Nu typ ik een replyquote:Op maandag 17 juli 2006 00:17 schreef NanKing het volgende:
En nu?
La putaquote:
Net 1tje openquote:Op maandag 17 juli 2006 00:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ga ook even een biertje uit de koelkast pakken
vind je niet meer tofquote:Op maandag 17 juli 2006 00:18 schreef Sebasser het volgende:
ja verander die Topic titel even in [NB] #13 of zo ?
die is er alquote:Op maandag 17 juli 2006 00:18 schreef Sebasser het volgende:
ja verander die Topic titel even in [NB] #13 of zo ?
Wanneer gaan wij nou in bed MSN'enquote:
14 nog nietquote:Op maandag 17 juli 2006 00:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
is al ?
Keek er overheen dan
14 ook al ?
ik voel een overschot aan positive energie bij jouquote:Op maandag 17 juli 2006 00:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dit kan best eens een goed topic worden!
Ik zit hier in mn boxershortquote:
truste topicquote:Op maandag 17 juli 2006 00:20 schreef SuperwormJim het volgende:
is dít nu bagger?
Hij is mans genoeg voor 2quote:Op maandag 17 juli 2006 00:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hoho bio heeft al met ratelslangetje hoor
Ik heb ze mooier gezienquote:
Jij, ik en een bananenboot op Baliquote:
Hou nou eens op manquote:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.quote:
nog een paar koud, kom je halen ?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
iemand nog bier?
Heel FOK nietquote:
purno?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:24 schreef Qunix het volgende:
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
Nou ! biogarde heeft al met ratelslangetje EN badassbitch nog wat verkeringquote:
Ja, mooiquote:Op maandag 17 juli 2006 00:24 schreef Rekkie het volgende:
Ik had natuurlijk ook zoiets
[afbeelding]
kunnen posten
Dat lijkt opquote:Op maandag 17 juli 2006 00:24 schreef Qunix het volgende:
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:55 schreef Sebasser het volgende:
WHJAHAHAAAAWJAHAHAAWH
En Nanking bijnaquote:Op maandag 17 juli 2006 00:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou ! biogarde heeft al met ratelslangetje EN badassbitch nog wat verkering!
GILLETTE !quote:Op maandag 17 juli 2006 00:24 schreef Rekkie het volgende:
Ik had natuurlijk ook zoiets
[afbeelding]
kunnen posten
IK EERST!!quote:Op maandag 17 juli 2006 00:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
iemand nog bier?
Nou ik spring er wel gewoon tussenquote:Op maandag 17 juli 2006 00:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou ! biogarde heeft al met ratelslangetje EN badassbitch nog wat verkering!
Da's een kut hoorquote:
Napalm, is ze meteen heetquote:Op maandag 17 juli 2006 00:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
denk dat je daar wel een heggeschaar voor nodig heb
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ok ik meld het morgen wel op fokradio![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:28 schreef Biogarde het volgende:
This is not Milano, this is not NY [afbeelding]
This is...... Sensation [afbeelding]
hij heeft een streepje bij zijn kont ?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
een streepje is ook best geil hoor![]()
we moeten wel de 300 posts halen he!
Paul K.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik zal je voor en achternaam niet noemen hoor![]()
Pfieuw, Soms Soms is een vrij zeldzame naam nl.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Krijgen we dat pussdeluxe gezeik weerquote:Op maandag 17 juli 2006 00:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik heul gewoon blijf als ik een ster wordquote:Op maandag 17 juli 2006 00:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
Paul maakt van jouw, net als misshobje, een ster
ja die wil jij ook wel ha ! B)quote:Op maandag 17 juli 2006 00:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Krijgen we dat pussdeluxe gezeik weer
Sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |