Idem, behalve die post, maar wel al leuke olielampjes gehaald bij de Action én ze zelfs al opgehangen in de tuin inclusief boren en gedoe met pluggen en schroeven.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:02 schreef Aventura het volgende:
zaterdag 11:00 en al een afwas gedaan, was van de lijn gehaald, nieuwe was in machine gedaan, mijn postbak (waar ik 'belangrijke' post tijdelijk in dump) gedeclutterd en rekeningen, brieven etc. in de daarvoor bestemde mappen gedaan.
Oh leuk! Maak je een foto?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:16 schreef Barb het volgende:
[..]
Idem, behalve die post, maar wel al leuke olielampjes gehaald bij de Action én ze zelfs al opgehangen in de tuin inclusief boren en gedoe met pluggen en schroeven.
Als jullie vooral Kelly's missions hier posten of aan mij willen mailen ben ik heel blij!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:00 schreef shmoopy het volgende:
Als je wil kan ik ze wel doorsturen, Sanne.
Zo jij bent goed bezig!quote:Op zondag 30 juli 2006 15:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben vreselijk aan het declutteren. Honderden en honderden cd'tjes uitgezocht en in mappen gedaan met een stickertje erbij. Allemaal boxen voor verschillende voorraden aan kantoorspullen. Opmaken van de voedselvoorraden. Uitzoeken van oud papier en oude tijdschriften. Vanavond de vloer vrijmaken zodat ik eens goed kan zuigen en stoffen![]()
Op je Gquote:Op zondag 30 juli 2006 13:59 schreef Sanne het volgende:
[..]
Als jullie vooral Kelly's missions hier posten of aan mij willen mailen ben ik heel blij!
Dat las ik en daarom ben ik ook als de sodemieter die slaapkamer gaan doen.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Op je Gmail-account heb je iig al 2 mailtjes, hoor.
quote:Dear Friends,
We are only in Zone 5 for one day this week. Take time today to put out any major hotspots in your living room. Put out those fires before they really start to flare up!
Love,
Kelly
Jaja ik welquote:Op maandag 31 juli 2006 10:21 schreef _Boo_ het volgende:
Maken jullie nou werkelijk allemaal de sink droog na elk gebruik
Hm, ik denk aangezien 80% van de Amerikanen wel een of andere religie aanhangt, dat de zondag in elk geval een rustdag is. En de zaterdag misschien ook welquote:Op maandag 31 juli 2006 10:32 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Jaja ik wel![]()
Ik had de missie voor vandaag ook niet.
En inderdaad dit weekend de missie voor donderdag.
Maar in het weekend krijg ik nooit missies?! Dat hoort toch ook niet??
In het weekend hoor je niets tot weinig te doenquote:Op maandag 31 juli 2006 10:32 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Jaja ik wel![]()
Ik had de missie voor vandaag ook niet.
En inderdaad dit weekend de missie voor donderdag.
Maar in het weekend krijg ik nooit missies?! Dat hoort toch ook niet??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |