abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 juli 2006 @ 11:02:08 #201
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_40293721
zaterdag 11:00 en al een afwas gedaan, was van de lijn gehaald, nieuwe was in machine gedaan, mijn postbak (waar ik 'belangrijke' post tijdelijk in dump) gedeclutterd en rekeningen, brieven etc. in de daarvoor bestemde mappen gedaan.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 12:16:11 #202
3498 Barb
Graduated Fool
pi_40295008
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 11:02 schreef Aventura het volgende:
zaterdag 11:00 en al een afwas gedaan, was van de lijn gehaald, nieuwe was in machine gedaan, mijn postbak (waar ik 'belangrijke' post tijdelijk in dump) gedeclutterd en rekeningen, brieven etc. in de daarvoor bestemde mappen gedaan.
Idem, behalve die post, maar wel al leuke olielampjes gehaald bij de Action én ze zelfs al opgehangen in de tuin inclusief boren en gedoe met pluggen en schroeven.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_40298555
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 12:16 schreef Barb het volgende:

[..]

Idem, behalve die post, maar wel al leuke olielampjes gehaald bij de Action én ze zelfs al opgehangen in de tuin inclusief boren en gedoe met pluggen en schroeven.
Oh leuk! Maak je een foto?
Zolang er was is, is er leven.
pi_40298643
Jeetje dat ik dit hele topic gemist heb zeg!
♥ Love is Love ♥
  zaterdag 29 juli 2006 @ 19:24:04 #205
62233 Jelief
ikke lief!
pi_40303896
Manlief kwam donderdagavond thuis na zo', 24 uur weg geweest te zijn, zegt ie "jeetje wat is het hier netjes." En dat terwijl het niet eens heel veel netter is dan eerst, maar goed het lijkt wel te werken dus. Ik heb me aangeleerd om elke keer als ik van boven naar beneden ga of nadersom dat ik iets meeneem dat op de andere verdieping hoort. En dan ook meteen opruimen hè! Ook de wc ziet elke avond zo'n glorixdoekje
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 19:39:49 #206
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40304271
Ik heb FlyLady maar eens gemaild waar mijn mailtjes blijven.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_40306518
Als je wil kan ik ze wel doorsturen, Sanne.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_40310073
Dankzij dit topic heb ik mijn hele tuin van de week opgeruimd, en ook nog eens alle troep meteen bij het grofvuil gezet.
Ik ben niet aangemeld bij Flylady, maar dat hoeft dus helemaal niet Dit topic af en toe doorlezen is genoeg aansporing tot actie.
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
  zondag 30 juli 2006 @ 13:59:58 #209
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40321431
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 21:00 schreef shmoopy het volgende:
Als je wil kan ik ze wel doorsturen, Sanne.
Als jullie vooral Kelly's missions hier posten of aan mij willen mailen ben ik heel blij!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 30 juli 2006 @ 14:47:33 #210
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_40322669
Ik denk dat ik dit ook maar eens ga proberen!
  † In Memoriam † zondag 30 juli 2006 @ 15:04:00 #211
43556 miss_dynastie
pi_40323050
Ik ben vreselijk aan het declutteren. Honderden en honderden cd'tjes uitgezocht en in mappen gedaan met een stickertje erbij. Allemaal boxen voor verschillende voorraden aan kantoorspullen. Opmaken van de voedselvoorraden. Uitzoeken van oud papier en oude tijdschriften. Vanavond de vloer vrijmaken zodat ik eens goed kan zuigen en stoffen
pi_40334613
Nu op SBS6: De SuperHuisvrouw. Wel grappig om te zien dat er ook tips van FlyLady worden toegepast. Behalve de babysteps, want ze pakken natuurlijk alles meteen helemaal aan.

Vantevoren een weekmenu maken werkt trouwens prima. Ik krijg de aanbiedingen van de C1000 in mijn mail. Op zondagavond maak ik een weekmenu met een boodschappenlijstje voor maandagochtend.
Trust me, I know what I'm doing.
  zondag 30 juli 2006 @ 22:11:12 #213
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_40335013
Ik kan er niet meer tegen als mijn sink niet shining is Wat is dat voor belachelijk gedrag? Straks gaan oude omaatjes me nog vol trots in m'n wangen knijpen ofzo omdat ik er zo huisvrouwelijk uitzie...
pi_40335093
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben vreselijk aan het declutteren. Honderden en honderden cd'tjes uitgezocht en in mappen gedaan met een stickertje erbij. Allemaal boxen voor verschillende voorraden aan kantoorspullen. Opmaken van de voedselvoorraden. Uitzoeken van oud papier en oude tijdschriften. Vanavond de vloer vrijmaken zodat ik eens goed kan zuigen en stoffen
Zo jij bent goed bezig!

Vandaag niet zoveel gedaan. Een paar wasjes gedaan, gestofzuigd en de hele middag bezig geweest om mijn computer te 'declutteren'. Ook daar stapelt de rommel zich op
Mind the gap
  zondag 30 juli 2006 @ 22:17:14 #215
62233 Jelief
ikke lief!
pi_40335238
Ik kwam net in de keuken nadat ik Emma had gevoed, manlief had de vaat al opgeruimd maar was om de een of andere duistere reden midden in de werkzaamheden ermee opgehouden en vertrokken (dat hij weg ging wist ik) Vaatwasser nog open en aanrecht nog een zooitje. Ik had in eerste instantie de neiging om de boel de boel te laten en weer naar boven te gaan. Maar nee Flylady keek mee en ik heb toch maar even opgeruimd Kom ik morgen dus beneden naar een schone keuken .
wat een bende daar bij superhuisvrouw
  zondag 30 juli 2006 @ 22:35:06 #216
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40335924
Omdat ik het de hele week te druk heb gehad heb ik vanavond alle missies van Kelly voor de slaapkamer maar uitgevoerd. Ik heb gedeclutterd, afgestoft, afgenomen, bed verschoond, gestofzuigd, de vensterbank schoongemaakt, rondslingerende kleren opgeruimd.

Het zweet gutst van mijn hoofd, maar mijn sink shined, de afwas is gedaan, twee wassen weggewerkt. Goh, wat zal ik heerlijk slapen zo.
  FOK!Babe zondag 30 juli 2006 @ 23:46:50 #217
11324 shmoopy
pi_40338635
quote:
Op zondag 30 juli 2006 13:59 schreef Sanne het volgende:

[..]

Als jullie vooral Kelly's missions hier posten of aan mij willen mailen ben ik heel blij!

Op je G mail-account heb je iig al 2 mailtjes, hoor.
  maandag 31 juli 2006 @ 00:47:04 #218
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40340148
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:46 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Op je G mail-account heb je iig al 2 mailtjes, hoor.
Dat las ik en daarom ben ik ook als de sodemieter die slaapkamer gaan doen.

Dank! Ik had het anders vast niet opgebracht.
pi_40343288
Ik heb de slaapkamer missies van Kelly voruge week niet gedaan. Het bed verschonen doe ik altijd op zondag dus dat had weinig nut.
Ik wacht nu vol spanning op de missie van vandaag
Gek op mooie kleding.
  maandag 31 juli 2006 @ 09:20:31 #220
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_40343842
Hier gaat er ook iets mis met de missies. Zo kreeg ik gisteren de missie voor donderdag .
De dagen ervoor had ik al wel de missies van za en zo ontvangen. Gaat dus niet helemaal zoals het hoort. Wmb. mag hier de dagmissie wel worden geplaatst!
pi_40344624
Kelly's missie van vandaag:
quote:
Dear Friends,

We are only in Zone 5 for one day this week. Take time today to put out any major hotspots in your living room. Put out those fires before they really start to flare up!

Love,
Kelly
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 31 juli 2006 @ 10:21:01 #222
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_40344979
Maken jullie nou werkelijk allemaal de sink droog na elk gebruik
pi_40345244
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:21 schreef _Boo_ het volgende:
Maken jullie nou werkelijk allemaal de sink droog na elk gebruik
Jaja ik wel

Ik had de missie voor vandaag ook niet.
En inderdaad dit weekend de missie voor donderdag.
Maar in het weekend krijg ik nooit missies?! Dat hoort toch ook niet??
Gek op mooie kleding.
  maandag 31 juli 2006 @ 10:37:28 #224
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_40345379
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:32 schreef MissFrodo het volgende:

[..]

Jaja ik wel

Hm, ik denk aangezien 80% van de Amerikanen wel een of andere religie aanhangt, dat de zondag in elk geval een rustdag is. En de zaterdag misschien ook wel
  maandag 31 juli 2006 @ 10:37:43 #225
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_40345391
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:32 schreef MissFrodo het volgende:

[..]

Jaja ik wel

In het weekend hoor je niets tot weinig te doen
pi_40345638
Ik doe in het weekend alleen mijn dagelijkse routine, ahum.
Dus het doekje over de wc, douche muren afnemen na gebruik, sink mooi houden, etc.

Trouwens even een tip:
Ik heb gisteren mijn douhebak schoongemaakt met Powerreiniger van de Action, zit in een roze spuitfles. Dit werkt echt goed, even spuiten, sponsje erover, afspoelen, tadaa!!
Ga het ook op mijn douchecabine deuren proberen.
Gek op mooie kleding.
pi_40347215
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:37 schreef Nugget het volgende:

[..]

In het weekend hoor je niets tot weinig te doen
Probleem is alleen dat ik pas in het weekend echt tijd heb.
Ligt (nu nog) wel aan mezelf, want als je alle babystapjes doet die in principe weinig tijd kosten zou je langzaam toewerken naar een schoon en opgeruimd huis en hoef je in het weekend niet meer zo aan damage-control te doen.

Deze vakantie staat het declutteren centraal, ruimte is het streven.
  Moderator maandag 31 juli 2006 @ 11:57:16 #228
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_40347804
Gezien de hitte en de daarbijbehorende lamlendigheid zie ik door de bomen het bos niet meer.
  • Enorme afwas
  • Overal stof
  • 99,9% luchtvochtigheid in mijn slaapkelder dat gevolgen heeft
  • Kledingstapels
  • Kalkaanslag in de wastafel
  • Papierberg (een stapel kan ik het niet eens meer noemen)

Gelukkig is de was wel gedaan. Maar wat is nu het startadvies? Elke dag één van de taken wegwerken of zo? En dan dagelijks bijhouden?
  • Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
    Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    pi_40347932
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 11:57 schreef UIO_AMS het volgende:
    Gezien de hitte en de daarbijbehorende lamlendigheid zie ik door de bomen het bos niet meer.
  • Enorme afwas
  • Overal stof
  • Kledingstapels

Gelukkig is de was wel gedaan. Maar wat is nu het startadvies? Elke dag één van de taken wegwerken of zo? En dan dagelijks bijhouden?
  • Zet een timer op 15 minuten en ga aan de afwas beginnen.
    Als de timer gaat ga je even 15 minuten wat leukers doen, en daarna weer 15 minuten aan de afwas.
    Kan zijn dat je 15-minutenbreak wat langer is, tussendoor wat werken of boodschappen doen bijv, maar dat boeit niet, als je daarna maar weer verder gaat.

Probeer eerst die afwas, dat is een erg in het oog springend iets, stof ligt er morgen ook nog wel.
      Moderator maandag 31 juli 2006 @ 12:05:46 #230
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_40348050
    Ah, ik was het altijd eerst af, neem een break, en droog het dan af. Dus dat gaat wel goedkomen.
    Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    pi_40348200
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 11:57 schreef UIO_AMS het volgende:
  • Enorme afwas
  • Overal stof
  • Kledingstapels

• Je gootsteen schoonmaken en dat zo houden. In theorie blijft je keuken netter en als je keuken netter is zou dat een uitstraling moeten hebben naar de rest van je huis. Je moet jezelf stap voor stap nieuwe gewoontes aanleren en die iedere dag blijven doen, een ochtend- en een voor het naar bedgaan routine, en eventueel ook nog een middagroutine. Dan 15 minuten per dag spullen uitzoeken en wegdoen. Heb je dat onder de knie dan kun je verder.
    Ik doe 's ochtends wassen, gezicht reinigen, moisturizen, haren borstelen/opsteken, was ophangen (die vriendje heeft aangezet), ontbijten, 15 minuten declutteren, Hotspots (plekken waar je altijd zooi neerlegt) opruimen en als ik me verder niet laat afleiden door de PC schoonmaken (bv Kelly's mission). 's Avonds afwassen (in theorie dan), planten water geven, eten voor de volgende dag uit de vriezer, was opruimen, kattenbakken uitscheppen, afval naar de container brengen, tanden poetsen, kleren klaarleggen en als ik helemaal de geest heb nog schoonmaken of declutteren. Ik ben nu 27 dagen bezig, heb vooral m'n routines gedaan plus m'n keuken, WC en badkamer grondig schoongemaakt, de rest komt vanzelf wel maar ik houd het nu in ieder geval bij. En m'n planten leven allemaal nog ondanks de hitte Alleen de afwas heb ik al een paar dagen niet gedaan, maar die werk ik wel weer weg door er vandaag af en toe een kwartiertje mee bezig te zijn.
    pi_40348222
    Precies, en de zooi is niet in 1 dag gemaakt, dus hoeft/kan het ook niet in 1 dag weer weg zijn.

Sanne, ik heb de mails doorgestuurd, als je er nog wat mist geef je maar een gil.
      maandag 31 juli 2006 @ 12:16:43 #233
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_40348370
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 12:11 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Je gootsteen schoonmaken en dat zo houden. In theorie blijft je keuken netter en als je keuken netter is zou dat een uitstraling moeten hebben naar de rest van je huis. Je moet jezelf stap voor stap nieuwe gewoontes aanleren en die iedere dag blijven doen, een ochtend- en een voor het naar bedgaan routine, en eventueel ook nog een middagroutine. Dan 15 minuten per dag spullen uitzoeken en wegdoen. Heb je dat onder de knie dan kun je verder.
    Ik doe 's ochtends wassen, gezicht reinigen, moisturizen, haren borstelen/opsteken, was ophangen (die vriendje heeft aangezet), ontbijten, 15 minuten declutteren, Hotspots (plekken waar je altijd zooi neerlegt) opruimen en als ik me verder niet laat afleiden door de PC schoonmaken (bv Kelly's mission). 's Avonds afwassen (in theorie dan), planten water geven, eten voor de volgende dag uit de vriezer, was opruimen, kattenbakken uitscheppen, afval naar de container brengen, tanden poetsen, kleren klaarleggen en als ik helemaal de geest heb nog schoonmaken of declutteren. Ik ben nu 27 dagen bezig, heb vooral m'n routines gedaan plus m'n keuken, WC en badkamer grondig schoongemaakt, de rest komt vanzelf wel maar ik houd het nu in ieder geval bij. En m'n planten leven allemaal nog ondanks de hitte Alleen de afwas heb ik al een paar dagen niet gedaan, maar die werk ik wel weer weg door er vandaag af en toe een kwartiertje mee bezig te zijn.
    Heb je een baan buitenshuis? Want ik zou echt geen tijd hebben voor die routines hoor. Of ik moet om 5 uur opstaan
    pi_40348458
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 12:16 schreef Aventura het volgende:

[..]

Heb je een baan buitenshuis? Want ik zou echt geen tijd hebben voor die routines hoor. Of ik moet om 5 uur opstaan
    Ik heb wel vakantie met af en toe een dagje werken (student) Maar m'n ochtendroutine tot en met ontbijten doe ik in een uur (zo lang deed ik er eerst ook over om de deur uit te komen, maar toen deed ik veel minder ), dat declutteren kan ook 's avonds als het moet. En de avondroutine heb ik ook altijd zo af. Het is meer dat er nu structuur in zit, vroeger vergat ik alles, nu heb ik het uitgeprint in de keuken hangen, 's avonds ga ik ook echt het lijstje af.
      maandag 31 juli 2006 @ 12:22:20 #235
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_40348518
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 12:20 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Ik heb wel vakantie met af en toe een dagje werken (student) Maar m'n ochtendroutine tot en met ontbijten doe ik in een uur (zo lang deed ik er eerst ook over om de deur uit te komen, maar toen deed ik veel minder ), dat declutteren kan ook 's avonds als het moet. En de avondroutine heb ik ook altijd zo af. Het is meer dat er nu structuur in zit, vroeger vergat ik alles, nu heb ik het uitgeprint in de keuken hangen, 's avonds ga ik ook echt het lijstje af.
    Bij mij is het altijd een gevecht om de trein te halen. En het enige wat ik dan moet doen is opstaan, douchen en aankleden
    Misschien moet ik dat ook maar eens veranderen. Kleding klaarleggen zoals ze steeds suggereren zal ws. wel echt schelen.
      Moderator maandag 31 juli 2006 @ 12:23:03 #236
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_40348538
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 12:16 schreef Aventura het volgende:
    Dat zat ik ook al te denken. Wat een lijst.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      maandag 31 juli 2006 @ 12:24:20 #237
    38042 Maerycke
    Ja, wat nou weer?
    pi_40348562
    Als ik eerst een uur bezig zou moeten zijn met m'n huis, moet ik voor 5 uur opstaan Dat heb ik er toch niet echt voor over zeg maar
    pi_40349198
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 12:22 schreef Aventura het volgende:
    Kleding klaarleggen zoals ze steeds suggereren zal ws. wel echt schelen.
    Ja, absoluut.
    Dat is mijn volgende routine, want te vaak loop ik 's ochtends gehaast door het huis te zoeken naar een noodzakelijk kledingstuk om het huis uit te kunnen, en te vaak eindigt dat in enorm gestress en gechagrijn.

Zeker als je ook nog kinderen naar school moet zien te krijgen is een routine wat dit betreft heel relaxed (weet ik uit de spaarzame keren dat ik het wel deed).
      maandag 31 juli 2006 @ 13:43:10 #239
    5177 Leah
    I'm going to Graceland
    pi_40350853
    quote:
    Op zondag 30 juli 2006 21:59 schreef Unihoc_ACE het volgende:

Vantevoren een weekmenu maken werkt trouwens prima. Ik krijg de aanbiedingen van de C1000 in mijn mail. Op zondagavond maak ik een weekmenu met een boodschappenlijstje voor maandagochtend.
    Ben ik ook mee begonnen . Ik wilde er eerst niet aan,want ik vond het wel heel controlfreakerig , maar ik doe dat nu twee weken. En man wat scheelt dat een tijd, en geld , en gezeur over wat we nu weer eens zullen eten.
    Losing love is like a window in your hart,
    everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
    pi_40351111
    Hoe werkt dat met die boodschappenlijstjes dan?
    Want het komt op mij ook redelijk star over, en ik krijg nogal eens onverwacht eters, of ik besluit dat ik opeens dringend behoefte heb om voor tig man te gaan koken, dan klopt het heule lijstje dus al niet meer.
    pi_40351370
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 13:50 schreef shmoopy het volgende:
    Hoe werkt dat met die boodschappenlijstjes dan?
    Want het komt op mij ook redelijk star over, en ik krijg nogal eens onverwacht eters, of ik besluit dat ik opeens dringend behoefte heb om voor tig man te gaan koken, dan klopt het heule lijstje dus al niet meer.
    Tja, ik ben alleen. Voor onverwachtse eters is er nog wel een extra supermarktbezoek nodig, maar aangezien dat niet vaak gebeurt gaat het prima zo. En ik heb niet zo sterk de behoefte om voor veel man te gaan koken. Niet meer dan er in mijn huis passen, en dat zijn er 5 of 6 ofzo
      maandag 31 juli 2006 @ 13:57:48 #242
    5177 Leah
    I'm going to Graceland
    pi_40351372
    Voor onverwachte eters heb ik gewoon een voorraad in de vriezer (ik kan altijd een rijsttafel voor een mannetje of 10 ophoesten, indien nodig), en voor de rest ga ik dus even zitten, bedenk wat ik die week wil eten, en maak aan de hand van het weekmenu een boodschappenlijst. Verse groenten wil ik niet een week van te voren in slaan, dus dat doe ik dan tussendoor nog een keer, melk en brood uiteraard ook.
      maandag 31 juli 2006 @ 16:45:55 #243
    12913 GreatWhiteSilence
    Bite me! (Not you, Annicka!)
    pi_40356202
    Ik ga ook meedoen Dit is mijn sink, mijn eerste babystep.

Ik was al bezig met klusjes hier en daar, zoals het ontdooien van de vriezer en het schoonmaken van de koelkast, maar er is nog zoveel te doen dat ik wel een schema kan gebruiken.
    Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
      maandag 31 juli 2006 @ 16:46:30 #244
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_40356223
    Wow. Je kan tijdens de afwas tevens je mascara opdoen
      maandag 31 juli 2006 @ 16:49:22 #245
    12913 GreatWhiteSilence
    pi_40356326
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 16:46 schreef Aventura het volgende:
    Wow. Je kan tijdens de afwas tevens je mascara opdoen
    We hebben een vaatwasmachine.
    Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
    pi_40356559
    Mooie gootsteen GreatWhiteSilence!!
    Gek op mooie kleding.
      maandag 31 juli 2006 @ 17:02:12 #247
    12913 GreatWhiteSilence
    pi_40356699
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 16:56 schreef MissFrodo het volgende:
    Mooie gootsteen GreatWhiteSilence!!
    Dank je Het is wel een beetje valsspelen, want hij is net een jaartje oud...
    pi_40359970
    Zooo dat is pas een shiny sink!

Ik denk dat ik zo maar even ga beginnen aan het shiny maken van mijn badkamer sink evenals de keuken sink. En dan kan ik meteen alle kastjes misschien even afnemen ...

Hm, eerst nog even moed verzamelen
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
      maandag 31 juli 2006 @ 19:13:49 #249
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_40360142
    Ah Fuck, wat is dit nu?
    quote:
    We are only in Zone 5 for one day this week. Take time today to put out any major hotspots in your living room. Put out those fires before they really start to flare up!
    Toen ik 1 juli begon waren ze al bij zone 1, mijn huiskamer is al 4 weken een grote puinhoop, ik heb 9 uur gewerkt, anderhalf uur gereisd, en dan zou ik nu verdomme in 1 avond mijn huiskamer aan kant moeten krijgen?

Hell no!
      maandag 31 juli 2006 @ 19:17:29 #250
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_40360260
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 12:11 schreef shmoopy het volgende:
    Precies, en de zooi is niet in 1 dag gemaakt, dus hoeft/kan het ook niet in 1 dag weer weg zijn.

Sanne, ik heb de mails doorgestuurd, als je er nog wat mist geef je maar een gil.
    Je bent een engel, die kuttenkop van een FlyLady mailt mooi niets terug.
    pi_40360870
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 19:17 schreef Sanne het volgende:

[..]

Je bent een engel, die kuttenkop van een FlyLady mailt mooi niets terug.
    Nee die heeft het natuurlijk te druk met nieuwe missions bedenken! En ons te commanderen!

Of die trut begint nu in te zien dat ze behalve het verzinnen van al die babysteps ze zelf ook kan uitvoeren.

Zo en nu ga ik eens effe lekker declutteren en schoonmaken!
      maandag 31 juli 2006 @ 20:02:57 #252
    5177 Leah
    I'm going to Graceland
    pi_40361761
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 19:13 schreef Sanne het volgende:
    Ah Fuck, wat is dit nu?
    [..]

Toen ik 1 juli begon waren ze al bij zone 1, mijn huiskamer is al 4 weken een grote puinhoop, ik heb 9 uur gewerkt, anderhalf uur gereisd, en dan zou ik nu verdomme in 1 avond mijn huiskamer aan kant moeten krijgen?

Hell no!
    Maar ze gaat er vanuit dat je het twee keer per dag opruimt . Kijk even op de site voor een 15 minute roomrescue, dan doe je dat. Ziet het d'r weer redelijk uit, en zie je wel wanneer er weer een mission voorbij komt
    pi_40364940
    Zooo in anderhalf uur is de keuken schoon, badkamer schoon, was opgeruimd, nieuwe was zit in de wasmachine, slaapkamer is opgeruimd en 2 fotolijsten die al lang stof lagen te verzamelen zijn weer in gebruik en hangen weer aan de muur. Ow ja en de keuken, gang en wc zijn gestofzuigt en gedweild. *kijkt trots*

Hebben jullie trouwens ook last van: "wat was ik ook alweer aan het doen effect?"

Ik sta op de badkamer. Klaar om te gaan shinen en declutteren. En mijn oog valt op de beker waarin de tandenborstels staan. Eerst maar even in de vaatwasser zetten. Vervolgens kom ik in de keuken en zie daar de afwas nog staan. Weet je wat? Zet meteen even alles in de vaatwasser. Oh dan kan ik meteen even het aanrecht schoonmaken. Weet je wat? Ik doe meteen even de kastjes van de buitenkant erbij. Terwijl ik op zoek ga naar allesreiniger kom ik de wceend tegen. Oh even wat wceend in de wc gooien. Ow wc-rollen zijn op. Even aanvullen. Terug naar de badkamer want wat ging ik ook alweer doen? Ow ja! Even de handdoeken in de wasmachine gooien. Ow moet eerst nog een wasje ophangen. Doe dat eerst maar even. Handdoeken zitten in de was. Oh de dweil! Denk dat ik even de gang ga dweilen. Oke gang is gedweild, maar wat was ik nou aan het doen?

Herkenbaar? Anyone?!
    pi_40365525
    Ja heel herkenbaar al begin ik het af te leren.
    Orders van FlyLady, een ding tegelijk, ook al is dat soms best moeilijk voor een duizendpoot.
    Gek op mooie kleding.
      maandag 31 juli 2006 @ 22:15:42 #255
    5177 Leah
    I'm going to Graceland
    pi_40366818
    Daarom ook heb ik voor het eerst mijn huis nu redelijk onder controle (en nee, brandschoon is het hier niet, hoeft ook niet, in de VT wonen komen staat niet zo hoog op mijn lijstje ). Voor flylady was ik uren bezig, met niets, dacht ik. Maar juist omdat ik dan idd van alles tegelijk ging doen. Ik begon in de badkamer en eindigde in de kelder, terwijl ik inderdaad niet meer wist wat ik nou eigenlijk aan het doen was.
    Ik heb echt braaf alle "orders" gevolgd. Dus eerst een maand babysteps, en ook echt niets anders, en daarna consequent alle missions opgevolgd. En de rest dus laten liggen!!!
    Na een half jaar was alles zo keurig dat mijn moeder rustig onverwacht een rondje door het huis kan maken, zonder dat ik het gevoel heb dat ik her en der een deur heel snel dicht moet gooien .

Het blijft hier natuurlijk wel een huis met twee kleine kinderen, een man (vlak die vooral niet uit op het troepmaakniveau!), en een kat, en dat zie je, maar dat maakt me geen fluit uit. Het grote voordeel is dat ik echt een stuk minder gestressed ben, over alles wat ik nog moet doen. Ik hoef namelijk niet meer zo veel! Ik doe mijn routines, ik swish en swipe, doe de missions, en onder de bank ligggen nog steeds stukken koek en speelgoed, maar daar kijkt de visite toch niet .

Al met al kost het me tegenwoordig een uurtje per dag.
      maandag 31 juli 2006 @ 23:35:32 #256
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_40370172
    Ik heb het probleem geloof ik gevonden. Waarschijnlijk was mijn mailbox verleden week even vol. Ik kreeg in de Yahoo Group de melding dat ik niets meer kreeg omdat er 3 x gebounced was.
    Kon het weer opnieuw activeren en hoop morgen weer mijn opdrachtjes te ontvangen.

Nogmaals dank aan Shmoop, voor mijn heerlijke schone slaapkamer
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 08:22:40 #257
    12913 GreatWhiteSilence
    pi_40376213
    Doen jullie ook wat met de opdracht jezelf aan te kleden en op te maken? Ik heb het iig gedaan. Niets mis met een beetje huidverzorging...
    pi_40376302
    Ik ben even de kluts kwijt. Gisteren zaten we toch in zone 5?? Nu krijg ik ineens een email met een missie in zone 1??
    Gek op mooie kleding.
    pi_40376416
    Ik heb gewoon gister voor het eerst in 4 weken niet 's avonds mn sink geshined . Ik was er te brak voor. * fee-tje schuldgevoel .
    pi_40376592
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 08:33 schreef MissFrodo het volgende:
    Ik ben even de kluts kwijt. Gisteren zaten we toch in zone 5?? Nu krijg ik ineens een email met een missie in zone 1??
    FlyLady propt de vijf zones blijkbaar in één maand, en dat valt deze keer wel heel lullig uit inderdaad

Zie onderstaande copy-paste-en edit van Sanne d'r blogje
    quote:
    De verdeling voor juli:
    3-7 juli: de entree, carport en eetkamer
    10-14 juli: de keuken
    17-21 juli: de badkamer en één extra kamer
    24-28 juli: de slaapkamer
    31 juli: de woonkamer
    En dan is het vandaag dus opééns augustus en beginnen 'we' weer bij Zone 1. Dit is het schema voor augustus:

Zone 1: The Entrance, Front Porch and Dining Room (August 1-4)
    Zone 2: The Kitchen (August 7-11)
    Zone 3: The Bathroom and One Extra Room (August 14-18)
    Zone 4: The Master Bedroom (August 21-25)
    Zone 5: The Living Room (August 28-31)

Dus over vier weken is de woonkamer pas weer aan de beurt en ook dan komt ie er bekaaid vanaf met zijn vier dagen .

Nou, ja, fuck de carport, die heb ik niet en bij de entrance heb ik vorige week alle ramen gezeemd, stoepje geschrobt en plantjes neergezet, dus dat vind ik wel prima voorlopig. Dan blijft alleen de Dining Room over en dat is de helft van mijn woonkomer, dus dan komt het toch nog wel goed deze week
    Eeuwig vijfentwintig
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 09:06:43 #261
    17316 Nugget
    Pas de poulet
    pi_40376667
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 08:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
    Doen jullie ook wat met de opdracht jezelf aan te kleden en op te maken? Ik heb het iig gedaan. Niets mis met een beetje huidverzorging...

Dat deed ik sowieso altijd al. Maakt niet uit of ik mijn huis niet uit kom, ik voel me anders echt een lapzwans
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 09:12:44 #262
    12913 GreatWhiteSilence
    pi_40376759
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 09:06 schreef Nugget het volgende:

[..]

Dat deed ik sowieso altijd al. Maakt niet uit of ik mijn huis niet uit kom, ik voel me anders echt een lapzwans
    Aankleden e.d. doe ik sowieso al, alleen de schoenen blijven lekker uit. Ik heb een tapijt waar heel makkelijk schoenafdrukken op achterblijven, geen gezicht.

Alleen de huidverzorging wil er nogal eens bij inschieten, ik ben niet zo'n make-up type.
    pi_40376816
    Je hoeft je ook niet perse op te maken, als je maar een beetje verzorgd bent.

Reese, dank je wel voor de heldere uiteenzetting, nu snap ik het weer helemaal. En inderdaad mijn eet'kamer' is de helft van mijn woonkamer dus dat zit wel snor.
    En vieze vlekken op mijn muren heb ik niet dus ik ga straks maar eens kijken hoe het ook al weer zat met die zones en wat je waar moest doen.
    Gek op mooie kleding.
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 09:26:16 #264
    12913 GreatWhiteSilence
    pi_40377002
    Voor mijn gevoel bestaat het doen van je gezicht toch op zijn minst uit het opdoen van een beetje mascara ofzo, maar dat zal voor iedereen anders zijn.

Babystep twee zal voor mij dus bestaan uit het schoonmaken van mijn gezicht en het opdoen van wat lipstick en parfum. De rest doe ik al, dus dat zie ik niet als een babystep die ik nog moet doen.
    pi_40377318
    Ik draag eik nooit make-up, alleen als ik uitga. Ik heb die babystep dus vooral aangepakt als in het nu wel consequent gaan gebruiken van bodylotion (dat ruimt meteen het badkamerkastje weer wat op), en elke ochtend mn haar kammen en mn parfum op doen.

Nu deed ik dat normaal wel, behalve op de dagen dat ik te druk was/te laat was opgestaan :$.
    pi_40380633
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 23:35 schreef Sanne het volgende:
    Ik heb het probleem geloof ik gevonden. Waarschijnlijk was mijn mailbox verleden week even vol. Ik kreeg in de Yahoo Group de melding dat ik niets meer kreeg omdat er 3 x gebounced was.
    Kon het weer opnieuw activeren en hoop morgen weer mijn opdrachtjes te ontvangen.

Nogmaals dank aan Shmoop, voor mijn heerlijke schone slaapkamer
    Woei, ik ben verantwoordelijk voor een schone slaapkamer zonder dat ik een poot heb uitgestoken.

Op z'n FLY-Lady's:
    I'm so very proud of you for doing all this work, you deserve a big [[[hug]]].
    Keep up the good work, and keep FLYing!

(meer geinspireerd door jouw mailtje dan door FLY-Lady heb ik de boel ook maar eens uitgebaggerd, slaapkamer is weer beslaapbaar zonder er met polsstokspringen doorheen te moeten waden)
    pi_40388237
    Project van deze vakantie was: declutteren en mijn kantoortje weer leefbaar maken, lees: uitbaggeren, muren en plafond witten en vloer leggen.

De oogst van 2 uurtjes werken vandaag: 5 (!) vuilniszakken vol zooi.
    Weg! Weg! Weg!
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:14:30 #268
    12913 GreatWhiteSilence
    pi_40388326
    Wij hebben nog een hele kamer hier die uitgebaggerd moet worden. De rest valt wel mee.

Hier dan. Ik heb in mijn ouderlijk huis nog een hele zooi staan...
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:17:22 #269
    38042 Maerycke
    Ja, wat nou weer?
    pi_40388413
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 16:11 schreef shmoopy het volgende:
    Project van deze vakantie was: declutteren en mijn kantoortje weer leefbaar maken, lees: uitbaggeren, muren en plafond witten en vloer leggen.

De oogst van 2 uurtjes werken vandaag: 5 (!) vuilniszakken vol zooi.
    Weg! Weg! Weg!
    Goed gedaan

Het is wonderbaarlijk hoeveel dingen er wel niet weg kunnen als je echt gaat declutteren. Ik schaam me dood als ik alwéér met een volle vuilniszak vol oude tijdschriften oid naar de containerruimte zeul..
    pi_40388473
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 16:17 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Het is wonderbaarlijk hoeveel dingen er wel niet weg kunnen als je echt gaat declutteren. Ik schaam me dood als ik alwéér met een volle vuilniszak vol oude tijdschriften oid naar de containerruimte zeul..
    Neee, niet schamen, tróts moet je zijn! Trots dat je de ballen had die zooi weg te gooien.
    FLY-shmoop is trots op je.

En idd, when in doubt, throw it out, werkt als een tiet.
    pi_40388582
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 16:14 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
    Wij hebben nog een hele kamer hier die uitgebaggerd moet worden. De rest valt wel mee.

Hier dan. Ik heb in mijn ouderlijk huis nog een hele zooi staan...
    Pak 3 vuilniszakken, 1 voor definitief weg, 1 voor wat je bewaart en inruimt zodra de kamer leeg is, en 1 voor rommelmarkt/BvmL-huis/Roemeense weeskindjes enz die je op zolder zet.

Optie 3 moet je wel binnen 2 weken kunnen realiseren, anders gooi je de zak alsnog weg.

Hup, elke dag een half uurtje, moet jij zien hoeveel werk je dan verzet.
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:27:03 #272
    12913 GreatWhiteSilence
    pi_40388792
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 16:21 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Pak 3 vuilniszakken, 1 voor definitief weg, 1 voor wat je bewaart en inruimt zodra de kamer leeg is, en 1 voor rommelmarkt/BvmL-huis/Roemeense weeskindjes enz die je op zolder zet.

Optie 3 moet je wel binnen 2 weken kunnen realiseren, anders gooi je de zak alsnog weg.

Hup, elke dag een half uurtje, moet jij zien hoeveel werk je dan verzet.
    Mijn ouderlijk huis is een half uur hier vandaan, dat zou dan anderhalf uur per dag zijn...

Helaas staat daar het overgrote deel van mijn spullen nog...

Bovendien: babysteps, remember?
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:47:50 #273
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_40394398
    Ik blijf bij babystep 12 op deze manier, en gooi mijn kont tegen de krib dat ik nu wéér de entrance zone moet doen.

kutsysteem.
    pi_40395709
    OMG, ik zit hier met een lege vuilniszak met van die verwarde bloeddoorlopen ogen om me heen te kijken wat ik nog meer weg kan gooien!

Het houdt niet op, somebody stop me!
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:32:16 #275
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_40395785
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 20:29 schreef shmoopy het volgende:
    OMG, ik zit hier met een lege vuilniszak met van die verwarde bloeddoorlopen ogen om me heen te kijken wat ik nog meer weg kan gooien!

adem in.... adem uit....
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:53:14 #276
    38042 Maerycke
    Ja, wat nou weer?
    pi_40396385
    quote:

Kom op! Er ligt vast nog wel wat onder het bed? Op het halkastje? Onder de bank?

*aanmoedigt*

pi_40398815
    quote:

LOL, erg he? Dat had ik ook. Ik heb nu zelfs een LEGE kast in de woonkamer (drie plankjes kast maar toch) Ik heb het maar een "hip minimalistische look" gegeven door op elke plank 1 lege vaas te zetten. Je moet wat, na het declutteren.
    Mind the gap
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:44:23 #278
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_40400272
    quote:
    Where are your shoes?
    11 paar opgeruimd, her en der uit de woonkamer getrokken.
    in plastic tasjes gedaan, en nu nog naar boven brengen.

vaatwasser leeggeruimd, en weer wat gevuld.
    2 toiletten geswished en swiped
    15 minuten hotspots in de woonkamer
    tas klaar gezet voor morgen
    sink geshined
    kattenbak verschoond
    vuilnis weggebracht

het is wel weer mooi geweest.
    pi_40402561
    Ik heb vanavond gedaan:

- Keuken gedweild en gedroogd (het had gelekt in de keuken door de hevige regenbui vanavond)
    - Kattenbakken leeg gemaakt, gesopt en weer gevuld
    - Keukenrommella en keukenkastje decluttered (resultaat: oude waarschijnlijk kapotte lampjes, 4 plastic tafelkleedvasthouddingetjes, aangebroken oud blikje lakverf, ijsblokjesmaler)
    - Vaatwasser in en uitgeruimd
    - Woonkamer opgeruimd
    - Pedaalemmers geleegd
    - Vuilniszakken weggebracht naar de containers

Morgen ben ik vrij en staat ramen zemen, keuken soppen, slaapkamer en badkamer op het menu
    Mind the gap
      woensdag 2 augustus 2006 @ 07:44:53 #280
    12913 GreatWhiteSilence
    pi_40408925
    Ik heb vanmorgen als onderdeel van mijn ochtendritueel mijn wenkbrauwen onder handen genomen. Als ik ze braaf iedere ochtend bijhoud, zal ik er niet veel werk aan hebben.

Ik heb mijn sink gisteravond aan mijn moeder laten zien, ze vond hem heel mooi.
    pi_40410088
    Het werkt het werkt! Alleen al door mij in te schrijven heb ik meer zin/animo gekregen om het huishouden bij te houden. Manlief merkte gister opdat het zo netjes werd in huis. Leuk om te merken dat hij ook meer zijn best doet om het netjes te houden
    Gisteren heb ik echt veel gedaan, de hele bovenverdieping (2 slaapkamers en badkamer en overloop) zijn gedeclutterd, alles gezogen, huiskamer ook wat zooi minder enkeuken is netjes. En ik had nieteens het gevoel dat ik de hele dag aandeschoonmaak was, gewoon steeds als ik ergens was een beetje gedaan. Oja en er zijn ook nog twee wassen gedraaid en drie opgeruimd Dus ik hoef niks met de nieuwe routine vandaag want alle was is al weg
    En Kelly's mision komtvan pas wantde hal is een puinhoop
      woensdag 2 augustus 2006 @ 09:35:57 #282
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_40410136
    Ik heb gisteren maar een paar dingen gedaan. Een van de eerste dingen was het omzetten van de mailinstellingen, nu dus nog maar 1 keer per dag een mailtje

Verder heb ik het oud papier opgeruimd en flink wat boodschappen gedaan, wat ik ook maar even als FLY-en beschouw.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Moderator woensdag 2 augustus 2006 @ 10:08:31 #283
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_40410761
    quote:
    Zone 1: The Entrance, Front Porch and Dining Room (August 1-4)
    Zone 2: The Kitchen (August 7-11)
    Zone 3: The Bathroom and One Extra Room (August 14-18)
    Zone 4: The Master Bedroom (August 21-25)
    Zone 5: The Living Room (August 28-31)
    Uhh, wat voor huis denken ze dat ik heb.

Zone 1: Entree
    Zone 2: Keuken/woonkamer/eetkamer in één
    Zone 3: Badkamer
    Zone 4: Slaapkamer

Verder kom ik niet.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      woensdag 2 augustus 2006 @ 10:15:46 #284
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_40410904
    Laatst hadden ze het ook over de laundy room. Bij mij is dat de keuken
    pi_40411094
    kelly's mission van woensdag:
    quote:
    Dear Friends:

Today is the day that you will spend 15 minutes in the entrance way of
    your home. Grab all the mail, shoes and jackets and put them away! I am
    always so surprised at how much stuff seems to accumulate in that one
    area! This is one area that when you tackle it and you are finished
    that you feel such a huge accomplishment because it is what you see
    first as you come through the door!

Set your timer and .......... GO!

Kelly
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_40411112
    Zo ramen aan de binnenkant gelapt, planten onder de douche gehad, gedweild, laatste was zit in de wasmachine, stofnesten uit de gang gehaald, sink en wc en douche zijn schoon maar das routine geworden
    Nu wachten tot de vloer droog is en dan lekker bakkie koffie doen.
    Gek op mooie kleding.
      woensdag 2 augustus 2006 @ 10:24:38 #287
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_40411121
    Daar staat bij mij welgeteld een plant en een kapstok waar al tijden twee jassen ongebruikt aan hangen.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_40411222
    Ach Troel dat scheelt weer een hoop werk!
    Gek op mooie kleding.
      woensdag 2 augustus 2006 @ 10:30:53 #289
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_40411259
    Ja, misschien dat ik de plant maar water moet gaan geven
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_40411635
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 10:30 schreef Troel het volgende:
    Ja, misschien dat ik de plant maar water moet gaan geven
    Hihihi wel babystapjes he
    Gek op mooie kleding.
      woensdag 2 augustus 2006 @ 10:47:25 #291
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_40411662
    Mwah, babystapjes my ass
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_40420168
    Zo weer wat nieuwe sieraden in elkaar geknutseld, nu pijn aan mijn vingers en ik moet straks nog boodschappen doen.
    Maar het hoost en het is best ver naar de AH, slik.

Toch maar gewoon gegaan en jawel toen ik naar buiten stapte ging de zon zelfs even schijnen.

[ Bericht 35% gewijzigd door MissFrodo op 02-08-2006 20:09:13 ]
    Gek op mooie kleding.
    pi_40453969
    kelly's mission van donderdag
    quote:
    Dear Friends:

We are in Zone 1 this week, that is the Front Porch, the Entrance area
    and the Dining Room.

Today you are to sweep your front porch area around your front door.
    Shake out your welcome mats and wipe down your front door. This makes a
    huge difference in how your home looks. We have a tendency to neglect
    this area and yet it is the first thing that people see when they come
    to your home.

Spend 15 minutes taking care of this, you will be pleased with the
    results!

Kelly
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_40454001
    vandaag gezwabberd, opgeruimd, gestoft, de wc gedaan, de was opgeruimd, nieuwe was ingeladen, slaapkamer opgeruimd.

vond het wel weer mooi zo
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      donderdag 3 augustus 2006 @ 16:29:28 #295
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_40454435
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 16:15 schreef DarkElf het volgende:
    kelly's mission van donderdag
    [..]
    Dankjewel
    Had 'm nog niet. Itt tot velen hier komen de missies van deze week precies goed uit.
    pi_40454676
    Zone 1?
    Ik zit in een WarZone!

Je laat de aandacht 1 dag verslappen, shinet 1 dagje je sink niet en laat 2 kinderen hun vakantie binnenshuis botvieren, en tadaa: WarZone.

Ik heb zojuist besloten dat we de oppas bellen en uit eten gaan, je moet van FLY-Lady tenslotte ook goed voor jezelf zorgen.
      Moderator donderdag 3 augustus 2006 @ 16:54:42 #297
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_40455283
    Ik begin ondertussen door de bomen het bos weer te zien.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      donderdag 3 augustus 2006 @ 19:57:23 #298
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_40460313
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 16:54 schreef UIO_AMS het volgende:
    Ik ben zooooo trots op je!
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 09:07:58 #299
    62233 Jelief
    ikke lief!
    pi_40471749
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 16:54 schreef UIO_AMS het volgende:
    Dan kun je straks ook wel weer het pad vinden!
    pi_40490928
    Zo, lekker niks aan de mission gedaan. Wat fijn om geen 'dining room' te hebben.

Wel ben ik er bij het sink shinen achter gekomen dat het kettinkje van de stop niet meer buigt. Na nadere inspectie blijkt het helemaal vol te zitten met bruine gunk! Iew! Dit kan niet alleen van mij zijn, want ik woon hier pas sinds februari. Brrr...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')