Nee je hoeft niet door te gaanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat is toch een tegenstelling? anders kan je bij de foto van elmarz ook zeggen het zijn nog steeds 2 kinderen, bij mijn foto het zijn nog steeds 2 benen, moet ik nog ff doorgaan?
Zou prima passen, als de uitvoering niet vol met schaduwen zat die het idee een beetje vertroebelen zou ik zeggen insturen...misschien een idee om nog eens te doen?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:39 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Nee je hoeft niet door te gaan![]()
Maar dan zit ik ff verder te denken.
Dan moet deze ook kunnen. Het is er 1 uit een oefen reeks. Het gaat meer om het idee dan om de uitvoering.
Groot versus klein.
Gekleed versus bikini.
Bang versus agressor
[afbeelding]
Same here - de tegenstelling is duidelijk zichtbaar, míts je het gebouw herkentquote:Op zondag 23 juli 2006 13:08 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zag wel de tegenstelling tussen vrijheid en gevangenschap, maar ik herken het gebouw dan ook wel (van buiten uiteraard)
Toch denk ik bij gevangenschap meer aan tralies ipv een flatgebouw hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 15:09 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Same here - de tegenstelling is duidelijk zichtbaar, míts je het gebouw herkent
Ik vind het wel een mooie foto overigens!
Prikkeldraad is een goeie om gevangenschap aan te geven jaquote:Op zondag 23 juli 2006 15:27 schreef Gimmick het volgende:
Ik had er iets meer gebouw op moeten zetten, dan was het waarschijnlijk duidelijker. Zit nog een gracht ook tussen + hoge muur met prikkeldraad.
Ik fiets vaak langs de gevangenis en ik kom dan regelmatig mensen tegen die wanhoopig in contact proberen te komen met de gevangen. Schreeuwen, toeteren tot zingen en kaarsjes als er iemand (blijkbaar) jarig is. Daar durf ik dan net geen foto van te nemen, maar zo'n nummer is ook wel een redelijk wanhoopige manier om contact met iemand te zoeken.
Zal straks eens kijken of ik het nogmaals kan doen.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zou prima passen, als de uitvoering niet vol met schaduwen zat die het idee een beetje vertroebelen zou ik zeggen insturen...misschien een idee om nog eens te doen?
Die vlekjes vormen een kat geloof ik.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is het een lege muur en een volle spuitbus?
Ik snap die zwarte vlekken onderaan de muur niet.
Verrek, nu je t zegtquote:Op zondag 23 juli 2006 19:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Die vlekjes vormen een kat geloof ik.
GMTAquote:Op zondag 23 juli 2006 21:50 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Verrek dat idee had ik ook
Maar dan een hard en zacht gekookt eitje...
Mijn idee. Ik ben zelf ook niet erg enthousiast. 't Wordt kiezen: dan maar niet meedoen, of toch maar met deze meedoen...quote:Op zondag 23 juli 2006 22:46 schreef prupke het volgende:
Ik zeg modern tegenover oud maar heel echt geweldig vind ik hem niet..
(het loopt voor mij net iets te vloeiend in elkaar over )
Je had ook een pasfoto van mij er in kunnen soepen.. Want ik kom regelmatig ook over als zacht eiquote:
1: wat is het eigenlijk? Zit de tegenstelling 'm in het licht versus donker?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:25 schreef Puckzzz het volgende:
Hmmm, ik heb het volgende gebakken:
Gewoon meedoen.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:49 schreef Ilford het volgende:
[..]
Mijn idee. Ik ben zelf ook niet erg enthousiast. 't Wordt kiezen: dan maar niet meedoen, of toch maar met deze meedoen...
Yupquote:Op zondag 23 juli 2006 23:12 schreef SunChaser het volgende:
Tegenstellingen lijkt toch moeilijker dan gedacht en ook breed interpreteerbaar.
het is een detailopname van de vloer die gelegd werd in onze garage die dus binnenkort mijn studio zal zijn. het is dus een stuk ruwe betonvloer versus de nieuwe vloer. bewerkt / onbewerkt als je wil...quote:Op zondag 23 juli 2006 23:10 schreef k_man het volgende:
Ik snap die eerste foto van Puckzz ook niet.
Dat is de 2 e ingestuurde foto ook ...naar mijn mening.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:22 schreef k_man het volgende:
Ah, ok.
Ik zou 'm niet insturen dus. Hij is te raadselachtig.
Racisme is gebaseerd op tegenstellingenquote:Op zondag 23 juli 2006 23:13 schreef prupke het volgende:
[..]
Yup
ik begrijp jou foto ook niet helemaal namelijk ....
Die is keiduidelijkquote:Op zondag 23 juli 2006 23:37 schreef k_man het volgende:
Die van Phoenixx snap ik trouwens ook al niet.
Ja, dat is een bouw/halogeenlamp, ik zag dat ook meteen eigenlijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:55 schreef k_man het volgende:
Elektrisch licht? Is dat een lamp?
Ja, dat is waar. En wie weet ga ik vandaag nog even op pad om een laatste idee uit te werken...quote:Op zondag 23 juli 2006 22:51 schreef prupke het volgende:
[..]
Gewoon meedoen.
en al is het alleen maar om te kijken hoeveel mensen er op je stemmen.
maw : jij kunt je foto niet geweldig vinden...maar anderen misschien wel... dus je kan er iets van opsteken. En al doe je dus niet mee...kom je ook niet te weten wat anderen er van vinden.
Toch?
Ja, aan die tegenstelling heb ik ook zitten denken, maar je moet het inderdaad maar net tegenkomen. Dat is je alvast gelukt, dus ik zou zeggen: insturen! De tegenstelling is duidelijk, en ik vind dit "echte leven" leuker dan alle in scene gezette tegenstellingen, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:29 schreef MissBliss het volgende:
Numero 2:
Arme vrouw voor luxewinkel...
Mn originele idee was dus een zwerver die tegen een muur zit, en dan een rijke toerist met veel tasjes die ervoor langs loopt.. Dat is niet gelukt dus, maar deze komt wel in de buurt op zich.
Ik zie: een stinkende zwervster voor een zepenwinkelquote:Op maandag 24 juli 2006 02:29 schreef MissBliss het volgende:
Arme vrouw voor luxewinkel
Ik zie de TT bij 4 niet. En ik vind de kleurenversie van de meiden leuker dan de zw/w.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ik twijfel nu tussen 3 en 4, nog suggesties anyone?
Ik zou voor 3 gaan. Toch een duidelijkere tegenstelling.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ik twijfel nu tussen 3 en 4, nog suggesties anyone?
Ik vind... wat is de tegenstelling? Rood voor warm en blauw voor koud, en dat allemaal in koude ijsblokjes? Of?quote:Op maandag 24 juli 2006 09:25 schreef roger_dry het volgende:
ik heb de hele maand bijna geen tijd gehad om de wedstrijd in de gaten te houden. Wel het thema in m'n hoofd laten malen. Afgelopen weekend was het pas Eureka. Mijn inzending wordt dit:
Wat vinden jullie ervan?
de ijsblokjes liggen in de vorm van een vlam (dus warm vs koud). Als je iets verder van de foto af staat is het misschien beter te zien. Een andere vorm van warm/koud is idd de kleur (blauw vs rood).quote:Op maandag 24 juli 2006 09:41 schreef Ilford het volgende:
[..]
Ik vind... wat is de tegenstelling? Rood voor warm en blauw voor koud, en dat allemaal in koude ijsblokjes? Of?
Aha, check!quote:Op maandag 24 juli 2006 09:47 schreef roger_dry het volgende:
[..]
de ijsblokjes liggen in de vorm van een vlam (dus warm vs koud). Als je iets verder van de foto af staat is het misschien beter te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |