Keihard neem ik aanquote:
whehe, zou grappig zijnquote:Op maandag 17 juli 2006 00:36 schreef Playdoh het volgende:
[..]
Nee dat je al een SOA kan op lopen als je een kleuter neukt![]()
en maar denken dat het zonder kapotje kan, terwijl die slet de halve buurt heeft afgewerktquote:
whehe, en dan smeer je zo je sperma in vagina;s op het naaktstrandquote:
Met of zonder spuug, bengeltjequote:
Ik heb geen spermaquote:Op maandag 17 juli 2006 00:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
whehe, en dan smeer je zo je sperma in vagina;s op het naaktstrand [afbeelding]
Opeens tientallen mensen van 9 tot 99 jaar zwanger Bij een joods bejaardenstel keihard op de deur en ramen bonzen en aanbellen.
Dan steeds roepen: AUFMACHEN, POLIZEI!!!
www.appelsoda.netquote:Op maandag 17 juli 2006 00:38 schreef Playdoh het volgende:
[..]
en maar denken dat het zonder kapotje kan, terwijl die slet de halve buurt heeft afgewerkt![]()
Het uitleggen aan je omgeving is grappigerquote:
Gewoon in 1x door rammenquote:Op maandag 17 juli 2006 00:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zonder, gewoon zo in 1 keer uitscheuren.
whehe, en dan is er opeens oorlogquote:Op maandag 17 juli 2006 00:39 schreef MrSASO het volgende:
Omdat ik ook wel eens wat bagger wil posten bij deze:
Het Sebasser nachtbagger topic
Het is een avond die warm is en heet,
Chillend met assie en oksels vol met zweet,
Ik had even zin om een rijmpje te droppen,
Om even virtueel iedereen op te fokken,
De nachtbagger rap, dat is wat dit moet zijn,
Een doelloos verhaal, verbaal naar je oor geen gein,
Echte rapliefhebber morgenochtend weer op z`n werk,
Ik ben de rappriester en jullie zitten in mijn kerk,
Dus buig neer en bid voor de almachtige ik,
Ik ben Gangster en ass is wat ik Kick,
Ik kick niet alleen ass, nee ik schop ook kont,
Mijn lul in je mond, bid maar dat ik niet klaarkom,
Mijn kwak zal je vergiftigen, je begint al te braken,
Beter ga je van je bril een racefiets maken,
Sleutel die fiets inelkaar en fiets hard weg,
De beste rijms die drop ik in het nachtbaggertopic, dat is wat ik je zeg,
Maarja genoeg geluld, ik ga dit topic weer verlaten,
En dan hoop ik dat iedereen goed over mij zal praten,
PEACE.
ok ik maak een ster van je,vanaf morgen bij fokkkkk radio !!!quote:Op maandag 17 juli 2006 00:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik heul gewoon blijf als ik een ster word.
Franssie als mijn voorbeeld.
Ik geloof je meteenquote:Op maandag 17 juli 2006 00:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ok ik maak een ster van je,vanaf morgen bij fokkkkk radio !!!![]()
Paul, flikker op met je kutradioquote:Op maandag 17 juli 2006 00:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
whehe, je msn staat op offline.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks neemt ie een Ghetto blaster mee naar je huis en doet dan tjoeke boem boem toet toet aan!quote:
Kan nietquote:Op maandag 17 juli 2006 00:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks neemt ie een Ghetto blaster mee naar je huis en doet dan tjoeke boem boem toet toet aan!
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:44 schreef NanKing het volgende:
Er zit een hele enge grote spekkendief hier.
Je zei dat ik mocht pakkenquote:Op maandag 17 juli 2006 00:44 schreef NanKing het volgende:
Wees blij!quote:Op maandag 17 juli 2006 00:44 schreef NanKing het volgende:
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:55 schreef Sebasser het volgende:
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn,
Lekkerquote:Op maandag 17 juli 2006 00:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
*zet schaaltje borrelnootjes neer*
Dus wat je nu zegt, is dat ik 'm dood moet gooien met gelatine?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |