abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 juli 2006 @ 00:01:59 #101
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39958151
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 23:53 schreef Dementor het volgende:

[..]

Whooptie fucking dooo 900 euro voor een half jaar gamen nee daar betaal je echt een hypotheek mee af.
Mwoa, 150 euro per maand voor iets wat je leuk vindt is niet een slechte score.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 19 juli 2006 @ 00:29:22 #102
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_39959189
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:47 schreef roburt het volgende:

[..]

leuk zo'n vriend aan de andere kant van de wereld waar je mee msn't

leer lezen ik zei dat ik al lang ben gestopt met spelen en dat ik ze regelmatig ontmoet, niet op m'n computertje dus.
pi_39959271
World of Warcraft is a feeling. WoW > Sociaal leven. Onwetenden.
  woensdag 19 juli 2006 @ 00:37:19 #104
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_39959414
Op Ebay account verkocht?
pi_39959615
quote:
Op maandag 17 juli 2006 14:00 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Wie weet dat filmpje nog te vinden waar die kerel aan het rukken is op van die WoW-poppetjes die geil aan het dansen zijn
Nee! Spaar me!

Met veertig man zes uur doen over het mollen van één draak Dat moet een grap zijn. Toch ?
Lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus
(__/)
(='.'=)
pi_39960685
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 23:53 schreef Dementor het volgende:

[..]

Whooptie fucking dooo 900 euro voor een half jaar gamen nee daar betaal je echt een hypotheek mee af.
Hij doet iets waar hij plezier in heeft, ik neem aan dat jij je afgetrapte voetbalschoenen oid na 6 maanden niet meer voor 600 euro kwijt kan.
pi_39963126
Ik speel ook een dergelijk spel (EVE-Online, in de space sci-fi hoek), en daar zijn eigenlijk niet zoveel van dergelijke figuren te bekennen. Sterker nog, ik zit in een corporation (=spelersgroep in EVE, zoals een guild in WoW) waar ook allemaal dertigers en veertigers in zitten die gewoon een vrouw en kinderen hebben. Plus een Vietnam veteraan die zo gek is als een deur, altijd leuke momenten op teamspeak als ie weer eens in de problemen zit Op kinderachtig gedrag zoals smacktalk na een gevecht wordt vaak neergekeken, en heb het idee dat de gemiddelde leeftijd en volwassenheid er een stuk hoger ligt dan bij WoW.

Zelf speel ik soms dagen niet als ik het druk heb met studie of eruit wil, maar ik herken de verslavende factor in zo'n spel... temeer omdat je steeds weer nieuwe mogelijkheden krijgt naarmate het spel of de tijd vordert, waardoor je geinteresseerd blijft.
pi_39963311
We hebben uiteindelijk allemaal hetzelfde lot en de een vult zijn of haar leven anders in dan de andere. De een vindt plezier in scootertje/motor/auto rijden, een ander in voetbal en weer een ander in een spel (en zo kan ik nog oneindig doorgaan). Laat diegene toch lekker zijn gang gaan als hij dat nu eenmaal leuk vindt.
pi_39963452
inderdaad omg
pi_39964008
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 04:08 schreef vdHoek het volgende:
We hebben uiteindelijk allemaal hetzelfde lot en de een vult zijn of haar leven anders in dan de andere. De een vindt plezier in scootertje/motor/auto rijden, een ander in voetbal en weer een ander in een spel (en zo kan ik nog oneindig doorgaan). Laat diegene toch lekker zijn gang gaan als hij dat nu eenmaal leuk vindt.
oneindig niet.
  woensdag 19 juli 2006 @ 08:19:12 #112
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_39964476
quote:
Even een vraagje. Waar lach je om?

1. Om het feit dat die mensen zo goed gelovig zijn
2. Om het feit dat de persoon die deze grap uitvoert waarschijnlijk grotere psychische problemen heeft dan zijn slachtoffer
3. Beide
Horrible Cunt!
pi_39967722
Hmmmm ligt meer aan de persoon dan aan het spel .. ik ken ook mensen die 4 uur achter mekaar duitsers lopen te knallen in COD2... is het dan een kut spel ? nee ..

Ik speel zelf WoW en heb gewoon een vriendin, vrienden ( waarvan sommige ook spelen, dit maakt het overigens een stuk leuker ) en werk (24 uur per week atm) en zit nog op school.. Ik speel wanneer ik tijd heb en zin heb.

Waarom zou het aan het spel liggen als iemand zo triest is dat hij het niet kan combineren ..

Voor de kenners:

lvl 60 warlock
lvl 60 warrior

en dit dus gewoon in combinatie met een sociaal leven

PS: ik ken ook mensen met 6 lvl 60's en dat vind ik ook een beetje overdreven
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_39973142
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 08:19 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Even een vraagje. Waar lach je om?

1. Om het feit dat die mensen zo goed gelovig zijn
2. Om het feit dat de persoon die deze grap uitvoert waarschijnlijk grotere psychische problemen heeft dan zijn slachtoffer
3. Beide
3
  woensdag 19 juli 2006 @ 19:07:47 #115
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_39984189
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:38 schreef BazzieK het volgende:

[..]

3
Hehe ok. Ik ben blij dat je ziet dat de grappenmaker zelf een steekje los heeft.
Horrible Cunt!
pi_39985107
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 01:18 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Hij doet iets waar hij plezier in heeft, ik neem aan dat jij je afgetrapte voetbalschoenen oid na 6 maanden niet meer voor 600 euro kwijt kan.
Ik voetbal niet.
pi_39993493
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:43 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik voetbal niet.
Ja ik ook niet maarja aangezien dat zon beetje de grootste Nederlandse sport is nam ik dat maar als voorbeeld. Ik neem aan dat je zelf ook wel snapt wat ik bedoel.
  woensdag 19 juli 2006 @ 23:44:00 #118
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_39993952
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:31 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Ja ik ook niet maarja aangezien dat zon beetje de grootste Nederlandse sport is nam ik dat maar als voorbeeld. Ik neem aan dat je zelf ook wel snapt wat ik bedoel.
Das nog best een gedurfde aanname
Still Pimpin' .. Ahaaight
  woensdag 19 juli 2006 @ 23:53:26 #119
153375 Lijpo
Finesse en souplesse
pi_39994314
quote:
Op maandag 17 juli 2006 14:00 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Wie weet dat filmpje nog te vinden waar die kerel aan het rukken is op van die WoW-poppetjes die geil aan het dansen zijn
Waarom wil je dat nou weer weten?
  donderdag 20 juli 2006 @ 00:11:41 #120
151973 PlarkPlark
Klok klok klok
pi_39995013
ach, in mijn "tijd" speelde ik Counterstrike tot diep in de nacht, of weekenden nacht. Toen was ik 16-18

Nu game ik nooit meer en functioneer ook
Gamen is maar een fase.
  donderdag 20 juli 2006 @ 00:15:27 #121
151973 PlarkPlark
Klok klok klok
pi_39995140
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:53 schreef Lijpo het volgende:

[..]

Waarom wil je dat nou weer weten?
http://youtube.com/verify_age?next_url=/watch%3Fv%3DE2HmF173UzU
pi_39996605
ik heb dus 2 jaar een ict opleiding gedaan, en werkelijk ALLE mensen die world of warcraft speelde zijn gezakt, zonder uitzondering. dan vraag ik je
  donderdag 20 juli 2006 @ 03:01:50 #123
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_39999251
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:57 schreef The_Voice_Within het volgende:
Zolang ze hun spelletje niet zo serieus nemen als dit knulletje

http://www.youtube.com/watch?v=kBVmfIUR1DA
Dat filmpje moet haast wel fake zijn.
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_39999617
Dat is het ook.
pi_40000180
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 17:07 schreef Gamedemon het volgende:
Die bemoei zucht ook
Laat iedereen lekker zelf weten wat ze met hun vrije tijd doen.
Kan mij het schelen als iemand de hele dag aan het blowen is
kan mij het schelen als iemand de hele dag bier aan het drinken is
Kan mij het schelen dat iemand de hele dag World of warcraft aan het spelen is
Dat moet iedereen voor zichzelf weten, dat je die lui triest vind ok maar zo heeft iedereen wel wat waar je je ontzettend aan kan storen
  vrijdag 21 juli 2006 @ 12:57:49 #126
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_40045031
Ik heb vandaag dus voor het eerst mee gedaan met zo'n '20 man raid' (voor de kenners Zul'Gurub) en ik moet zeggen dat zoiets echt heel cool is. Echt een belevenis opzich .

Ik heb volgens mij wel 1x (samen met een andere nieuweling) mede een 'wipe' (of bijna wipe) veroorzaakt geloof ik waardoor bijna ons hele team van 20 man dood was. Doordat ik samen met die ander perongeluk een zooi vijanden naar de groep toe trok Maar goed, ik was ook nog maar lvl 58 he .

Het is overigens wel echt wennen en best verwarrend zo met 20 man. Ik ben benieuwd hoe zoiets met 40 man dan wel niet moet zijn...

Bijna leuker dan Dance Valley vorig weekend Nee dat niet, gewoon weer een totaal andere vorm van vermaak .

Overigens zitten in mijn guild zowel mensen van 16 als mensen van 30, zowel mannen als vrouwen, al is de meerderheid wel man.

En nee, het verslaan van zo'n vijand duurt volgens mij hooguit 20 min en geen 6 uur. Dat is onzin.
Krekker is de bom!
  vrijdag 21 juli 2006 @ 13:05:32 #127
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_40045242
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:57 schreef KreKkeR het volgende:
Ik heb vandaag dus voor het eerst mee gedaan met zo'n '20 man raid' (voor de kenners Zul'Gurub) en ik moet zeggen dat zoiets echt heel cool is. Echt een belevenis opzich .

Ik heb volgens mij wel 1x (samen met een andere nieuweling) mede een 'wipe' (of bijna wipe) veroorzaakt geloof ik waardoor bijna ons hele team van 20 man dood was. Doordat ik samen met die ander perongeluk een zooi vijanden naar de groep toe trok Maar goed, ik was ook nog maar lvl 58 he .

Het is overigens wel echt wennen en best verwarrend zo met 20 man. Ik ben benieuwd hoe zoiets met 40 man dan wel niet moet zijn...

Bijna leuker dan Dance Valley vorig weekend Nee dat niet, gewoon weer een totaal andere vorm van vermaak .

Overigens zitten in mijn guild zowel mensen van 16 als mensen van 30, zowel mannen als vrouwen, al is de meerderheid wel man.

En nee, het verslaan van zo'n vijand duurt volgens mij hooguit 20 min en geen 6 uur. Dat is onzin.
De eerste keer ZG was voor mij ook erg leuk ja, eerste keer MC nog veel leuker. zelfs de kleinste beestjes daar zijn 4 keer groter dan elk ander wezen dat je kan vinden tot dan toe.

En het duurt echt wel een tijdje voordat je ZG hebt doorgewerkt hoor, zeker als je bij een niet zo ervaren groep zit, wat het wel leuker maakt trouwens.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_40046010
hmmm wees blij dat je nog niet in naxx bent aangekomen...
Enige instance waar we dus nog niet doorheen komen:P
  vrijdag 21 juli 2006 @ 14:42:52 #129
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_40048084
Hahahah taking over from the Wow Crw
Still Pimpin' .. Ahaaight
  vrijdag 21 juli 2006 @ 14:52:26 #130
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_40048417
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:57 schreef KreKkeR het volgende:
Ik heb vandaag dus voor het eerst mee gedaan met zo'n '20 man raid' (voor de kenners Zul'Gurub) en ik moet zeggen dat zoiets echt heel cool is. Echt een belevenis opzich .

Ik heb volgens mij wel 1x (samen met een andere nieuweling) mede een 'wipe' (of bijna wipe) veroorzaakt geloof ik waardoor bijna ons hele team van 20 man dood was. Doordat ik samen met die ander perongeluk een zooi vijanden naar de groep toe trok Maar goed, ik was ook nog maar lvl 58 he .
Ben jij toevallig Blinkie op Ahn Qiraj? Je beschrijving voldoet aan een lvl 58 mage uit NL die iets verkeerds deed . Was voor Blinkie gisteren ook de eerste keer en de 2e keer voor de guild.
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_40048919
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 14:52 schreef Appellenflappen het volgende:

[..]

Ben jij toevallig Blinkie op Ahn Qiraj? Je beschrijving voldoet aan een lvl 58 mage uit NL die iets verkeerds deed . Was voor Blinkie gisteren ook de eerste keer en de 2e keer voor de guild.
ok dan....

een spelletje is leuk, maar er zodaning op ingaan
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_40049263
Heb zelf 2 lvl 60's en ik geef toe dat het soms beetje kansloze vormen aanneemt (vroeger dan, speel nu niet zoveel meer omdat ik het een beetje saai vind worden)). Maar wow is opzich makkelijk te combineren met werk, vrienden en een vriendin/vrouw(al heb ik die zelf niet atm) etc. Ligt gewoon aan de persoon in kwestie en niet het spel.
Wordt een beetje moe van al die bashers zonder argumenten, maarjah, kan natuurlijk niks anders verwachten in KLB.
<3 HwG
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:27:10 #133
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_40051373
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 15:10 schreef Beach het volgende:

[..]

ok dan....

een spelletje is leuk, maar er zodaning op ingaan
Wat is het probleem dan? Mag je niet serieus over een spelletje praten. Dammen, schaken voetbal en andere diverse sporten zijn ook begonnen als doodnormale spelletjes. Daar praat jij misschien wel serieus over.
Horrible Cunt!
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:29:18 #134
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_40051441
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 15:10 schreef Beach het volgende:

[..]

ok dan....

een spelletje is leuk, maar er zodaning op ingaan
Op in gaan? Ik vraag alleen waar hij speelt. Als jij dát al ver vind gaan .
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:54:52 #135
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_40052119
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:29 schreef Appellenflappen het volgende:

[..]

Op in gaan? Ik vraag alleen waar hij speelt. Als jij dát al ver vind gaan .
Ik denk dat jij termen gebruikte die arabisch voor em zijn, en dat ie dan in paniek raakte ofzo
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_40057002
ik speel ok WoW

vorige week deed ik dus wat ze wilde ik ging met ze naar het strand...

na een paar uur kom ik terug was wel leuk....alleen de 2de graads verbranding ......

/em duikt weer achter WoW
  vrijdag 21 juli 2006 @ 20:48:37 #137
124175 Xinouth
Konnichiwa
pi_40057684
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:57 schreef KreKkeR het volgende:
Ik heb vandaag dus voor het eerst mee gedaan met zo'n '20 man raid' (voor de kenners Zul'Gurub) en ik moet zeggen dat zoiets echt heel cool is. Echt een belevenis opzich .

Ik heb volgens mij wel 1x (samen met een andere nieuweling) mede een 'wipe' (of bijna wipe) veroorzaakt geloof ik waardoor bijna ons hele team van 20 man dood was. Doordat ik samen met die ander perongeluk een zooi vijanden naar de groep toe trok Maar goed, ik was ook nog maar lvl 58 he .

Het is overigens wel echt wennen en best verwarrend zo met 20 man. Ik ben benieuwd hoe zoiets met 40 man dan wel niet moet zijn...

Bijna leuker dan Dance Valley vorig weekend Nee dat niet, gewoon weer een totaal andere vorm van vermaak .

Overigens zitten in mijn guild zowel mensen van 16 als mensen van 30, zowel mannen als vrouwen, al is de meerderheid wel man.

En nee, het verslaan van zo'n vijand duurt volgens mij hooguit 20 min en geen 6 uur. Dat is onzin.
Wiping is part of the learning-progress. Niet erg dus.

Met 20 man is het misschien de eerste paar keer erg rommelig, vooral als je erg onrustige guildies hebt.

Met 40 man kan het echt een chaos zijn, bij ons wordt er op de punten dat we het kennen en weten wat we moeten doen, zo af en toe flink geklierd, maar op de punten dat het belangrijk is, er tactics worden verteld en weet ik het, dan is echt alleen de leader / uitlegger aan het woord.

Helaas zitten er zo af en toe ook rotte plekken in de raids. Wij hadden een persoon en die gaf alleen om zichzelf, het kon hem niks schelen wat er met de 39 andere personen gebeurde enzo.

We moesten allemaal rechts lopen, wat doet hij, hij gaat zo ver mogelijk links om te zien tot hoever hij kon komen voordat de baas gepulled werd. Hele discussie met hem gehad in whisper, bleek dat het een erg egoïstisch mannetje was, dat alleen aan het raiden was omdat ie dan epics kreeg voor PvP en daarna zonder pardon de guild uit ging.
こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
pi_40059182
je moet gewoon je clas goed kennen en weten wat er van je verlangt word. Geen dingen doen die je niet kan. Zo ben je als mage puur voor de damage, sheepen en water/food natuurlijk. Wel oppassen met je aggro natuurlijk, worden de warriors weer boos op je dat je teveel damage doet. Lol ik kan het weten ik moet mij eigen af en toe gewoon inhouden met raids
pi_40062871
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:43 schreef KreKkeR het volgende:
Ik ben al lvl 58 in maar 5 maanden tijd!

Ik heb helaas nog nooit met z'n veertigen tegen een draak gevochten. Ik mag nog niet mee .
Zelfs in WoW wil niemand met me rondhangen .


En ja ook ik skip regelmatig een dagje strand, maar dat is eerder omdat de strandfreaks altijd om 9 uur 's morgens naar het strand willen gaan. Komop nou, ik ga toch niet op m'n vrije dag zo vroeg op staan om dan met een brandende felle zon op m'n kop ongemakkelijk in het zand verder te gaan slapen .
1. In 17 dagen speeltijd ben ik lvl54 geworden met 3 playtime verklootte dagen in hoofdsteden voor AH enzo
2. Voor die draak moet je lvl60 zijn Dus whine niet
3. Ja, ik speel ook gewoon elke dag WoW, van wakker worden tot naar bed. Toch heb ik nog een sociaal leven dat ik wel es naar het strand ga enzo om lekker te skimboarden
En als het tegenzit en door een Alliance gekilled word en word gegankt vraag ik een paar vrienden om te komen om hem lekker te ganked
Overigens is WoW best een sociaal spel want in sommige dingen moet je met elkaar praten of gewoon voor de lol.
Dus online spellen zijn niet slecht, maar lache
Zelfde interesse en dezelfde humor. Een vriend van me heeft een broer van 19 die ook WoW' de (vind het nu saai, gaat later verder) die had een chick bij hem wonen op zn kamer die ook WoW speelde en dat deden ze ook de hele dag
Dus wel lekker als je een chick scoort met dezelfde interresses Wel jammer dat ze het uitmaakte omdat ze hem zag als broer, maar ze hadden er vrede mee en vonden het allebei het beste

1 lvl60 is leuk
maar er 3 of 4 hebben moet je toch een vriendin zoeken
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zaterdag 22 juli 2006 @ 03:28:00 #140
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_40066632
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 14:52 schreef Appellenflappen het volgende:

[..]

Ben jij toevallig Blinkie op Ahn Qiraj? Je beschrijving voldoet aan een lvl 58 mage uit NL die iets verkeerds deed . Was voor Blinkie gisteren ook de eerste keer en de 2e keer voor de guild.
Nee ik ben gewoon Krekker @ Bloodscalp.

Overigens corrigeerde ik m'n fout (het 'pullen' van een mob) nog door tijdig dood te gaan en de groep vijanden NIET naar de rest van ons te pullen. Alleen achter me liep nog een andere nieuweling die het niet doorhad, doorrende en de groep vijanden daarna naar de rest van onze groep 'pulde' .

Denk dat hij/zij geen teamspeak aan had. Ik hoorde namelijk nog net op tijd iemand roepen "Krekker NOOO, STOP DONT PULL!!", waardoor ik meteen weer de andere kant op rende . De 'n00b' die achter me liep blijkbaar niet.
Krekker is de bom!
  zaterdag 22 juli 2006 @ 03:55:29 #141
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40066900
He jambek TS hoe weet jij hoe dat spel gaat? Je speelt het gewoon zelf en schaamt je ervoor sukkel.
pi_40345420
ik ben nu wow aan het downloaden zodat ik het me lekker kan gaan spelen
pi_40345441
ngo een half uurtje downloaden
pi_40348083
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 00:19 schreef Sjibble het volgende:
Ja, ik speel ook gewoon elke dag WoW, van wakker worden tot naar bed. Toch heb ik nog een sociaal leven
quote:
Overigens is WoW best een sociaal spel want in sommige dingen moet je met elkaar praten of gewoon voor de lol.
pi_40350091
Hehe nerd-topic.
pi_40350176
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 00:19 schreef Sjibble het volgende:
Een vriend van me heeft een broer van 19 die ook WoW' de (vind het nu saai, gaat later verder) die had een chick bij hem wonen op zn kamer die ook WoW speelde en dat deden ze ook de hele dag
Dus wel lekker als je een chick scoort met dezelfde interresses Wel jammer dat ze het uitmaakte omdat ze hem zag als broer, maar ze hadden er vrede mee en vonden het allebei het beste
Jij maakt mijn dag goed.
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:51:18 #147
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_49963561
In ieder geval zijn die WoW'ers nog sociaal bezig.
Ben je jaloers omdat jij geen vrienden hebtom mee te spelen??
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:54:08 #148
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_52208769
wat 's r slechts aan dn?
*Hosselcopter*
pi_52222841
't Schijnt zo FOK!ing belangrijk te zijn dus bump! bij deze vrienden !!"

pi_52223008
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:32 schreef Sok41 het volgende:
't Schijnt zo FOK!ing belangrijk te zijn dus bump! bij deze vrienden !!"

blijf jij bezig>?<
er zijn drie dingen waar ik een hekel aan heb
mensen die blijven zeiken over niks
en mensen die niet kunnen tellen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')