abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39894549
quote:
Op maandag 17 juli 2006 02:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wist je dat Coalitie van Ecevit werd bestempeld als meest corrupte die in Turkije aan de macht was? Nu er een goed stabiel 1regeringspartij is die wel is gekozen door het volk gaat het tuurlijk beter.

Nee, Iran ook niet met Syrie etc
Begin niet over die oudekutleider...

wat bedoel je met Iran ook niet met Syrie etc?
pi_39894559
quote:
Op maandag 17 juli 2006 02:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

Begin niet over die oudekutleider...

wat bedoel je met Iran ook niet met Syrie etc?
Ook ontwikkelingen in Iran en Syrie etc kan je niet met mekaar vergelijken.
pi_39894569
quote:
Op maandag 17 juli 2006 02:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jup en Ataturk leeft nog.
Je wilt opnieuw zeggen dat ik niet gelijk heb als ik zeg dat de joden niet de helft, zo niet meer, van de wereld ownen?

Look around, there are jews everywhere (niet bedoeld als discriminatie)
pi_39894591
quote:
Op maandag 17 juli 2006 02:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je wilt opnieuw zeggen dat ik niet gelijk heb als ik zeg dat de joden niet de helft, zo niet meer, van de wereld ownen?

Look around, there are jews everywhere (niet bedoeld als discriminatie)
Ongetwijfeld hebben ze veel macht, maar je verhaal komt wel een beetje over als indoctrinatie van antisemitisch propaganda.
pi_39894618
quote:
Op maandag 17 juli 2006 02:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ongetwijfeld hebben ze veel macht, maar je verhaal komt wel een beetje over als indoctrinatie van antisemitisch propaganda.
Israel leeft tussen zoveel landen.
ze bestaan al sinds 1948 tussen zoveel moslimlanden.

de joden hebben het gemaakt, zonder de joden in amerika en over al de wereld, bestond israel nu niet.

het is gewoon een feit dat israel beter is.
pi_39894643
quote:
Op maandag 17 juli 2006 02:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

de joden hebben het gemaakt, zonder de joden in amerika en over al de wereld, bestond israel nu niet.

En een grote handelspartner van turkije
pi_39894663
quote:
Op maandag 17 juli 2006 02:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat een onzin, Israel is niet beter geworden, de moslimwereld is er op achter gegaan toen ze verdeeld raakten door nationalisme, Ottomanen en de kalifaten daarvoor zorgden dat Joden, christenen en moslims daar in harmonie leeften en de turken boden ook de Joden asiel aan nadat Spanje ze vervolgde leefden ze eeuwen lang in welvaart van de Islamitische staat. Moslims zijn dus in de problemen geraakt waarvan de imperialisten konden genieten.
pi_39894673
quote:
Op maandag 17 juli 2006 02:26 schreef Incomplete het volgende:

[..]

En een grote handelspartner van turkije
iemand die het snapt
pi_39894677
Deze kwartturk gaat richting zijn bed.
pi_39894694
quote:
Op maandag 17 juli 2006 02:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

iemand die het snapt

Noodgedwongen zal zoals jij ook weet Turkije nooit voor Joden kiezen boven moslims.
pi_39894696
quote:
Op maandag 17 juli 2006 01:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

moeten we serieus bang zijn voor abu jahjah's? is het niet tijd voor alle moslims ter wereld te zeggen dat je de shi'iten afkeurt en de soenieten accepteert?

met die laatste groep gaat het een stuk beter. lijkt wel het equivalent van 'het nieuwe testament'.
Sadam en co? Dat zijn goede moslims?
pi_39894709
quote:
Op maandag 17 juli 2006 02:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat een onzin, Israel is niet beter geworden, de moslimwereld is er op achter gegaan toen ze verdeeld raakten door nationalisme, Ottomanen en de kalifaten daarvoor zorgden dat Joden, christenen en moslims daar in harmonie leeften en de turken boden ook de Joden asiel aan nadat Spanje ze vervolgde leefden ze eeuwen lang in welvaart van de Islamitische staat. Moslims zijn dus in de problemen geraakt waarvan de imperialisten konden genieten.
ow boehooee. imperialist dit dat..

de moslims zijn achteruit gegaan, no big discovery daar,

maar vooral de joden zijn vooruit gegaan.

ik kan je zo 5 bedrijven zeggen die joods zijn en een wereldmerk zijn.
(waar komt al het geld nou vandaan?)
pi_39894730
quote:
Op maandag 17 juli 2006 02:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Over onzin gesproken. Heb veel goede en intelligente posts van je gelezen (met plezier)
maar dit slaat nergens op.

het is dus toch weer de schuld van de Joden dat moslims het zo slecht doen.

-edit- slaap ze
pi_39894754
quote:
Op maandag 17 juli 2006 02:29 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Noodgedwongen zal zoals jij ook weet Turkije nooit voor Joden kiezen boven moslims.
OH MEN GOD.

als de moslims OOK MAAR KLEIN BEETJE BREINS HADDEN, waren er nu geen sheiks met al die olie daar, nee, er waren daar moderne welvarende landen.

Turkije kiest gewoon niet voor de moslims daar omdat er niets mee te doen is. As simple as that. Het zijn dan wel moslims, maar come on, je moet nu niet lullen dat de moslims in dit conflict onschuldig zijn.
pi_39894759
quote:
Op maandag 17 juli 2006 02:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

ow boehooee. imperialist dit dat..
Sterk
quote:
de moslims zijn achteruit gegaan, no big discovery daar,
Zijn we het dus over eens.
quote:
maar vooral de joden zijn vooruit gegaan.
Ja profiteren noemen ze dat.
quote:
ik kan je zo 5 bedrijven zeggen die joods zijn en een wereldmerk zijn.
(waar komt al het geld nou vandaan?)
Qua geld zijn Arabieren de ware smijters hoor, denk maar aan al die oliesjeiks+ ik kan jou 5 wereldbedrijven noemen die het gemaakt hebben, wereldmerk zijn en niets met Joden te maken hebben, je bent aan het overdrijven.
pi_39894773
quote:
Op maandag 17 juli 2006 02:28 schreef Triggershot het volgende:
Deze kwartturk gaat richting zijn bed.
Iyi geceler, slaapze
pi_39894798
quote:
Op maandag 17 juli 2006 02:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

OH MEN GOD.

als de moslims OOK MAAR KLEIN BEETJE BREINS HADDEN, waren er nu geen sheiks met al die olie daar, nee, er waren daar moderne welvarende landen.

Turkije kiest gewoon niet voor de moslims daar omdat er niets mee te doen is. As simple as that. Het zijn dan wel moslims, maar come on, je moet nu niet lullen dat de moslims in dit conflict onschuldig zijn.
Wat praat je nou alsof jij geen moslim bent, die sheiks zijn juist een van de minderen die wel hun breins gebruiken, trouwens met capslock aan reageren zorgt er echt niet voor dat je duidelijker overkomt.

Als je mijn reacties een beetje had gelezen wist je dat ik zeker niet de moslims als engeltjes omschrijf, maar ik zeg wordt Turkije gedwongen zal het niet voor de Joden kiezen. Maar goed genoeg over Turkije
pi_39894804
quote:
Op maandag 17 juli 2006 02:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

Iyi geceler, slaapze
Trusten
pi_39894820
quote:
Op maandag 17 juli 2006 02:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sterk
[..]

Zijn we het dus over eens.
[..]

Ja profiteren noemen ze dat.
[..]

Qua geld zijn Arabieren de ware smijters hoor, denk maar aan al die oliesjeiks+ ik kan jou 5 wereldbedrijven noemen die het gemaakt hebben, wereldmerk zijn en niets met Joden te maken hebben, je bent aan het overdrijven.
Dude, het wereld zit zo in elkaar:
De sterkste overleeft.

De joden profiteren niet, de joden HANDELEN. De arabieren profiteren.

Het is een hemel op aarde voor de ongelovigen, en een hel voor de gelovigen zolang ze hier zijn. Het wordt pas een hemel voor de gelovigen en een hel voor de ongelovigen als ze dood zijn.
(iets voor de gelovigen dus..)
pi_39894845
quote:
Op maandag 17 juli 2006 02:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat praat je nou alsof jij geen moslim bent, die sheiks zijn juist een van de minderen die wel hun breins gebruiken, trouwens met capslock aan reageren zorgt er echt niet voor dat je duidelijker overkomt.

Als je mijn reacties een beetje had gelezen wist je dat ik zeker niet de moslims als engeltjes omschrijf, maar ik zeg wordt Turkije gedwongen zal het niet voor de Joden kiezen. Maar goed genoeg over Turkije
HHAahhahaa, en juist die sheiks zijn nou de moslims die de moslims in hun eigenland onderdrukken

Waren de arabieren net zo slim als de joden, stond het wereld onder hun voeten.
  maandag 17 juli 2006 @ 02:39:47 #121
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39894895
quote:
Op maandag 17 juli 2006 02:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

waar zien we dat terug dan? in oorlogstuig en extremisme, of in hun geweldige opzet van steun om hun moslimbroeders in indonesië na de tsunami te helpen?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39894920
quote:
Op maandag 17 juli 2006 02:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waar zien we dat terug dan? in oorlogstuig en extremisme, of in hun geweldige opzet van steun om hun moslimbroeders in indonesië na de tsunami te helpen?
Watvoor Sheikh's bedoel jij?

Je hebt Sheikh als in geleerden van Islam (zoals Al Qaradawi, een Egyptische Sheikh) maar ook bijv Olie Sheikh's..

(Ik denk dat je in de war bent met Imam's, wat geen sheikh's zijn.)
X
pi_39894947
quote:
Op maandag 17 juli 2006 02:41 schreef Alulu het volgende:

[..]

Je hebt Sheikh als in geleerden van Islam (zoals Al Qaradawi, een Egyptische Sheikh) maar ook bijv Olie Sheikh's..

Olie sheiks..
  maandag 17 juli 2006 @ 02:44:44 #124
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39894959
quote:

[..]

je kan toch wel begrijpend lezen?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 17 juli 2006 @ 02:46:24 #125
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_39894979
quote:

[..]

Wat betekent "sjeik" dan precies in het Nederlands? Is dat een naam voor een politiek leider of voor een religieus leider, of kan het voor alletwee gebruikt worden?

Ik zag ze zelf altijd gewoon als een soort "koningen" (wereldlijke leiders dus), nooit als religieuzen? (Zie Saoedi-Arabië bv.)
---verdwijnt---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')