Nu typ ik een replyquote:Op maandag 17 juli 2006 00:17 schreef NanKing het volgende:
En nu?
La putaquote:
Net 1tje openquote:Op maandag 17 juli 2006 00:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ga ook even een biertje uit de koelkast pakken
vind je niet meer tofquote:Op maandag 17 juli 2006 00:18 schreef Sebasser het volgende:
ja verander die Topic titel even in [NB] #13 of zo ?
die is er alquote:Op maandag 17 juli 2006 00:18 schreef Sebasser het volgende:
ja verander die Topic titel even in [NB] #13 of zo ?
Wanneer gaan wij nou in bed MSN'enquote:
14 nog nietquote:Op maandag 17 juli 2006 00:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
is al ?
Keek er overheen dan
14 ook al ?
ik voel een overschot aan positive energie bij jouquote:Op maandag 17 juli 2006 00:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dit kan best eens een goed topic worden!
Ik zit hier in mn boxershortquote:
truste topicquote:Op maandag 17 juli 2006 00:20 schreef SuperwormJim het volgende:
is dít nu bagger?
Hij is mans genoeg voor 2quote:Op maandag 17 juli 2006 00:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hoho bio heeft al met ratelslangetje hoor
Ik heb ze mooier gezienquote:
Jij, ik en een bananenboot op Baliquote:
Hou nou eens op manquote:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.quote:
nog een paar koud, kom je halen ?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
iemand nog bier?
Heel FOK nietquote:
purno?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:24 schreef Qunix het volgende:
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
Nou ! biogarde heeft al met ratelslangetje EN badassbitch nog wat verkeringquote:
Ja, mooiquote:Op maandag 17 juli 2006 00:24 schreef Rekkie het volgende:
Ik had natuurlijk ook zoiets
[afbeelding]
kunnen posten
Dat lijkt opquote:Op maandag 17 juli 2006 00:24 schreef Qunix het volgende:
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:55 schreef Sebasser het volgende:
WHJAHAHAAAAWJAHAHAAWH
En Nanking bijnaquote:Op maandag 17 juli 2006 00:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou ! biogarde heeft al met ratelslangetje EN badassbitch nog wat verkering!
GILLETTE !quote:Op maandag 17 juli 2006 00:24 schreef Rekkie het volgende:
Ik had natuurlijk ook zoiets
[afbeelding]
kunnen posten
IK EERST!!quote:Op maandag 17 juli 2006 00:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
iemand nog bier?
Nou ik spring er wel gewoon tussenquote:Op maandag 17 juli 2006 00:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou ! biogarde heeft al met ratelslangetje EN badassbitch nog wat verkering!
Da's een kut hoorquote:
Napalm, is ze meteen heetquote:Op maandag 17 juli 2006 00:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
denk dat je daar wel een heggeschaar voor nodig heb
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ok ik meld het morgen wel op fokradio![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:28 schreef Biogarde het volgende:
This is not Milano, this is not NY [afbeelding]
This is...... Sensation [afbeelding]
hij heeft een streepje bij zijn kont ?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
een streepje is ook best geil hoor![]()
we moeten wel de 300 posts halen he!
Paul K.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik zal je voor en achternaam niet noemen hoor![]()
Pfieuw, Soms Soms is een vrij zeldzame naam nl.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Krijgen we dat pussdeluxe gezeik weerquote:Op maandag 17 juli 2006 00:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik heul gewoon blijf als ik een ster wordquote:Op maandag 17 juli 2006 00:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
Paul maakt van jouw, net als misshobje, een ster
ja die wil jij ook wel ha ! B)quote:Op maandag 17 juli 2006 00:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Krijgen we dat pussdeluxe gezeik weer
Sorryquote:
Keihard neem ik aanquote:
whehe, zou grappig zijnquote:Op maandag 17 juli 2006 00:36 schreef Playdoh het volgende:
[..]
Nee dat je al een SOA kan op lopen als je een kleuter neukt![]()
en maar denken dat het zonder kapotje kan, terwijl die slet de halve buurt heeft afgewerktquote:
whehe, en dan smeer je zo je sperma in vagina;s op het naaktstrandquote:
Met of zonder spuug, bengeltjequote:
Ik heb geen spermaquote:Op maandag 17 juli 2006 00:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
whehe, en dan smeer je zo je sperma in vagina;s op het naaktstrand [afbeelding]
Opeens tientallen mensen van 9 tot 99 jaar zwanger Bij een joods bejaardenstel keihard op de deur en ramen bonzen en aanbellen.
Dan steeds roepen: AUFMACHEN, POLIZEI!!!
www.appelsoda.netquote:Op maandag 17 juli 2006 00:38 schreef Playdoh het volgende:
[..]
en maar denken dat het zonder kapotje kan, terwijl die slet de halve buurt heeft afgewerkt![]()
Het uitleggen aan je omgeving is grappigerquote:
Gewoon in 1x door rammenquote:Op maandag 17 juli 2006 00:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zonder, gewoon zo in 1 keer uitscheuren.
whehe, en dan is er opeens oorlogquote:Op maandag 17 juli 2006 00:39 schreef MrSASO het volgende:
Omdat ik ook wel eens wat bagger wil posten bij deze:
Het Sebasser nachtbagger topic
Het is een avond die warm is en heet,
Chillend met assie en oksels vol met zweet,
Ik had even zin om een rijmpje te droppen,
Om even virtueel iedereen op te fokken,
De nachtbagger rap, dat is wat dit moet zijn,
Een doelloos verhaal, verbaal naar je oor geen gein,
Echte rapliefhebber morgenochtend weer op z`n werk,
Ik ben de rappriester en jullie zitten in mijn kerk,
Dus buig neer en bid voor de almachtige ik,
Ik ben Gangster en ass is wat ik Kick,
Ik kick niet alleen ass, nee ik schop ook kont,
Mijn lul in je mond, bid maar dat ik niet klaarkom,
Mijn kwak zal je vergiftigen, je begint al te braken,
Beter ga je van je bril een racefiets maken,
Sleutel die fiets inelkaar en fiets hard weg,
De beste rijms die drop ik in het nachtbaggertopic, dat is wat ik je zeg,
Maarja genoeg geluld, ik ga dit topic weer verlaten,
En dan hoop ik dat iedereen goed over mij zal praten,
PEACE.
ok ik maak een ster van je,vanaf morgen bij fokkkkk radio !!!quote:Op maandag 17 juli 2006 00:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik heul gewoon blijf als ik een ster word.
Franssie als mijn voorbeeld.
Ik geloof je meteenquote:Op maandag 17 juli 2006 00:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ok ik maak een ster van je,vanaf morgen bij fokkkkk radio !!!![]()
Paul, flikker op met je kutradioquote:Op maandag 17 juli 2006 00:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
whehe, je msn staat op offline.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks neemt ie een Ghetto blaster mee naar je huis en doet dan tjoeke boem boem toet toet aan!quote:
Kan nietquote:Op maandag 17 juli 2006 00:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks neemt ie een Ghetto blaster mee naar je huis en doet dan tjoeke boem boem toet toet aan!
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:44 schreef NanKing het volgende:
Er zit een hele enge grote spekkendief hier.
Je zei dat ik mocht pakkenquote:Op maandag 17 juli 2006 00:44 schreef NanKing het volgende:
Wees blij!quote:Op maandag 17 juli 2006 00:44 schreef NanKing het volgende:
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:55 schreef Sebasser het volgende:
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn,
Lekkerquote:Op maandag 17 juli 2006 00:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
*zet schaaltje borrelnootjes neer*
Dus wat je nu zegt, is dat ik 'm dood moet gooien met gelatine?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
haal op die wekker, snot is lekker..quote:Op maandag 17 juli 2006 00:46 schreef NanKing het volgende:
Gelatine is trouwens geen bottenspul, maar huidenspul.
Dat zei BG over mij laatstquote:Op maandag 17 juli 2006 00:46 schreef Biogarde het volgende:
Zeg gelijk ff dat ik een dikke lul heb!
Ben je altijd zo een stoute foeiquote:Op maandag 17 juli 2006 00:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
haal op die wekker, snot is lekker..
Ik ben zwanger van bioquote:Op maandag 17 juli 2006 00:48 schreef paultjuhhh het volgende:
wie kan mij meer vertellen over nanking en biogarde voor een mooi verhaal morgen
Het verhaal:quote:Op maandag 17 juli 2006 00:48 schreef paultjuhhh het volgende:
wie kan mij meer vertellen over nanking en biogarde voor een mooi verhaal morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Aantal posts: 5281 (gemiddeld 14 per dag)
whehe sukkel
ik zal toch eens mijn CMS system moeten updaten iddquote:Op maandag 17 juli 2006 00:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
[afbeelding]
sebasser zn appelsap is gehax0rt
qunix is een kloon gekkie zn echte username heeft ie 35328320472304 posts meegedaan ofzoquote:Op maandag 17 juli 2006 00:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ach ja, ik ben pas sebagger, Aantal posts: 16622 (gemiddeld 89 per dag)
vriendje van een devver of zoquote:Op maandag 17 juli 2006 00:51 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
qunix is een kloon gekkie zn echte username heeft ie 35328320472304 posts meegedaan ofzo
Beste,quote:Op maandag 17 juli 2006 00:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ach ja, ik ben pas sebagger, Aantal posts: 16622 (gemiddeld 89 per dag)
Zeg maar dat Qunix een nep user is en ik graag een username change wil.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:53 schreef paultjuhhh het volgende:
ok dus bio en nanking hebben metelkaar terwijl bio ook met ratel en bitch nog wat heeft , nanking is zwanger van bio en sebasser. Qunix wil een tag hebben en sebasser extra vermeld worden
zo
En zo komen roddels dus de were;d inquote:Op maandag 17 juli 2006 00:53 schreef paultjuhhh het volgende:
ok dus bio en nanking hebben metelkaar terwijl bio ook met ratel en bitch nog wat heeft , nanking is zwanger van bio en sebasser. Qunix wil een tag hebben en sebasser extra vermeld worden
zo
Mooiequote:Op maandag 17 juli 2006 00:53 schreef paultjuhhh het volgende:
zo
verdomme, ik ga je nu puur educatief zeggen dat jij veldmeid niet bentquote:Op maandag 17 juli 2006 00:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Beste,
Ah. Ok. Aangenaam.
Groetjes,
Veldmuis
Naar wat?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zeg maar dat Qunix een nep user is en ik graag een username change wil.
ha.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:53 schreef Biogarde het volgende:
Aantal posts: 11097 (gemiddeld 40 per dag)
[afbeelding]
nee nix tis al gemaild naar de fokradiodudesquote:Op maandag 17 juli 2006 00:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
En zo komen roddels dus de were;d in.
Ik ben niet zwanger van bio en sebasser, gekkie. Sebasser is zwanger van bio.
Aww mag ik de trekker over halen? pwetty pwease.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:53 schreef Biogarde het volgende:
Aantal posts: 11097 (gemiddeld 40 per dag)
[afbeelding]
Klopt.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
verdomme, ik ga je nu puur educatief zeggen dat jij veldmeid niet bent
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
nee nix tis al gemaild naar de fokradiodudes
ik ga toch niet luisterenquote:Op maandag 17 juli 2006 00:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
GARPJEquote:
Je gaat bellen via skype dus?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
GARPJE
ik ga het natuurlijk zelf melden
ook van die foto van jou enzo met pis enzo hihihihahhaieins
http://www.youtube.com/watch?v=X5rKIbuFYCM&search=party%20animalsquote:Op maandag 17 juli 2006 00:56 schreef Biogarde het volgende:
DJ Paul, DJ Rob & MC Hughie Babe - Lords of the hardschool.mp3
![]()
sinds wanneer is hij een DJquote:Op maandag 17 juli 2006 00:56 schreef Biogarde het volgende:
DJ Paultjuhhh, DJ Rob & MC Hughie Babe - Lords of the hardschool.mp3
![]()
je lijkt die stomme dvdfreak welquote:Op maandag 17 juli 2006 00:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
jullie weten wel dat ik Deel 2 mag openen strax he!
DJ Baggerquote:
We moeten nog een paginaquote:Op maandag 17 juli 2006 00:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
jullie weten wel dat ik Deel 2 mag openen strax he!
dunno maar hij moet en zal altijd als 1e topics openen in VTBquote:Op maandag 17 juli 2006 00:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
das toch die met die josti foto in zijn fobo
afkickverschijnselen ja B)quote:Op maandag 17 juli 2006 00:59 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
zoben je lang niet op fok geweest ofzo
LUCKY OP VERONICA !!!quote:Op maandag 17 juli 2006 01:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Doctor G op Discovery Channel is leuker
Bloed
Net de film "the hills have eyes" gekeken.. wat een zieke horror film. Echt een aanradertje.quote:
ist p0rn0 dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nee, ik ga ff posts op usenet zoeken erover
Ja en ?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:02 schreef paultjuhhh het volgende:
TERING HET GAAT ECHT NERGENS MEER OVER HE
doe dr dan wat aan lulletje grachtenwater :pquote:Op maandag 17 juli 2006 01:02 schreef paultjuhhh het volgende:
TERING HET GAAT ECHT NERGENS MEER OVER HE
grolsch is heilig.quote:
wie was jij ookalweerquote:Op maandag 17 juli 2006 01:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
doe dr dan wat aan lulletje grachtenwater :p
Dat is wel zeer geil.quote:
bijna vol, daarna slapen.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens waarom gaan we gewoon niet slapen zeg![]()
Slapen is voor mietjes. En vrouwen natuurlijk, want die moeten de volgende dag weer fit en uitgerust de was doen, afwassen, koken, bier halen en natuurlijk pijpen.quote:
pijpen om die flesjes open te krijgen ?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:09 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Slapen is voor mietjes. En vrouwen natuurlijk, want die moeten de volgende dag weer fit en uitgerust de was doen, afwassen, koken, bier halen en natuurlijk pijpen.![]()
idd!quote:Op maandag 17 juli 2006 01:09 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Slapen is voor mietjes. En vrouwen natuurlijk, want die moeten de volgende dag weer fit en uitgerust de was doen, afwassen, koken, bier halen en natuurlijk pijpen.![]()
Nee. om je zaad kwijt te raken. Kalf.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
pijpen om die flesjes open te krijgen ?
flauwquote:Op maandag 17 juli 2006 01:10 schreef NanKing het volgende:
plaatje is stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |