Jank niet man 2 jaar geleden had ik al een oversized Armani bril liggen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:44 schreef Gert het volgende:
Mensen met zo'n joekel van een bril op hun knar lopen compleet voor lul, maar het valt ze niet zo op omdat ál die schapen op straat ermee lopen.
Stoer hee! Een echte trendsetter.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:50 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Jank niet man 2 jaar geleden had ik al een oversized Armani bril liggen.![]()
Bravo, jij liep 2 jaar geleden dus al voor lulquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:50 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Jank niet man 2 jaar geleden had ik al een oversized Armani bril liggen.![]()
Daar heb ik mooi schijt aan want nu volgen pas de schaapjesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Bravo, jij liep 2 jaar geleden dus al voor lul.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:50 schreef dronkeykong het volgende:
Maar jij loopt nog zeker met zo een I wanna be a hippy bril van de jaren '90![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:11 schreef PeZu het volgende:
ooh ja naast mijn oversized ray ban mode bril heb ik ook nog dit dingetje
[afbeelding]
Ja, jij bijvoorbeeld, door twee jaar geleden al met zo'n mongolengeval op je knar rond te lopen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:59 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
sommige mensen zijn echt zo origineel
![]()
Jij moet het hiervan hebben hequote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, jij bijvoorbeeld, door twee jaar geleden al met zo'n mongolengeval op je knar rond te lopen.
Dát bedoel ik dus.. Naast dat ik de brillen niet echt mooi vind (is mijn smaak) erger ik me vooral aan dat skapies-gedragquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:57 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Daar heb ik mooi schijt aan want nu volgen pas de schaapjes![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:35 schreef ixio het volgende:
ik vind die grote dingen toch wel wat hebben eigenlijk.![]()
[afbeelding]
Wie zegt dat kleine zonnebrillen mooi staan dan? Er bestaan overigens ook nog zonnebrillen van normaal formaat, dus waarom zou men verplicht zijn die vliegendingen te gaan dragen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:05 schreef parselmouth het volgende:
Oh ja, ik heb het wel eens vaker in een grotezonnebrillenbashtopic gevraagd, maar daar kwam dus geen antwoord op:
Post eens een plaatje van zo'n klein brilletje dat mooi staat bij een vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |