quote:Op maandag 17 juli 2006 12:30 schreef MasterMido het volgende:
Ik zou ook warcraft gaan spelen als ik met jouw uit zou gaan of naar het strand gaan.
Ik zou ook warcraft gaan spelen als ik met jouw uit zou gaan of naar het strand gaan.
TS is indirect slachtoffer geworden van een kutspel.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En TS'er zit nu in zijn eentje thuis omdat niemand mee naar het strand wil en het maatje van TS'er zit gezellig met wat vrienden een spelletje te spelen.
Wie is hier nou de grootste sjaak?
Beter een steve urkel dan een WOWerquote:
Nee klopt niks mis mee, had ook een oude klasgenoot, maar die speelde dus echt dagelijks, kerl kwam soms niet op school opdagen omdat die een WAR ofzoiets had. En dat vind ik toch tever gaan.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:11 schreef M-I-L-F het volgende:
Ik speel geen WoW, maar als mensen het leuk vinden dat spel te spelen, wat de fok is daar mis mee? Ik vind het wel belachelijk als mensen verslaafd raken en zichzelf erin verliezen, maar met het spelen van een spelletje is niks mis.
Maar dan is 'ie wel lvl 450 in WoWquote:Op maandag 17 juli 2006 13:21 schreef M-I-L-F het volgende:
Ach ja, als iemand het geld er voor over heeft.. en als je je school ervoor verneukt, dan denk je over 10 jaar...
'SHIT, weer een gescheurde vuilniszak in de sorteermachine, oow, had ik maar naar mn moeder geluisterd..'
Het gaat maar tot level 60 :quote:Op maandag 17 juli 2006 13:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar dan is 'ie wel lvl 450 in WoW![]()
Wie weet dat filmpje nog te vinden waar die kerel aan het rukken is op van die WoW-poppetjes die geil aan het dansen zijnquote:Op maandag 17 juli 2006 13:57 schreef The_Voice_Within het volgende:
Zolang ze hun spelletje niet zo serieus nemen als dit knulletje![]()
http://www.youtube.com/watch?v=kBVmfIUR1DA
Eng gewoon. Dat is echt een psychopaat.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:57 schreef The_Voice_Within het volgende:
hij heeft een zware vorm van epelepsie, en had zijn medicijen niet gehadquote:Op maandag 17 juli 2006 14:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Eng gewoon. Dat is echt een psychopaat.
Die moeten ze echt preventief opsluiten. Hoe zal hij later reageren wanneer hij door een meisje wordt afgewezen.
Zoals correcte spelling enzoquote:Op maandag 17 juli 2006 15:23 schreef kaos- het volgende:
* kaos- is gestopt en waardeerd de simpele dingen in het leven weer
Nee want door zulke mensen te bashen denken ze dat ze "hip" zijn, de sukkeltjesquote:Op maandag 17 juli 2006 15:53 schreef PvtRyan het volgende:
Wat een kuttopic weer zeg.
Als die mensen ervoor kiezen het spel boven vrienden te verkiezen, dan ligt dat toch aan hen en niet aan het spel? En omdat die ervoor kiezen, zijn gelijk alle mensen die WoW spelen kansloos? Mag ik hier ook uit herleiden dat alle mensen die gamen, kansloos zijn? Gelukkig bepaal jij dat op het strand liggen zweten per definitie een betere besteding van je tijd is, he? En ze zijn ook absoluut niet te combineren als ik jou mag geloven, ze sluiten elkaar uit!
Oh, en Onyxia (de draak waar je het waarschijnlijk over hebt) killen kost geen 6 uur, hoogstens 20 minuten. Maar goed. En de rest van de raid dungeons (kerkers voor 40 kansloze mensen dus) hoeven niet in één avond afgemaakt te worden, dus je bent nergens verplicht om 6 uur achtereen te gamen.
Ik zit ook in een endgame guild zoals dat heet die dit soort 'kneuzenonzin' doet, maar veruit de meeste mensen zijn heel normale personen. Met een baan/studie, een vriendin of zelfs getrouwd met kinderen. Dan is er ook weleens tragiek, iemand die ontslag heeft genomen bij z'n werk om een doel in het spel te achtervolgen (serieus, en hij heeft nu ook wel door dat het dom was en hij werkt gewoon weer) en iemand waarvan z'n vriendin hem verlaten heeft omdat ie teveel tijd in het spel stak.
Ik zou niet weten waarom World of Warcraft het onmogelijk zou maken dat je naar het strand gaat, of dat je uitgaat. Kan je mij dat vertellen?
Mensen die niet normaal met bepaalde zaken om kunnen gaan heb je overal tussen.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:53 schreef PvtRyan het volgende:
Dan is er ook weleens tragiek, iemand die ontslag heeft genomen bij z'n werk om een doel in het spel te achtervolgen (serieus, en hij heeft nu ook wel door dat het dom was en hij werkt gewoon weer) en iemand waarvan z'n vriendin hem verlaten heeft omdat ie teveel tijd in het spel stak.
En daar komt het dus gewoon op neer.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:27 schreef Skyloto het volgende:
Ik speel zelf geen WoW, omdat ik het een belachelijk saai spel vind, maar toch vind ik dat deze mensen zelf mogen weten wat ze willen doen.
En? Heb je er last van? Is je avond minder omdat hij er niet bij is?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
Klasgenoot speelt het non stop ong. Hij gaat niet stappen hij vind het zonde van zijn geld. Gaat ie lever WoW op de avond doen !
Nee hij woont best ver weg, maar op school praat ie alleen nog maar over WoWquote:Op maandag 17 juli 2006 16:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
En? Heb je er last van? Is je avond minder omdat hij er niet bij is?
Pff, ik zou er niet aan moeten denken om 5 uur lang op een handdoek te gaan liggen. Hopelijk kom ik snel van mijn MMORPG verslaving af.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:33 schreef Nosh het volgende:
[..]
En daar komt het dus gewoon op neer.
Als je het belachelijk saai vindt, en geen 12 euro wilt betalen per maand, dan speel je het toch gewoon niet?
Leven en laten leven, ik kan ook wel mekkeren over mensen die 5 uur lang op een handdoek liggen, om zo snel en effectief mogelijk huidkanker te krijgen, maar dat doe ik ook niet.
Ieder z'n ding. Respect weetje.
Klopt.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nee hij woont best ver weg, maar op school praat ie alleen nog maar over WoWen ik zie je reactie's volgens mij speel jij ook WoW
![]()
Owja, even vergeten dat hij dan per definitie minder cool is dan jij!quote:Op maandag 17 juli 2006 16:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nee hij woont best ver weg, maar op school praat ie alleen nog maar over WoWen ik zie je reactie's volgens mij speel jij ook WoW
![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
Klasgenoot speelt het non stop ong. Hij gaat niet stappen hij vind het zonde van zijn geld. Gaat ie lever WoW op de avond doen !
Tsja, iedereen heeft wel zo z'n obsessies en tijdverdrijven he.quote:Geregistreerd op: maandag 10 juli 2006 @ 22:54
Laatste bezoek: 1 minuten geleden
Aantal posts: 1188 (gemiddeld 177 per dag)
Hehe dan valt het wel meequote:Op maandag 17 juli 2006 16:39 schreef Nosh het volgende:
[..]
Klopt.
Niet meer dan 2 uur per dag ofzo, maar ik vind het best leuk voor de afwisseling.
En als jouw kind wel World of Warcraft speelt?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:12 schreef Natalie het volgende:
Och, als ze dat leuk vinden. Ik zie het probleem er verder niet van in.
Zolang het mijn kind niet is die 't doet, bemoei ik me er ook niet mee.
Lief doen vuige vlerkquote:Op maandag 17 juli 2006 12:30 schreef MasterMido het volgende:
Hier is ie! http://thatvideosite.com/view/1771.htmlquote:Op maandag 17 juli 2006 14:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wie weet dat filmpje nog te vinden waar die kerel aan het rukken is op van die WoW-poppetjes die geil aan het dansen zijn![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:08 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Hier is ie! http://thatvideosite.com/view/1771.html![]()
![]()
Niet lullen, ook nerds krijgen chicks hoor. Deze bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:29 schreef Emu het volgende:
WoW is inderdaad een klerespel, en ik heb vrij hard de pest aan van die nerds die meer dan 20 uur op die idiote dwergen, trollen en weet ik veel wat nog zitten te kijken.... Gewoon zielig en kansloos.
Nou en als ik een meid zou zijn, denk jij dan dat ik zou kiezen voor de jongen op het strand of de wow nerd? Oh die wow nerd zou ik niet eens kennen, omdat die toch altijd achter zijn pc'tje zit met zijn bril met dikke glazen![]()
Ga effe een dwerg neuken jij stoere Wow warrior![]()
Jij wint! +10500 XP. Doe er wat leuks mee zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:29 schreef Emu het volgende:
WoW is inderdaad een klerespel, en ik heb vrij hard de pest aan van die nerds die meer dan 20 uur op die idiote dwergen, trollen en weet ik veel wat nog zitten te kijken.... Gewoon zielig en kansloos.
Nou en als ik een meid zou zijn, denk jij dan dat ik zou kiezen voor de jongen op het strand of de wow nerd? Oh die wow nerd zou ik niet eens kennen, omdat die toch altijd achter zijn pc'tje zit met zijn bril met dikke glazen![]()
DAOCquote:Op maandag 17 juli 2006 20:18 schreef Napster het volgende:
WoW is echt een kutspel
speel dan DAoC, vooral RvR is cool in DaoC
http://video.google.nl/videoplay?docid=-1272603150569105827&q=daoc
Zo ziek héquote:Op maandag 17 juli 2006 20:08 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Hier is ie! http://thatvideosite.com/view/1771.html![]()
![]()
Your reputation with HwG has been greatly decreased.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:29 schreef Emu het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:55 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Jij wint! +10500 XP. Doe er wat leuks mee zou ik zeggen.
als je niet meer met je vrienden omgaat omdat je een spelletje wilt spelen dan ben je niet 'verschillend' dan ben je slecht bezig.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:32 schreef tong_poh het volgende:
Aha een wel bekende; mensen-zijn-verschillend-en-ik-ben-het-er-niet-mee-eens-topic.
Altijd interessant om te lezen.
Nee, dan maak je een keuze wat betreft jouw eigen leven.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als je niet meer met je vrienden omgaat omdat je een spelletje wilt spelen dan ben je niet 'verschillend' dan ben je slecht bezig.
dat deden Charles Manson en zijn volgelingen ook, maakt het nog niet goed.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:43 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Nee, dan maak je een keuze wat betreft jouw eigen leven.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat deden Charles Manson en zijn volgelingen ook, maakt het nog niet goed.
Niet iedereen die veel WoW speelt is verslaafd. Het kan zijn, dat die mensen het gewoon leuk vinden en het daardoor vaak spelen. Ook is het totaal onzin om te zeggen, dat de mensen sociale problemen hebben en daardoor verslaafd worden aan zo'n spel. Er zijn genoeg doodnormale mensen zonder problemen verslaafd geraakt aan bepaalde dingen.quote:bovendien zijn de mensen die verslaafd zijn aan spellen als world of warcraft niet helemaal in orde, meestal sociaal, waardoor ze verslaafd raken.
De jeugd van tegenwoordig schijnt inderdaad alleen maar te kunnen gamen en op straat hangen. Andere opties zijn er nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:09 schreef IceHeat het volgende:
Nee die mensen die de hele dag met hun scootertje op straat hangen zijn tof?
over die mensen gaat het dan ook nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:59 schreef tong_poh het volgende:
Niet iedereen die veel WoW speelt is verslaafd. Het kan zijn, dat die mensen het gewoon leuk vinden en het daardoor vaak spelen.
klopt.quote:Ook is het totaal onzin om te zeggen, dat de mensen sociale problemen hebben en daardoor verslaafd worden aan zo'n spel. Er zijn genoeg doodnormale mensen zonder problemen verslaafd geraakt aan bepaalde dingen.
nee dat zijn ook stakkers.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:09 schreef IceHeat het volgende:
Nee die mensen die de hele dag met hun scootertje op straat hangen zijn tof?
Ik ben de gamer dusquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:13 schreef VonHinten het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig schijnt inderdaad alleen maar te kunnen gamen en op straat hangen. Andere opties zijn er niet![]()
![]()
whehe, wat een mafkeesquote:Op maandag 17 juli 2006 13:57 schreef The_Voice_Within het volgende:
Dat is gewoon een maffe duitser die allemaal van dat soort filmpjes maakt .quote:Op maandag 17 juli 2006 14:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Eng gewoon. Dat is echt een psychopaat.
Die moeten ze echt preventief opsluiten. Hoe zal hij later reageren wanneer hij door een meisje wordt afgewezen.
sukkelsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:27 schreef black_hacker het volgende:
by the way,
vorig jaar zijn er minimaal 6 mensen gezakt bij ons op school door dat spel![]()
zelfs in de klas werd er gespeeld op de laptop![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:12 schreef DiabloSam het volgende:
Het kan nog erger...er schijnt een filmpje op internet te zijn waarbij een gast met camera een kamer inloopt en daar zit dan een gast zich te rukken op world of warcraft, schijnt erg grappig te zijn
![]()
echte mannen doen die 40 man dungeons in 1 avondquote:Op maandag 17 juli 2006 15:53 schreef PvtRyan het volgende:
Wat een kuttopic weer zeg.
Als die mensen ervoor kiezen het spel boven vrienden te verkiezen, dan ligt dat toch aan hen en niet aan het spel? En omdat die ervoor kiezen, zijn gelijk alle mensen die WoW spelen kansloos? Mag ik hier ook uit herleiden dat alle mensen die gamen, kansloos zijn? Gelukkig bepaal jij dat op het strand liggen zweten per definitie een betere besteding van je tijd is, he? En ze zijn ook absoluut niet te combineren als ik jou mag geloven, ze sluiten elkaar uit!
Oh, en Onyxia (de draak waar je het waarschijnlijk over hebt) killen kost geen 6 uur, hoogstens 20 minuten. Maar goed. En de rest van de raid dungeons (kerkers voor 40 kansloze mensen dus) hoeven niet in één avond afgemaakt te worden, dus je bent nergens verplicht om 6 uur achtereen te gamen.
Ik zit ook in een endgame guild zoals dat heet die dit soort 'kneuzenonzin' doet, maar veruit de meeste mensen zijn heel normale personen. Met een baan/studie, een vriendin of zelfs getrouwd met kinderen. Dan is er ook weleens tragiek, iemand die ontslag heeft genomen bij z'n werk om een doel in het spel te achtervolgen (serieus, en hij heeft nu ook wel door dat het dom was en hij werkt gewoon weer) en iemand waarvan z'n vriendin hem verlaten heeft omdat ie teveel tijd in het spel stak.
Ik zou niet weten waarom World of Warcraft het onmogelijk zou maken dat je naar het strand gaat, of dat je uitgaat. Kan je mij dat vertellen?
Hangt er vanaf over wat voor periode je het bekijkt he?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:25 schreef black_hacker het volgende:
WoW ownt hard !
maar as je het verkiest boven je eigen sociale leven ben je toch echt wel ziek fout bezig.
ik speel het spel ook, 14 dagen total playtime maar sommigen hebben echt al 80 dagen total playtime.. en dan gaan ze er in-game ook nog over pronken..![]()
dát noem ik pas echt zielig![]()
Ja joh? Waarom haat jij WoW knul?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:26 schreef PsyCha het volgende:
Ik haat WoW.
"De jeugd van tegenwoordig schijnt..."quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:13 schreef VonHinten het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig schijnt inderdaad alleen maar te kunnen gamen en op straat hangen. Andere opties zijn er niet![]()
![]()
laat je nakijken man.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:43 schreef Sanderrrr het volgende:
@ TS:
waarom boeit het jou wat iemand anders met z'n leven doet? hij kan er later een hoop geld voor krijgen, jij geeft nu alleen maar uit, je zegt wel dat hij nu niet met vrienden om gaat maar denk je dat z'n 'buddies' op WoW gewoon vreemden zijn?
ik heb nog nooit WoW gespeeld maar wel een andere MMORPG en heb er een hoop vrienden mee gemaakt waar ik nu mee om ga irl. en ik heb mijn account voor ¤900 verkocht, voor een half jaartje verslaafd zijn (ja ik werkte er naast ook nog).
leuk zo'n vriend aan de andere kant van de wereld waar je mee msn'tquote:
precies! en het eten is pizza en wodka-meloen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:42 schreef IceHeat het volgende:
Op LAN Party's drink je bier nerd!
Drome was fett! Jammer dat het de laatste keer was.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:52 schreef Crack_david het volgende:
[..]
precies! en het eten is pizza en wodka-meloen!
Whooptie fucking dooo 900 euro voor een half jaar gamen nee daar betaal je echt een hypotheek mee af.quote:
Mwoa, 150 euro per maand voor iets wat je leuk vindt is niet een slechte score.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Whooptie fucking dooo 900 euro voor een half jaar gamen nee daar betaal je echt een hypotheek mee af.
leer lezen ik zei dat ik al lang ben gestopt met spelen en dat ik ze regelmatig ontmoet, niet op m'n computertje dus.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:47 schreef roburt het volgende:
[..]
leuk zo'n vriend aan de andere kant van de wereld waar je mee msn't
![]()
Nee! Spaar me!quote:Op maandag 17 juli 2006 14:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wie weet dat filmpje nog te vinden waar die kerel aan het rukken is op van die WoW-poppetjes die geil aan het dansen zijn![]()
Hij doet iets waar hij plezier in heeft, ik neem aan dat jij je afgetrapte voetbalschoenen oid na 6 maanden niet meer voor 600 euro kwijt kan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Whooptie fucking dooo 900 euro voor een half jaar gamen nee daar betaal je echt een hypotheek mee af.
oneindig niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 04:08 schreef vdHoek het volgende:
We hebben uiteindelijk allemaal hetzelfde lot en de een vult zijn of haar leven anders in dan de andere. De een vindt plezier in scootertje/motor/auto rijden, een ander in voetbal en weer een ander in een spel (en zo kan ik nog oneindig doorgaan). Laat diegene toch lekker zijn gang gaan als hij dat nu eenmaal leuk vindt.
Even een vraagje. Waar lach je om?quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:16 schreef BazzieK het volgende:
http://www.somethingawful.com/index.php?a=3635
http://www.somethingawful.com/index.php?a=3671
![]()
![]()
![]()
3quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:19 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Even een vraagje. Waar lach je om?
1. Om het feit dat die mensen zo goed gelovig zijn
2. Om het feit dat de persoon die deze grap uitvoert waarschijnlijk grotere psychische problemen heeft dan zijn slachtoffer
3. Beide
Hehe ok. Ik ben blij dat je ziet dat de grappenmaker zelf een steekje los heeft.quote:
Ik voetbal niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij doet iets waar hij plezier in heeft, ik neem aan dat jij je afgetrapte voetbalschoenen oid na 6 maanden niet meer voor 600 euro kwijt kan.
Ja ik ook niet maarja aangezien dat zon beetje de grootste Nederlandse sport is nam ik dat maar als voorbeeld. Ik neem aan dat je zelf ook wel snapt wat ik bedoel.quote:
Das nog best een gedurfde aannamequote:Op woensdag 19 juli 2006 23:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja ik ook niet maarja aangezien dat zon beetje de grootste Nederlandse sport is nam ik dat maar als voorbeeld. Ik neem aan dat je zelf ook wel snapt wat ik bedoel.
Waarom wil je dat nou weer weten?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat filmpje moet haast wel fake zijn.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:57 schreef The_Voice_Within het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:07 schreef Gamedemon het volgende:
Die bemoei zucht ook
Laat iedereen lekker zelf weten wat ze met hun vrije tijd doen.
Kan mij het schelen als iemand de hele dag aan het blowen is
kan mij het schelen als iemand de hele dag bier aan het drinken is
Kan mij het schelen dat iemand de hele dag World of warcraft aan het spelen is
Dat moet iedereen voor zichzelf weten, dat je die lui triest vind ok maar zo heeft iedereen wel wat waar je je ontzettend aan kan storen
De eerste keer ZG was voor mij ook erg leuk ja, eerste keer MC nog veel leuker. zelfs de kleinste beestjes daar zijn 4 keer groter dan elk ander wezen dat je kan vinden tot dan toe.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:57 schreef KreKkeR het volgende:
Ik heb vandaag dus voor het eerst mee gedaan met zo'n '20 man raid' (voor de kenners Zul'Gurub) en ik moet zeggen dat zoiets echt heel cool is. Echt een belevenis opzich.
Ik heb volgens mij wel 1x (samen met een andere nieuweling) mede een 'wipe' (of bijna wipe) veroorzaakt geloof ik waardoor bijna ons hele team van 20 man dood was. Doordat ik samen met die ander perongeluk een zooi vijanden naar de groep toe trokMaar goed, ik was ook nog maar lvl 58 he
.
Het is overigens wel echt wennen en best verwarrend zo met 20 man. Ik ben benieuwd hoe zoiets met 40 man dan wel niet moet zijn...
Bijna leuker dan Dance Valley vorig weekendNee dat niet, gewoon weer een totaal andere vorm van vermaak
.
Overigens zitten in mijn guild zowel mensen van 16 als mensen van 30, zowel mannen als vrouwen, al is de meerderheid wel man.
En nee, het verslaan van zo'n vijand duurt volgens mij hooguit 20 min en geen 6 uur. Dat is onzin.
Ben jij toevallig Blinkie op Ahn Qiraj? Je beschrijving voldoet aan een lvl 58 mage uit NL die iets verkeerds deedquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:57 schreef KreKkeR het volgende:
Ik heb vandaag dus voor het eerst mee gedaan met zo'n '20 man raid' (voor de kenners Zul'Gurub) en ik moet zeggen dat zoiets echt heel cool is. Echt een belevenis opzich.
Ik heb volgens mij wel 1x (samen met een andere nieuweling) mede een 'wipe' (of bijna wipe) veroorzaakt geloof ik waardoor bijna ons hele team van 20 man dood was. Doordat ik samen met die ander perongeluk een zooi vijanden naar de groep toe trokMaar goed, ik was ook nog maar lvl 58 he
.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:52 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Ben jij toevallig Blinkie op Ahn Qiraj? Je beschrijving voldoet aan een lvl 58 mage uit NL die iets verkeerds deed. Was voor Blinkie gisteren ook de eerste keer en de 2e keer voor de guild.
Wat is het probleem dan? Mag je niet serieus over een spelletje praten. Dammen, schaken voetbal en andere diverse sporten zijn ook begonnen als doodnormale spelletjes. Daar praat jij misschien wel serieus over.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:10 schreef Beach het volgende:
[..]
ok dan....
een spelletje is leuk, maar er zodaning op ingaan![]()
Op in gaan? Ik vraag alleen waar hij speelt. Als jij dát al ver vind gaanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:10 schreef Beach het volgende:
[..]
ok dan....
een spelletje is leuk, maar er zodaning op ingaan![]()
Ik denk dat jij termen gebruikte die arabisch voor em zijn, en dat ie dan in paniek raakte ofzoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:29 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Op in gaan? Ik vraag alleen waar hij speelt. Als jij dát al ver vind gaan.
Wiping is part of the learning-progress. Niet erg dus.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:57 schreef KreKkeR het volgende:
.
Het is overigens wel echt wennen en best verwarrend zo met 20 man. Ik ben benieuwd hoe zoiets met 40 man dan wel niet moet zijn...
Bijna leuker dan Dance Valley vorig weekendNee dat niet, gewoon weer een totaal andere vorm van vermaak
.
Overigens zitten in mijn guild zowel mensen van 16 als mensen van 30, zowel mannen als vrouwen, al is de meerderheid wel man.
En nee, het verslaan van zo'n vijand duurt volgens mij hooguit 20 min en geen 6 uur. Dat is onzin.
1. In 17 dagen speeltijd ben ik lvl54 geworden met 3 playtime verklootte dagen in hoofdsteden voor AH enzoquote:Op maandag 17 juli 2006 13:43 schreef KreKkeR het volgende:
Ik ben al lvl 58 in maar 5 maanden tijd!![]()
Ik heb helaas nog nooit met z'n veertigen tegen een draak gevochten. Ik mag nog niet mee.
Zelfs in WoW wil niemand met me rondhangen![]()
![]()
.
En ja ook ik skip regelmatig een dagje strand, maar dat is eerder omdat de strandfreaks altijd om 9 uur 's morgens naar het strand willen gaan. Komop nou, ik ga toch niet op m'n vrije dag zo vroeg op staan om dan met een brandende felle zon op m'n kop ongemakkelijk in het zand verder te gaan slapen.
Nee ik ben gewoon Krekker @ Bloodscalp.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:52 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Ben jij toevallig Blinkie op Ahn Qiraj? Je beschrijving voldoet aan een lvl 58 mage uit NL die iets verkeerds deed. Was voor Blinkie gisteren ook de eerste keer en de 2e keer voor de guild.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:19 schreef Sjibble het volgende:
Ja, ik speel ook gewoon elke dag WoW, van wakker worden tot naar bed. Toch heb ik nog een sociaal leven
quote:Overigens is WoW best een sociaal spel want in sommige dingen moet je met elkaar praten of gewoon voor de lol.
Jij maakt mijn dag goed.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:19 schreef Sjibble het volgende:
Een vriend van me heeft een broer van 19 die ook WoW' de (vind het nu saai, gaat later verder) die had een chick bij hem wonen op zn kamer die ook WoW speelde en dat deden ze ook de hele dag
Dus wel lekker als je een chick scoort met dezelfde interressesWel jammer dat ze het uitmaakte omdat ze hem zag als broer, maar ze hadden er vrede mee en vonden het allebei het beste
blijf jij bezig>?<quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:32 schreef Sok41 het volgende:
't Schijnt zo FOK!ing belangrijk te zijn dus bump! bij deze vrienden !!"
Ik neem aan dat je vast wel eens heb gehoord over de 40 man raids in wow, hier is zo'n raid met een leider die dan op ventrilo praat over wat ze moeten doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:32 schreef ELdudeness het volgende:
Jezus dat filmpje van dat duitse ventje die Unreal tournament speelt.
Tering echt het vaagste wat ik in tijden gezien heb, echt die spoort van geen kanten.
Echt preventief ruimen dit soort gevallen, en als dat niet gaat preventief stereliseren.
Ditr soort moet echt geen nakomelingen krijgen , dan krijgen we nieuwe Hitlertjes.
dat is nep.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:32 schreef ELdudeness het volgende:
Jezus dat filmpje van dat duitse ventje die Unreal tournament speelt.
Tering echt het vaagste wat ik in tijden gezien heb, echt die spoort van geen kanten.
Echt preventief ruimen dit soort gevallen, en als dat niet gaat preventief stereliseren.
Ditr soort moet echt geen nakomelingen krijgen , dan krijgen we nieuwe Hitlertjes.
het is echt hoor!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nah, het zou zomaar echt kunnen zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |