maandag 17 juli 2006 18:56 schreef HighLander het volgende:
[..]
Slecht moment om een plaatje van een heggeschaar te posten onder het motto van de kracht van suggestie?
Ik ging eigenlijk zelf gewoon voor goed scherp geslepen puntje.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Als het een heggeschaar met afgeronde top is komt shark er wel mee uit de voeten
Welke ehmmm inbound port had jij in gedachten eigenlijk?quote:Op maandag 17 juli 2006 19:04 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk zelf gewoon voor goed scherp geslepen puntje.
Geen reden voor onnodig lijden natuurlijk... bloemen hebben ook gevoel.
Zeg Fles... ik dacht: ik geef freud wel ff antwoord, want Fles is weer braaf aan 't lerenquote:Op maandag 17 juli 2006 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welke ehmmm inbound port had jij in gedachten eigenlijk?
Kijk maar uit jijquote:Op maandag 17 juli 2006 19:06 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zeg Fles... ik dacht: ik geef freud wel ff antwoord, want Fles is weer braaf aan 't lerenZit je gewoon nog hier antwoord te geven de hele tijd
![]()
geen, het ging toch over het afknippen van een bloemetjequote:Op maandag 17 juli 2006 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke ehmmm inbound port had jij in gedachten eigenlijk?
Oh, ik had het idee dat je zijn vleesBOOM te lijf gingquote:Op maandag 17 juli 2006 19:09 schreef HighLander het volgende:
[..]
geen, het ging toch over het afknippen van een bloemetje
' goh'quote:Op maandag 17 juli 2006 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, ik had het idee dat je zijn vleesBOOM te lijf ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |