Dat is het ergste inderdaad. Bizar gewoon.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:43 schreef Hathor het volgende:
Het is natuurlijk wel weer te bizar voor woorden dat jan met de pet hier weer het hardst door genaaid is. Je zal er maar wonen.
Ooh, dat is een grove ontkenning!!! Weet je wel hoe disrespectfull je je nu uit!!!quote:Op maandag 17 juli 2006 13:43 schreef Recovering het volgende:
[..]
![]()
Dat was toch een zionistische leugen?
Het is inderdaad nou niet bepaald duidelijk te zien of het om een vliegtuig gaat. De Israeliers ontkennen, maar dat kan ook een oorlogsleugentje zijn...quote:Op maandag 17 juli 2006 13:39 schreef venomsnake het volgende:
Op al-jazeera zie je idd brandende brokstukken uit de lucht vliegen, die zooi flikkert natuurlijk boven op de stad.
maar kan ook zijn dat die raket naar de klote is gegaan..![]()
Brulquote:Op maandag 17 juli 2006 13:43 schreef Recovering het volgende:
[..]
![]()
Dat was toch een zionistische leugen?
één groot nadeel van die zender is dat er geen ondertiteling bij zitquote:Op maandag 17 juli 2006 13:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
kick as gebeurt er eindelijk wat? ik ga binnenkort ook dat Al Jazeera regelen.
De media brengt zelf het nieuws alsof het reallifesoap is. Er zijn in die gebieden daar meer camera's dan geweld en wapens.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Begrijp ik je goed en wil je er daadwerkelijk van genieten (onder het genot van een zak pindachips)? Ben je ziek in je hoofd, je staat toch ook niet te genieten als de Holocaust tot uiting wordt gebracht????²
Benieuwd of Hezbollah al enige zelfrespectie bezigt. Dit kan militair gezien natuurlijk maar een kant op gaan voor hen.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:45 schreef Recovering het volgende:
[..]
Dat is het ergste inderdaad. Bizar gewoon.
VIP sky boxquote:Op maandag 17 juli 2006 13:48 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Die zitten echt gruwelijk eersterangs.![]()
![]()
![]()
Binnenkort gaat Al Jazeerah international van start. In het Engels, misschien dat dat in de toekomst een interessant ander perspectief kan laten zien.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:47 schreef Equinix het volgende:
[..]
één groot nadeel van die zender is dat er geen ondertiteling bij zit
Niet echt duidelijk wat er nou neer stort, ze hebben nu split screen en bij het linker scherm gaat er iets omhoog en bij de rechter stort er iets neer.
FYI, ik ontken niks hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ooh, dat is een grove ontkenning!!! Weet je wel hoe disrespectfull je je nu uit!!!²
het is sowieso een toplokatie!quote:Op maandag 17 juli 2006 13:48 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Die zitten echt gruwelijk eersterangs.![]()
![]()
![]()
inferieure rotzooiquote:Op maandag 17 juli 2006 13:49 schreef Recovering het volgende:
Ik heb nu eindelijk de beelden gezien en volgens mij flikkert die raket gewoon uit elkaar.
quote:Hezbollah vuurt opnieuw raketten af op Haifa
ANP
BEIROET - De Libanese shi'itische militante beweging Hezbollah heeft maandag opnieuw raketten afgevuurd op de noordelijke Israëlische stad Haifa. Of er slachtoffers vielen, is nog onduidelijk, meldde de Israëlische radio.
In Israël vielen eerder maandag zeker vier gewonden bij raketbeschietingen van de Hezbollah-beweging. Verscheidene raketten kwamen terecht bij de steden Afula en Nazareth. Dat is de langste afstand die een raket van Hezbollah tot nu toe heeft kunnen afleggen. Ook in Acco werd een huis vol geraakt. De inwoners hadden hun woning al verlaten en beschutting gezocht in een schuilkelder.
De Israëlische artillerie begon maandagochtend met de hevigste beschieting van Zuid-Libanon sinds het begin van de openlijke oorlog met Hezbollah vorige week. Het geschut bestookt gebieden vanwaar militanten raketten richting het noorden van Israël afvuren. Vooral verdekt opgestelde lanceerinrichtingen in Libanese dorpen zouden doelwit zijn. Een legerwoordvoerder bevestigde dat artillerie het grensgebied beschiet, maar wilde niets zegen over de omvang ervan.
De Israëlische luchtmacht wierp zondag pamfletten af boven het zuiden van het buurland. Daarin riep het de inwoners op elders een veilig heenkomen te zoeken.
Israël heeft geen plannen om het offensief in buurland Libanon te beëindigen. Dat zei een woordvoerster van de Israëlische regering maandag. Zij sprak in reactie op de uitspraak van een hoge Israëlische militair die zei dat het offensief binnen enkele dagen afgelopen kan zijn.
Dezelfde omroep meldde dat het Israëlische leger het Libanese hoogspanningsnet zal vernietigen als de militante shi'itische organisatie Hezbollah de raketbeschietingen op het noorden van Israël opvoert. De beweging ontvoerde vorige week twee Israëlische militairen, waarna de joodse staat een massale operatie begon in Libanon om de soldaten vrij te krijgen en Hezbollah uit te schakelen.
Bij Israëlische bombardementen op verscheidene regio's in Libanon zijn in de nacht van zondag op maandag zeker tien burgers en negen Libanese militairen om het leven gekomen. De laatsten werden gedood bij een aanval op een militaire basis ten noorden van de havenstad Tripoli. Twee burgers kwamen maandagochtend om door een Israëlische aanval op de haven van de Libanese hoofdstad Beiroet.
Drie burgers kwamen om bij een beschieting van een bergachtig gebied ten oosten van Beiroet. In het dorp Zahle, eveneens in het oosten van Libanon, kwamen twee mensen om. Vlak bij Baalbek, het Hezbollah-bolwerk in het zuiden van het land, overleed nog eens een persoon bij de beschietingen. Elders vielen ook twee doden.
In totaal zouden er in Libanon zondag en aan het begin van maandag 62 mensen om het leven zijn gekomen. Nog eens 44 personen raakten gewond. Sinds het begin van de Israëlische militaire actie tegen de shi’itische Hezobllah-beweging in Libanon, vielen er meer dan 165 doden.
Ooggetuigen meldden dat de Israëlische luchtmacht maandagochtend opnieuw de haven van Tripoli onder vuur nam. Het is niet bekend of daar slachtoffers bij zijn gevallen.
Eerder op zondag kwamen in het zuiden van Libanon zeven Canadese burgers van Libanese herkomst om het leven. Het zou gaan om zeker vijf mensen uit dezelfde familie. Onder de doden zijn vier kinderen. De slachtofffers vielen in het dorp Aitaroun, vlak bij de grens met Israël.
Het Israëlisch leger heeft in een verklaring Hezbollah verantwoordelijk gesteld voor de dood van de Canadezen. Jeruzalem heeft eerder alle burgers in het zuiden van Libanon gewaarschuwd hun woonplaatsen te verlaten, omdat het gebied de facto onder controle staat van Hezbollah. Israël zegt dat het militaire offensief in eerste instantie tegen deze radicale shi’itische groepering is gericht.
De Israëlische luchtmacht heeft in de nacht van zondag op maandag ook aanvallen uitgevoerd op de Gazastrook. Raketten troffen het gebouw van het Palestijnse ministerie van Buitenlandse Zaken in Gaza-stad. Ooggetuigen meldden dat het gebouw volledig is verwoest en dat er in de omgeving enkele gewonden zijn gevallen.
Ook in het noorden van de Gazastrook vuurden gevechtsvliegtuigen raketten af op een gebouw van een aan de radicale Hamas-beweging geliëerde veiligheidsdienst. Het is nog onduidelijk of bij deze aanval slachtoffers zijn gevallen.
volgens mij ook....quote:Op maandag 17 juli 2006 13:49 schreef Recovering het volgende:
Ik heb nu eindelijk de beelden gezien en volgens mij flikkert die raket gewoon uit elkaar.
Arabische nachten zijn langquote:Op maandag 17 juli 2006 13:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is sowieso een toplokatie!
ik denk dat ze nog mooier zitten zonder bommen en met een zonsondergang ofzo.
Doet me denken aan Peter Arnett en Berhard Shaw, die zaten ook 1e rang.quote:
Je stelt een retorische vraag. Waarom?quote:
drama haha. De kans dat je vandaag in Israel door een raket geraakt wordt is voglens mij net zo groot als dat je vandaag in Nederland een verkeersongeluk met letsel krijgtquote:Op maandag 17 juli 2006 13:54 schreef -skippybal- het volgende:
Op CNN ging dat wijf weer naar binnen sprinten omdat er meer raketten op komst waren in Haifa![]()
dat was echt freaky, ik weet nog dat het snachts los ging, 1 grote zooi van luchtafweergeschut te zien door die nachtkijkers.. leek wel alsof de wereld op ontploffen stond. een moment dat ik nooit weer vergeten zal.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:52 schreef Recovering het volgende:
[..]
Doet me denken aan Peter Arnett en Berhard Shaw, die zaten ook 1e rang.
'The skies over Bagdad have been illuminated'.
Idiootquote:Op maandag 17 juli 2006 13:55 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
drama haha. De kans dat je vandaag in Israel door een raket geraakt wordt is voglens mij net zo groot als dat je vandaag in Nederland een verkeersongeluk met letsel krijgt![]()
Dan ging het luchtalarm weer af in Israel, zag je iedereen naar gasmaskers graaien.. iedereen in paniek. 24/7 live.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:56 schreef PLAE@ het volgende:
De meest gruwelijke tv die er is. Dagen aan de buis gekluisterd.
quote:Op maandag 17 juli 2006 13:59 schreef Jalu het volgende:
Haaretz meldt: IDF: Object seen shot down on Al Manar TV is pamphlet container (Channel 10)
Zozo, zie je straks als die lui er met hun slippers op slaanquote:Op maandag 17 juli 2006 13:59 schreef Jalu het volgende:
Haaretz meldt: IDF: Object seen shot down on Al Manar TV is pamphlet container (Channel 10)
iddquote:Op maandag 17 juli 2006 13:59 schreef Jalu het volgende:
Zweven die zomaar in de lucht.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:59 schreef Jalu het volgende:
Wordt er eindelijk wat geinvesteerd in de opvoeding van die gasten, krijg je dit.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Zweven die zomaar in de lucht.![]()
soms wat overbelast als er ineens veel nieuws is zoals nu met aanvallen op Haifa en dat geval wat ze uit de lucht hebben geschoten in Beiroet.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:05 schreef -skippybal- het volgende:
Is de Haaretz server geraakt ofzo? Bij mij doet 'ie helemaal niks meer![]()
wel het minste wat je kan doen voordat je weer een wijk naar de kloten bombardeert he.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:08 schreef _The_General_ het volgende:
Goed dat IDF via pamfletten waarschuwingen uitgeeft,
ik zie hezballah het niet doen.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
wel het minste wat je kan doen voordat je weer een wijk naar de kloten bombardeert he.
Shit man, dat Al Jazeera doet het gewoon beter dan CNN en BBC.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:11 schreef venomsnake het volgende:
al-jazeera heeft nu beelden van een enorme fik in beiroet.
hebben ook gewaarschuwd dat ze haifa gaan bombarderen..quote:
Heb je een printscreen?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:12 schreef JohnDope het volgende:
mensen even offtopic: check nou die haren van die nieuwslezeres op rtlz, volgens mij is die dame helemaal los gegaan achter de schermen![]()
kwa beelden wel, ze hebben overal camera's staan. een hoop live beelden. zowel in Libanon, Gaza en in Israel.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:12 schreef Recovering het volgende:
[..]
Shit man, dat Al Jazeera doet het gewoon beter dan CNN en BBC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |