quote:Op maandag 17 juli 2006 15:25 schreef Vector_SLD het volgende:
Vrouwen Meisjes daarmee zijn best geil
proud of it.quote:
Denk je niet dat hier het probleem meer bij jou ligt dan bij de zonnebril?quote:
Ja, dat komt waarschijnlijk door die te grote bril.quote:
Nee! Ligt het probleem niet veel meer bij de na-aap-cultuur van tegenwoordig?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Denk je niet dat hier het probleem meer bij jou ligt dan bij de zonnebril?
dan houden ze die toch gewoon opquote:Op maandag 17 juli 2006 15:26 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, dat komt waarschijnlijk door die te grote bril..
Jawel, de gothics. Ooit gezien hoe hard die uitgelachen worden?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:28 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Nee! Ligt het probleem niet veel meer bij de na-aap-cultuur van tegenwoordig?
Het is 'in' dus ik koop het! Niemand heeft de ballen om met iets anders te lopen.
Dat is altijd al zo geweest...quote:Op maandag 17 juli 2006 15:28 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Nee! Ligt het probleem niet veel meer bij de na-aap-cultuur van tegenwoordig?
Het is 'in' dus ik koop het! Niemand heeft de ballen om met iets anders te lopen.
of tegen de rest van je hoofdquote:Op maandag 17 juli 2006 15:31 schreef VonHinten het volgende:
[..]Kiek dan! Ga je op een motor zitten en ben je bang om vliegen in je ogen te krijgen?
En dat is ook een doelgroep die elkaar achterna lopen. Zelfde geldt voor alto's trouwens. Dus 'origineel' zijn ze allang niet meer.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jawel, de gothics. Ooit gezien hoe hard die uitgelachen worden?
Kloptquote:
Dat is weer het andere uiterste. En die lopen trouwens ook mee.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jawel, de gothics. Ooit gezien hoe hard die uitgelachen worden?
Maar natuurlijkquote:Op maandag 17 juli 2006 15:33 schreef Kakakoka het volgende:
Ieder z'n ding, maar als mijn vriendin zo'n bril op d'r neus zet hook ik hem eraf
dus...quote:Op maandag 17 juli 2006 15:32 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar daarom is het wel jammaah als je het mij vraagt. En wat de gothics betreft, tsja.. daar zeg je me wat. Maar mag toch hopen dat dat niet de enige mensen zijn die niet iets kopen omdat het 'in' is.
Dat is dan ook vrijwel onmogelijk gezien het feit dat vrijwel elke kledingwinkel dezelfde kleding verkoopt.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:37 schreef menininha het volgende:
[..]
dus...
je kan mij niet wijsmaken dat jij zo origineel in je kleding bent.
tenzij je voor echte vintage gaat.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dat is dan ook vrijwel onmogelijk gezien het feit dat vrijwel elke kledingwinkel dezelfde kleding verkoopt.
Tsja je bent natuurlijk altijd gebonden aan hetgene wat de winkels aanbieden, of je moet alles zelf maken. En natuurlijk mag je dingen dragen die je mooi vindt, ook al is het toevallig 'in' .. Maar wat ik een beetje slap vind is dat die zonnebrillen er vorig jaar ook al wel waren, maar toen niemand ze droeg en nú ineens (nou het de mode is) iedereen met die dingen op de kop loopt.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:37 schreef menininha het volgende:
[..]
dus...
je kan mij niet wijsmaken dat jij zo origineel in je kleding bent.
Moeilijk he, die knipoog op het einde van de regel en dan denken: misschien is hij wel niet serieus ..quote:
Vintage is ook zoiets .. dat is ook ineens helemaal vét geworden (in de VS bijvoorbeeld, onder de 'sterren') en dan lopen er ook ineens weer heel veel mensen mee..quote:
ik had deze zonnebril vorig jaar ook al. heb een heel rijtje die ik elke zoveel tijd aanvul met een nieuwe. (ja ik weet het heb soort verslaving)quote:Op maandag 17 juli 2006 15:41 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Tsja je bent natuurlijk altijd gebonden aan hetgene wat de winkels aanbieden, of je moet alles zelf maken. En natuurlijk mag je dingen dragen die je mooi vindt, ook al is het toevallig 'in' .. Maar wat ik een beetje slap vind is dat die zonnebrillen er vorig jaar ook al wel waren, maar toen niemand ze droeg en nú ineens (nou het de mode is) iedereen met die dingen op de kop loopt.
Dan vraag ik mij af: loop je er mee omdat je ze zo mooi vind (wrm liep je er vorig jaar dan niet mee) of omdat het 'in' is en al je vriendjes en vriendinnetjes er ook mee lopen (en natuurlijk alle bling-bling peeps op tv).
I know, maar ik was de enige met zon zonnebril die reageerde..quote:Op maandag 17 juli 2006 15:46 schreef VonHinten het volgende:
Ja oké was niet alleen een vraag die speciaal op jou gericht was, maar zeg maar iedereen die nu zo'n fok op de gok heeft...
of degene met zon zonnebril durven niet te reageren...quote:Op maandag 17 juli 2006 15:50 schreef VonHinten het volgende:
Hehe, Fok! is blijkbaar alternatiever dan ik dacht![]()
Als je nu geen printscreentje maakt geloof ik je dan niet en zie je dan aan voor schaapje..quote:Op maandag 17 juli 2006 15:53 schreef luciferist het volgende:
ik had 2 jaar terug een piloten bril (ik d8 dat het een vet stoere amerikaanse politie bril was)
nu durf ik hem niet op omdat iedereen die heeft, ik zoek nu een sterretjes/hartjes bril. maja alleen kindermaten![]()
let op die sterren/hartjes brillen zijn over 2 jaar vet hip
Net zoals met die laarzen over de broek heen. (best geil, daar niet van). Maar wij hadden op de basisschool zo'n deerne zitten die dat ook had, en die werd gewoon vierkant uitgelachen.. Wisten zij veel dat zij eigenlijk een retevroege trendsetter was! R-e-s-p-e-c-tquote:Op maandag 17 juli 2006 15:58 schreef Dick-Schaffa het volgende:
ik vind ze enorm stom. net als capri broeken en strakke spijkerbroeken (dit schijnt het te gaan worden, van die elastsiche spijkerbroeken waardoor bijna alle vrouwen van die kippenpoten krijgen).
volgens mij is dit verzonnen door of een homo of een lelijke vrouw die hiermee alle vrouwen er lelijk uit wilt laten zien
Ook eensch..quote:Op maandag 17 juli 2006 15:25 schreef Chanty87 het volgende:
EENSCH. Ziet er niet uit. Stelletje Paris Hilton-schaapjesOf moet ik 'vliegen' zeggen...
quote:Op maandag 17 juli 2006 18:57 schreef VjenneKloetn het volgende:
Je had voor dat geld beter wat scheermesjes kunnen kopen...
quote:
die armen in je brilquote:Op maandag 17 juli 2006 17:49 schreef J-Will het volgende:
[afbeelding]
ik heb er één en vind hem stoer
Als die te groot voor je hoofd is ..quote:Op maandag 17 juli 2006 19:01 schreef lady-wrb het volgende:
wanneer is een zonnebril oversized?
Jank niet man 2 jaar geleden had ik al een oversized Armani bril liggen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:44 schreef Gert het volgende:
Mensen met zo'n joekel van een bril op hun knar lopen compleet voor lul, maar het valt ze niet zo op omdat ál die schapen op straat ermee lopen.
Stoer hee! Een echte trendsetter.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:50 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Jank niet man 2 jaar geleden had ik al een oversized Armani bril liggen.![]()
Bravo, jij liep 2 jaar geleden dus al voor lulquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:50 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Jank niet man 2 jaar geleden had ik al een oversized Armani bril liggen.![]()
Daar heb ik mooi schijt aan want nu volgen pas de schaapjesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Bravo, jij liep 2 jaar geleden dus al voor lul.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:50 schreef dronkeykong het volgende:
Maar jij loopt nog zeker met zo een I wanna be a hippy bril van de jaren '90![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:11 schreef PeZu het volgende:
ooh ja naast mijn oversized ray ban mode bril heb ik ook nog dit dingetje
[afbeelding]
Ja, jij bijvoorbeeld, door twee jaar geleden al met zo'n mongolengeval op je knar rond te lopen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:59 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
sommige mensen zijn echt zo origineel
![]()
Jij moet het hiervan hebben hequote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, jij bijvoorbeeld, door twee jaar geleden al met zo'n mongolengeval op je knar rond te lopen.
Dát bedoel ik dus.. Naast dat ik de brillen niet echt mooi vind (is mijn smaak) erger ik me vooral aan dat skapies-gedragquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:57 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Daar heb ik mooi schijt aan want nu volgen pas de schaapjes![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:35 schreef ixio het volgende:
ik vind die grote dingen toch wel wat hebben eigenlijk.![]()
[afbeelding]
Wie zegt dat kleine zonnebrillen mooi staan dan? Er bestaan overigens ook nog zonnebrillen van normaal formaat, dus waarom zou men verplicht zijn die vliegendingen te gaan dragen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:05 schreef parselmouth het volgende:
Oh ja, ik heb het wel eens vaker in een grotezonnebrillenbashtopic gevraagd, maar daar kwam dus geen antwoord op:
Post eens een plaatje van zo'n klein brilletje dat mooi staat bij een vrouw.
Generaliserend? Neuh hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:46 schreef Zuen het volgende:
Ja mijn moeder op een driewieler ook. Wat zeuren jullie nou toch over altijd wat een beetje bij de tijd is, dat jullie nou nog allemaal in grijze broeken en grijze truien rondlopen, alles wat nieuw is is fout bij jullie.![]()
Dus jij hebt ook al die tijd onder een steen geleefd?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:55 schreef Chanty87 het volgende:
Zij is toch best wel diegene die die achterlijke rage heeft veroorzaakt.
Verplicht niet, dat hoor je mij niet zeggen. Ik vind 'normale' zonnebrillen helemaal niet mooi en die smerige kleine mol-a-like dingen zijn helemaal te erg.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:29 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wie zegt dat kleine zonnebrillen mooi staan dan? Er bestaan overigens ook nog zonnebrillen van normaal formaat, dus waarom zou men verplicht zijn die vliegendingen te gaan dragen?
Nee hoor, hoezo?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:51 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook al die tijd onder een steen geleefd?
Mode is het ene seizoen esthetisch wat minder geslaagd dan het andere. Maar dat maakt voor het suffe klootjesvolk niet uit. Die dragen álles waarvan ze denken dat het hip is. Ook al plak je een bos schaamhaar tussen de brilleglazen, als de marketing maar goed genoeg is, loopt een tijdje later al dat wannabe-gepeupel ermee te flaneren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:17 schreef Chanty87 het volgende:
Nou wel. Waarom loopt half Nederland er op dit moment ineens mee dan? Een rage is namelijk iets dat populair is in een bepaalde (korte) periode. Boeiend of jij er jaren geleden al mee (voor lul) liep.
Jij bent zeker zo'n anti-kapitalist. Praten over marketing, alles heeft te maken met marketing, zelfs dingen die types als jij gebruiken, je kan er niet aan ontsnappen jochiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Mode is het ene seizoen esthetisch wat minder geslaagd dan het andere. Maar dat maakt voor het suffe klootjesvolk niet uit. Die dragen álles waarvan ze denken dat het hip is. Ook al plak je een bos schaamhaar tussen de brilleglazen, als de marketing maar goed genoeg is, loopt een tijdje later al dat wannabe-gepeupel ermee te flaneren.
En de meest sneue figuren gaan vervolgens ook nog trots lopen claimen dat zij daar "al twee jaar geleden mee liepen".![]()
Welnee, ik heb niks tegen marketing. Alleen wel tegen schapen die zich alles maar aan laten smeren om er bij te horen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:13 schreef Zuen het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n anti-kapitalist. Praten over marketing, alles heeft te maken met marketing, zelfs dingen die types als jij gebruiken, je kan er niet aan ontsnappen jochie.
Ik heb dat soort uitspraken jaren aan moeten horen van bepaalde typen mensen, maar als anderen het nou fijn vinden om zo'n zonnebril te hebben, wat is daar het probleem van? Misschien vinden ze het wel écht mooi staan en zijn ze niet 'schapen' die de kudde volgen, het zou zo maar kunnen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee, ik heb niks tegen marketing. Alleen wel tegen schapen die zich alles maar aan laten smeren om er bij te horen.
aah en als je het toevallig ook mooi vindt en je koopt het? wat dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee, ik heb niks tegen marketing. Alleen wel tegen schapen die zich alles maar aan laten smeren om er bij te horen.
Dat zou kunnen ja, dat er ook een paar figuren tussen lopen die dat écht oprecht mooi vinden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:25 schreef Zuen het volgende:
[..]
Ik heb dat soort uitspraken jaren aan moeten horen van bepaalde typen mensen, maar als anderen het nou fijn vinden om zo'n zonnebril te hebben, wat is daar het probleem van? Misschien vinden ze het wel écht mooi staan en zijn ze niet 'schapen' die de kudde volgen, het zou zo maar kunnen.
Ik ook. Die van mij is zelfs zo groot dat ie op m'n wangen rust.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:49 schreef J-Will het volgende:
[afbeelding]
ik heb er één en vind hem stoer
je hoeft je sexuele voorkeur hier nietprijs te geven daar is sex voorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, dat er ook een paar figuren tussen lopen die dat écht oprecht mooi vinden.
Sommige mensen houden ook van poepsex.
Smaken verschillen.
Moet allemaal kunnen hoor, mits het vrijwillig gebeurt, maar ík vind het onsmakelijk.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hoeft je sexuele voorkeur hier nietprijs te geven daar is sex voor
maar goed wij grote brillen, jij schijt, mooi opgelost
Ik heb je beledigd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hoeft je sexuele voorkeur hier nietprijs te geven daar is sex voor
maar goed wij grote brillen, jij schijt, mooi opgelost
je komt niet eens in de buurtquote:
Ja dat ga je natuurlijk niet toegeven hier.quote:
jezes wat heb je daar grote zonne bril opquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat ga je natuurlijk niet toegeven hier.![]()
Ja man, hip hè.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
jezes wat heb je daar grote zonne bril op
Bah, dat badpakken weer in lijken te komen, dat is pas een ramp!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:23 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een schaap
Tatjana doet ook mee![]()
http://img147.imagevenue.(...)006.08_070_331lo.jpg
Niet slecht voor een 40+ 'er![]()
Is dat Kees?!?!?!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:23 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een schaap
En daarnaast zijn die dingen echt lelijkquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:17 schreef Chanty87 het volgende:
Nou wel. Waarom loopt half Nederland er op dit moment ineens mee dan? Een rage is namelijk iets dat populair is in een bepaalde (korte) periode. Boeiend of jij er jaren geleden al mee (voor lul) liep.
Check die prijs! ¤121 voor zo'n lelijke skibril! Mwhahahaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:23 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een schaap
Daar geef ik je gelijk in. De beunable-factor gaat enkele procenten omhoog.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:33 schreef speknek het volgende:
--knip--
Sowieso vind ik het meestal wel leuk staan bij meisjes, zo arrogant kak, rowr.
cool hoe duur?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:58 schreef PeZu het volgende:
[afbeelding]
mijn.
alleen heb ik gradient bruin rode glazen... chill
zo rond de 100 dacht ikquote:
gelukkig heb ik een aviator model en niet zo'n armani natte brilquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:18 schreef PimpNLimp het volgende:
ik vin ze wel vet, eerlijk gezegd.
[afbeelding]
ja jij bent echt stoer, homo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelukkig heb ik een aviator model en niet zo'n armani natte bril
omg, anders snap je echt he-le-maal nix van het verhaalquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:16 schreef Chanty87 het volgende:
"Hij is zó leuk! Z'n zonnebril deed het 'm! Want ja, anders was ik natuurlijk nóóit met 'm in contact gekomen!"![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Vrouwen met grote zonnebrillen zitten gewoon graag achter het raam.
Daar gebruik ik altijd bier voorquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:55 schreef kaos- het volgende:
[..]
omg, anders snap je echt he-le-maal nix van het verhaal
ik bedoel dus te zeggen, dat contact leggen makkelijker gaat, dat ze daarna te weten komen wat voor persoon je dan bent, kan positief of negatief uitvallen, dan maakt zo'n zonnebril geen moer uit nee![]()
Zegt de uitdrukking 'iets heel erg zwart-wit zien' jou ook iets?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:04 schreef kaos- het volgende:
En om het maar helemaal duidelijk te maken zet ik 2 personages neer :
1. Je kleed jezelf als nerd, doet een nerd-bril op, poets je tanden amper, en vreet jezelf dik
2. Je kleed je netjes (en gaat misschien met die schapen/lammetjes mee, en koopt dus grote bril), ziet er verzorgd uit, poets netjes je tanden, je haar netjes, goed geschoren, etc
Je zal dezelfde persoon zijn, maar bij versie 2 zal je toch wel meer kans maken neem ik aan
Dat bedoel ik er dus mee, en niet dat die ene coole zonnebril jou meteen een coole dude maakt. Het helpt alleen een handje mee
Doe ik niet hoor... Mauwwwwquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:09 schreef kaos- het volgende:
Deed het alleen maar om het beetje duidelijker te maken![]()
Niet zo zoeken naar bash-reply's
Oh ik begrijp het best hoor. Ik ben namelijk een vrouw en wat je zegt slaat gewoon nergens opquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:55 schreef kaos- het volgende:
[..]
omg, anders snap je echt he-le-maal nix van het verhaal
ik bedoel dus te zeggen, dat contact leggen makkelijker gaat, dat ze daarna te weten komen wat voor persoon je dan bent, kan positief of negatief uitvallen, dan maakt zo'n zonnebril geen moer uit nee![]()
Zie die personen erachterquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:14 schreef alors het volgende:
Nee zulke brillen zijn natuurlijk mooi...
[afbeelding]
Ik heb nog nooit van die kleine brillen gehad, dat staat toch gewoon niet![]()
Misschien wel als het een hele mooie / aparte ketting isquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:14 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Oh ik begrijp het best hoor. Ik ben namelijk een vrouw en wat je zegt slaat gewoon nergens opEen zonnebril is een accessoire, net als een ketting. Als ik een ketting draag komen de heren toch ook niet sneller op me af of wel?
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:16 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Misschien wel als het een hele mooie / aparte ketting isDan heb je een mooi aanknopingspunt om over te lullen!
"Mooie ketting! Neuken?" ik verontschuldig me voor het niveau
het zou inderdaad best zonde zijn als jij zo'n super zonnebril zou dragen....quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja en er zijn ook zonnebrillen van normaal formaat, die niet je halve gezicht bedekken,
Je leest er compleet overheen, maakt voor de rest ook niet uit hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:14 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Oh ik begrijp het best hoor. Ik ben namelijk een vrouw en wat je zegt slaat gewoon nergens opEen zonnebril is een accessoire, net als een ketting. Als ik een ketting draag komen de heren toch ook niet sneller op me af of wel?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |