abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 juli 2006 @ 14:46:01 #151
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_40133999
Ik hoef al die stomme testimonials met al die onbegrijpelijke afkortingen niet.
Ik wil gewoon elke dag een (1) tip in mijn mailbox! Ik maak een filtertje voor [testimonial], denk ik. Dan is de meeste rottigheid er wel uit.
  maandag 24 juli 2006 @ 14:48:12 #152
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_40134071
Ik begrijp die DH en DD en DS en weet ik veel wat ook nooit

Husband, daughter, son? Maar soms is het ineens DDD of DSD en dan begrijp ik er weer geen hol van.
  † In Memoriam † maandag 24 juli 2006 @ 15:10:18 #153
7074 moussy
kuttekop
pi_40134716
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En dáárvoor had ik dus een nieuw emailadres genomen
Ik heb het op mn spamadres gedaan, maar dan nog
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_40134718
Op flylady.net staat een FAQ waarin alle afkortingen en termen enzo uitgelegd zijn he .
  maandag 24 juli 2006 @ 17:04:35 #155
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40137961
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:04 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Het bewijs dat mijn tafel opgeruimd is!
Ik voorzie een nieuwe HOTspot....
quote:
Op maandag 24 juli 2006 10:03 schreef shmoopy het volgende:
En dit kind heeft mijn rommelgenen in het kwadraat, hé, die laat gewoon alles van zich afvallen omdat iemand anders het wel opruimt.
Wie doet dat dan?
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:10 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik heb het op mn spamadres gedaan, maar dan nog
Ik heb me gewoon niet aangemeld.
De posts van DE, de site van FlyLady, jullie vorderingen en tips vind ik inspirerend genoeg.
Uiteindelijk gaat het er toch om dat je je eigen plan trekt, en ik moet zeggen, vooralsnog lukt dat heel aardig en krijgt het organiseren van een structureel huishouden in mijn hoofd steeds meer vorm.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_40139004
Ik heb vandaag enorm mijn best gedaan, ik heb namelijk de hele kelder gedecluttered...

pfff maar het ziet er keurig uit, alles wat wegmoet staat bij elkaar en als dat weg is is de kelder weer als om door een ringetje te halen. Ik ben trots op mezelf

verder de keuken gedaan, de wc en opgeruimd.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 24 juli 2006 @ 18:01:28 #157
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40139311
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:48 schreef DarkElf het volgende:
Ik ben trots op mezelf
En wij op jou!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_40143104
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:04 schreef Moonah het volgende:

Wie doet dat dan?
Ik, 3 dagen later.
quote:
Uiteindelijk gaat het er toch om dat je je eigen plan trekt, en ik moet zeggen, vooralsnog lukt dat heel aardig en krijgt het organiseren van een structureel huishouden in mijn hoofd steeds meer vorm.
Yup, zo werk ik ook, en het gaat prima.
Vandaag zelfs al de helft van de ramen achter gelapt (dat zijn dus wel 5 ramen en 2x 2 openslaande deuren) plantjes geplant, afgewassen, en nu ga ik weer verder met het plaatsen van mijn schutting.

Tuindingen horen tenslotte ook bij je huis, jammer dat daar niet, al was het 1x per 2 weken, iets over in staat.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 24 juli 2006 @ 20:35:21 #159
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_40143332
Is de tuin niet één van de zones dan? Op zich wel jammer, want het terras hier kan ook wel wat werk gebruiken

DE! Heldin.. Je hele kelder uitbaggeren!
pi_40144452
Ik heb vandaag:
- een babystep gedaan: vanaf nu elke dag Swish 'n Swipe
- mn declaratieformulieren opgehaald en meteen zo ver mogelijk ingevuld
- de vensterbanken en kastdeuren in de slaapkamer afgeveegd
- de spiegel in de slaapkamer proberen te poetsen
- de helft van de klerenkast gedeclutterd: tot nu toe 1 tas vol, en ik ben best voorzichtig
- een middagroutine geschreven, waarin ik een 5 min Room Rescue heb gestopt, mn tas moet uitpakken en moet beginnen met mn huiswerk
- dankzij mijn georganiseerde kalender eraan gedacht dat ik mn vriendin een verjaardagskaartje moest sturen

Iemand nog tips voor de slaapkamerspiegel? Met alleen glassex wordt ie lelijk .
  maandag 24 juli 2006 @ 21:21:04 #161
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_40144708
Oeh.. je hebt doekjes van de albert heijn! Die zitten in zo'n zelfde pakje als de Glorix doekjes. Ze werken op mijn badkamerspiegel helemaal geweldig en zonder strepen!
pi_40145598
Ik gebruik altijd Muscle ruitenreinigerspray. Even sprayen en dan uitwrijven met keukenrol. Eventuele strepen napoetsen met een prop kranten. Succes gegarandeerd!
Mind the gap
pi_40145808
Lege glassexfles/spuitding vullen met water en een klein beetje amoniak.
Werkt perfect voor bijna alle oppervlakken, ook spiegels.
Gek op mooie kleding.
  maandag 24 juli 2006 @ 21:53:50 #164
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_40145943
Mijn tafel is nog steeds leeg!
En mijn ouders waren net hier en ze vonden het zo opgeruimd!
Zou het ooit gewoon goed gaan komen met mij?
pi_40146107
quote:
Op maandag 24 juli 2006 21:53 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn tafel is nog steeds leeg!
En mijn ouders waren net hier en ze vonden het zo opgeruimd!
Zou het ooit gewoon goed gaan komen met mij?
Vast wel, je bent in ieder geval goed bezig.
Gek op mooie kleding.
pi_40156796
Kelly's mission van vandaag:
quote:
Dear Friends,

Still working on the theme of our vacation retreat, today we are going to focus on the "stuff" that is hanging around in our bedroom that need to be put away but we just have not gotten around to. Set your timer for 15 minutes and go to it. Hang up the clothes, put the laundry basket of clothes away, take the coffee mug on the nightstand to the kitchen and turn around and come right back, don't get sidetracked. Better yet, have an empty laundry basket and toss in the things that do not belong in your room and then take the basket around the house and deliver the items. Put things away and get the things that don't belong out of there.

Look around your bedroom and ask yourself if there is anything laying around that you would consider out of place if it was in a hotel room. We are turning our homes into our own personal vacation retreat. Your home should be your very favorite retreat!

Love,
Kelly
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_40157386
quote:
Op maandag 24 juli 2006 10:03 schreef shmoopy het volgende:

Oudste zoon heeft gisteren de wc geswished en geswiped ("Ja, dat doe jij toch ook altijd, mam?") en uit zichzelf z'n kamer opgeruimd. ( )
En dit kind heeft mijn rommelgenen in het kwadraat, hé, die laat gewoon alles van zich afvallen omdat iemand anders het wel opruimt.
Volgens die vreselijke mailinglist gebeurt er bij één van je collegaFlyLadies hetzelfde thuis:
quote:
I've been taking baby steps for a few months now and have found the
swish and swipe to be especially important now that my 2 1/2 yr old DS
is potty training.

I use his bathtime each evening to S&S his bathroom and had no idea he
was paying attention. Last night he beat me to the bathroom and when
I came in I noticed the toilet seat was up and there were bubbles in
the water. I was just about to get upset, thinking he had poured
shampoo in the bowl, when he said "Momma, I cleaned" and pointed to
the bowl brush.
Oh, en speciaal voor Aventura: DS is Dear Son en S&S is Swish and Swipe
Eeuwig vijfentwintig
  dinsdag 25 juli 2006 @ 10:57:21 #168
3498 Barb
Graduated Fool
pi_40160037
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:04 schreef Moonah het volgende:
Ik heb me gewoon niet aangemeld.
De posts van DE, de site van FlyLady, jullie vorderingen en tips vind ik inspirerend genoeg.
Ja, zo werkt het voor mij ook.
Ik heb welgeteld één keer mijn sink geshined en die ziet er gewoon nog steeds shiny as hell uit en verder ruim ik meer op dan ooit tevoren doordat iedereen hier zo enthousiast is.

Ik heb wel het "voordeel" dat aankomende week mijn huisgenoot verhuist en mijn vriendje hier komt wonen en dat er dus vanalles in huis móet gebeuren. Het is een stuk makkelijker declutteren als er een dubbele verhuizing aankomt.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  dinsdag 25 juli 2006 @ 11:06:57 #169
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_40160315
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 08:40 schreef Reese het volgende:

Oh, en speciaal voor Aventura: DS is Dear Son en S&S is Swish and Swipe
Aha. Maar laatst zag ik dat iemands'schoonmoeder een SHE is. Wat is dat dan weer

De beste les die ik van FlyLady heb is dingen METEEN na gebruik opruimen/schoonmaken/opbergen.
De meest voor de hand liggende en alleroudste huishoudtip ooit, maar nu zit-ie dan eindelijk in mijn oren geknoopt.
pi_40160397
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:06 schreef Aventura het volgende:

[..]

Aha. Maar laatst zag ik dat iemands'schoonmoeder een SHE is. Wat is dat dan weer
Sidetracked Home Executive (als dat helpt). De tegenhanger daarvan is BO, Born Organized.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 11:10:03 #171
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_40160408
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:09 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Sidetracked Home Executive (als dat helpt). De tegenhanger daarvan is BO, Born Organized.
Ik ben ook een SHE
pi_40178018
Ik heb een van mn 4 grote kiepkantelramen gezeemd \o/. Tis wel een crime hoor, halverwege kan je opnieuw soppen omdat het allemaal is verdampt . En nu is het een beetje streperig . Maar de vogelpoep is er wel af .
  † In Memoriam † dinsdag 25 juli 2006 @ 22:48:59 #173
7074 moussy
kuttekop
pi_40182772
Ik ga morgen mn auto door de wasstraat rijden wassen, telt dat ook?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:59:48 #174
8515 galadriel
Ik denk van ook!
pi_40183130
Ik was vorige week een beetje achter gelopen, maar omdat we vandaag en gisteren alleen maar de slaapkamer hoeven te declutteren (waarom 2 dagen? zo'n rotzooi kan het toch niet zijn?) heb ik vandaag geprobeert vorige week in te halen (weet wel dat het van flylady niet mag, doe het lekker toch hihi). Heb daarom de hele wc van onder tot boven schoongemaakt, en de wc-borstel weggegooid.. die was echt heel heeel erg vies
Verder wil het niet echt lukken met dat home blessing hour.. het hele huis doorvliegen en in een uur schoonmaken.. daar heb ik gewoon helemaal geen trek in met deze hitte!!
pi_40191140
Goedemorgen, en wederom: Kelly's Mission:
quote:
Dear Friends,

We are back in the master bedroom and now we are going after the dusties! Let's grab those feather dusters or dust rags and dust the bedroom furniture. This means to pick up anything that is on these surfaces and dust underneath of them, also to dust the lamps and the decorative items as well. Bust out the Dust!!!!!!

Look around your bedroom and see if you missed any dust, if you were paying for a hotel room on vacation would you want to pay for a room with dust? We are turning our homes into our own personal vacation retreat. Your home should be your very favorite retreat!

Love,
Kelly
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')