Als je nu geen printscreentje maakt geloof ik je dan niet en zie je dan aan voor schaapje..quote:Op maandag 17 juli 2006 15:53 schreef luciferist het volgende:
ik had 2 jaar terug een piloten bril (ik d8 dat het een vet stoere amerikaanse politie bril was)
nu durf ik hem niet op omdat iedereen die heeft, ik zoek nu een sterretjes/hartjes bril. maja alleen kindermaten![]()
let op die sterren/hartjes brillen zijn over 2 jaar vet hip
Net zoals met die laarzen over de broek heen. (best geil, daar niet van). Maar wij hadden op de basisschool zo'n deerne zitten die dat ook had, en die werd gewoon vierkant uitgelachen.. Wisten zij veel dat zij eigenlijk een retevroege trendsetter was! R-e-s-p-e-c-tquote:Op maandag 17 juli 2006 15:58 schreef Dick-Schaffa het volgende:
ik vind ze enorm stom. net als capri broeken en strakke spijkerbroeken (dit schijnt het te gaan worden, van die elastsiche spijkerbroeken waardoor bijna alle vrouwen van die kippenpoten krijgen).
volgens mij is dit verzonnen door of een homo of een lelijke vrouw die hiermee alle vrouwen er lelijk uit wilt laten zien
Ook eensch..quote:Op maandag 17 juli 2006 15:25 schreef Chanty87 het volgende:
EENSCH. Ziet er niet uit. Stelletje Paris Hilton-schaapjesOf moet ik 'vliegen' zeggen...
quote:Op maandag 17 juli 2006 18:57 schreef VjenneKloetn het volgende:
Je had voor dat geld beter wat scheermesjes kunnen kopen...
quote:
die armen in je brilquote:Op maandag 17 juli 2006 17:49 schreef J-Will het volgende:
[afbeelding]
ik heb er één en vind hem stoer
Als die te groot voor je hoofd is ..quote:Op maandag 17 juli 2006 19:01 schreef lady-wrb het volgende:
wanneer is een zonnebril oversized?
Jank niet man 2 jaar geleden had ik al een oversized Armani bril liggen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:44 schreef Gert het volgende:
Mensen met zo'n joekel van een bril op hun knar lopen compleet voor lul, maar het valt ze niet zo op omdat ál die schapen op straat ermee lopen.
Stoer hee! Een echte trendsetter.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:50 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Jank niet man 2 jaar geleden had ik al een oversized Armani bril liggen.![]()
Bravo, jij liep 2 jaar geleden dus al voor lulquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:50 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Jank niet man 2 jaar geleden had ik al een oversized Armani bril liggen.![]()
Daar heb ik mooi schijt aan want nu volgen pas de schaapjesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Bravo, jij liep 2 jaar geleden dus al voor lul.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:50 schreef dronkeykong het volgende:
Maar jij loopt nog zeker met zo een I wanna be a hippy bril van de jaren '90![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:11 schreef PeZu het volgende:
ooh ja naast mijn oversized ray ban mode bril heb ik ook nog dit dingetje
[afbeelding]
Ja, jij bijvoorbeeld, door twee jaar geleden al met zo'n mongolengeval op je knar rond te lopen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:59 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
sommige mensen zijn echt zo origineel
![]()
Jij moet het hiervan hebben hequote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, jij bijvoorbeeld, door twee jaar geleden al met zo'n mongolengeval op je knar rond te lopen.
Dát bedoel ik dus.. Naast dat ik de brillen niet echt mooi vind (is mijn smaak) erger ik me vooral aan dat skapies-gedragquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:57 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Daar heb ik mooi schijt aan want nu volgen pas de schaapjes![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:35 schreef ixio het volgende:
ik vind die grote dingen toch wel wat hebben eigenlijk.![]()
[afbeelding]
Wie zegt dat kleine zonnebrillen mooi staan dan? Er bestaan overigens ook nog zonnebrillen van normaal formaat, dus waarom zou men verplicht zijn die vliegendingen te gaan dragen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:05 schreef parselmouth het volgende:
Oh ja, ik heb het wel eens vaker in een grotezonnebrillenbashtopic gevraagd, maar daar kwam dus geen antwoord op:
Post eens een plaatje van zo'n klein brilletje dat mooi staat bij een vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |