quote:Op maandag 17 juli 2006 13:59 schreef Jalu het volgende:
Haaretz meldt: IDF: Object seen shot down on Al Manar TV is pamphlet container (Channel 10)
Zozo, zie je straks als die lui er met hun slippers op slaanquote:Op maandag 17 juli 2006 13:59 schreef Jalu het volgende:
Haaretz meldt: IDF: Object seen shot down on Al Manar TV is pamphlet container (Channel 10)
iddquote:Op maandag 17 juli 2006 13:59 schreef Jalu het volgende:
Zweven die zomaar in de lucht.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:59 schreef Jalu het volgende:
Wordt er eindelijk wat geinvesteerd in de opvoeding van die gasten, krijg je dit.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Zweven die zomaar in de lucht.![]()
soms wat overbelast als er ineens veel nieuws is zoals nu met aanvallen op Haifa en dat geval wat ze uit de lucht hebben geschoten in Beiroet.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:05 schreef -skippybal- het volgende:
Is de Haaretz server geraakt ofzo? Bij mij doet 'ie helemaal niks meer![]()
wel het minste wat je kan doen voordat je weer een wijk naar de kloten bombardeert he.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:08 schreef _The_General_ het volgende:
Goed dat IDF via pamfletten waarschuwingen uitgeeft,
ik zie hezballah het niet doen.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
wel het minste wat je kan doen voordat je weer een wijk naar de kloten bombardeert he.
Shit man, dat Al Jazeera doet het gewoon beter dan CNN en BBC.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:11 schreef venomsnake het volgende:
al-jazeera heeft nu beelden van een enorme fik in beiroet.
hebben ook gewaarschuwd dat ze haifa gaan bombarderen..quote:
Heb je een printscreen?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:12 schreef JohnDope het volgende:
mensen even offtopic: check nou die haren van die nieuwslezeres op rtlz, volgens mij is die dame helemaal los gegaan achter de schermen![]()
kwa beelden wel, ze hebben overal camera's staan. een hoop live beelden. zowel in Libanon, Gaza en in Israel.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:12 schreef Recovering het volgende:
[..]
Shit man, dat Al Jazeera doet het gewoon beter dan CNN en BBC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |