quote:Op maandag 24 juli 2006 19:35 schreef robster16 het volgende:
[afbeelding]
AAAAAAAAAAAAAAH! ZE WIL ME VERKRACHTEN! GEK WIJF! AAAAAAAAHHH!!!
![]()
![]()
![]()
Oh? geinig, ook toevallig in de afleveringen 'De Kwaal'' en De Porsche? daar heb ik namelijk in mee gedaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:08 schreef Bron het volgende:
Ik heb 5 dagen gefigureerd in de serie als het goed is ben ik elke week wel in beeld, ergens.![]()
Nope, nog niet, de promo die ze toen lieten zien was online te bekijken tijdens de najaar presentatie van Talpa, maar ik denk zodra ze beginnen met uitzenden, ergens in oktober dat ze wel een soort gelijke promo vrij gevenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:06 schreef BMH het volgende:
Is de promo ergens te bekijken?
Castingcallquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:31 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Oh? geinig, ook toevallig in de afleveringen 'De Kwaal'' en De Porsche? daar heb ik namelijk in mee gedaan
Sta je bij nog meer bureau's ingeschreven? post ff een foto van jezelf, misschien ken ik je welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:30 schreef 7eVeNL het volgende:
Haha, de aflevering de kwaal werd toen op een zondag om 08:00 opgenomen in volendam in 't ziekenhuis.... dat was echt écht vroeg, maar toen waren we met 10 man, dus we moesten continue mee spelen, maar was erg leuk, later die dag vroegen ze of me nog mee wilde naar amsterdam voor wat shots, voor de aflevering van de porsche![]()
Gisteren trouwens een rol als ober voor de film 'kicks' mis gelopen, omdat ik te laat reageerde, maar goed ik heb er al een keer in mee gefigureerd, wederom via castingcall![]()
Nee pas sinds kort bij Castingcall, na dat ik gratis had gefigureerd voor Boks, voor een discotheek opname die erg geslaagd was, toen heb ik me ingeschreven voor castingcall, en zo begon het een beetje, tot nu toe ben ik alleen op tv geweest met boks, afblijven, man & paard 2x & kicks volgen nog,quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:59 schreef Bron het volgende:
[..]
Sta je bij nog meer bureau's ingeschreven? post ff een foto van jezelf, misschien ken ik je wel
In die schema's voor adverteerders staat al heel lang volgende week zondag, 20:30, maar ik weet niet of dat nog steeds doorgaat?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nog steeds geen datum bekend of wel ?
Dit klopt dus, was vanavond reclame voor.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:06 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
In die schema's voor adverteerders staat al heel lang volgende week zondag, 20:30, maar ik weet niet of dat nog steeds doorgaat?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:56 schreef dndiek het volgende:
Dat is geen blijvertje voor mij
Werk jij bij Talpa ofzo - het was écht slechtquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:00 schreef robster16 het volgende:
Ik vind t leuk, en Myrianna van Reede is een TOP comedy actrice! En Beau doet t verrassend goed. Ik wil hier wel meer van zien...
Hehe, ik ga op je lettenquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:29 schreef Bron het volgende:
Als je af en toe iemand in een groen overhemd voorbij hebt zien lopen dan was ik dat![]()
Waar heb jij het over...quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:54 schreef robster16 het volgende:
kweet trouwens niet wie mij vandaag probeerde te bellen hierover, maar probeer het morgen anders nog een keer, kwil wel even weten waar t over gaat precies...
Ik ben ook gebeld door de radio gisterenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:54 schreef robster16 het volgende:
kweet trouwens niet wie mij vandaag probeerde te bellen hierover, maar probeer het morgen anders nog een keer, kwil wel even weten waar t over gaat precies...
Waarschijnlijk door voor je website een whois te doen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:04 schreef robster16 het volgende:
ja, ik snap ook niet eerlijk gezegd hoe ze aan mijn nummer komen LOL
Dat vind ik eigenlijk redelijk brutaal. Ik ben ook een keer gebeld door een zender over één of ander programma. Leuk en aardig, maar ik ben er niet van gediend.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:15 schreef mbn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door voor je website een whois te doen?
Via je .nl domein, deden ze bij mij ookquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:04 schreef robster16 het volgende:
ja, ik snap ook niet eerlijk gezegd hoe ze aan mijn nummer komen LOL
Ja ik ben er ook niet echt trots op, maar volgende week, of de week daarna, speelt het zich af in het ziekenhuis, en dat waren echt grappige opnamens, waar ik in mee doetquote:
De enige reden dat ik niet al na 2 minuten wegzapte.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:29 schreef Svensational het volgende:
En wat was Viviënne gruwelijk lekker![]()
!
in het echt is ze nog 10x leukerquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:29 schreef Svensational het volgende:
Het is nog niet hilarisch, maar het kijkt wel lekker weg!
En wat was Viviënne gruwelijk lekker![]()
!
welke van de 2 vuilnismannen was jij dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:26 schreef 7eVeNL het volgende:
volgende week wordt wel leuke aflevering, dan gaat ruben van der meer zich compleet uitsloven voor de nieuwe medewerker van de redactie, Vivienne van den Assem o.a. met een porsche, en daar was ik ook bij![]()
Ik stond bij het gerechtsgebouw, achter de ferrari, maar was moeilijk om te zien, niet de moeite waard, die opnamens waren toen ook tegen het einde van de dag, uurtje hebben we daar gestaan. Maar in de aflevering in 't ziekenhuis was ik dus soort edel figurant (vaak in beeld) maar ik zal t wel zienquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:18 schreef janimie het volgende:
net op inet gekeken, vond het wel grappigeigelijk
[..]
welke van de 2 vuilnismannen was jij dan?of waren het geen vuilnismannen ?
Edel figurant heeft meer te maken met of je tekst hebt dacht ikquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:06 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ik stond bij het gerechtsgebouw, achter de ferrari, maar was moeilijk om te zien, niet de moeite waard, die opnamens waren toen ook tegen het einde van de dag, uurtje hebben we daar gestaan. Maar in de aflevering in 't ziekenhuis was ik dus soort edel figurant (vaak in beeld) maar ik zal t wel zien![]()
hoeft niet perse, een opvallende figurant behoort daar ook onderquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:17 schreef Bron het volgende:
[..]
Edel figurant heeft meer te maken met of je tekst hebt dacht ik
Als je kan bewijzen dat je normaal nederlands kan spreken, zal ik het je vertellen...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:29 schreef paultjuhhh het volgende:
In die ene aflevering met die gozer die dan zo in die auto gaat rijden en dat er dan zo een chick komt solliciteren, welke chick is dat !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IDDquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:48 schreef Fleur_Powers het volgende:
Hahaha, volgende aflevering doet Adje (van Paul de Leeuw) mee als systeem beheerder![]()
Duidelijk...quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:44 schreef anisubs het volgende:
Ik vind de titel al zo kut.
Ik vind de zender best wel mooi, maar ze mogen wel eens een keer met betere programma';s komen.
ja idd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:50 schreef S-Two het volgende:
Ik heb er niet veel van gezien (hooguit 2 minuten), maar damn, dat zag er wel heel erg slecht uit.
500.000 kijkersquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:10 schreef janimie het volgende:
talpa staat EINDELIJK in de top 25 van kijkonderzoek.nl met dit programma
Jij figureert ook overalquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:26 schreef 7eVeNL het volgende:
de leukste aflevering moet nog komen hoor, hopelijk volgende week, beau in het ziekenhuis, met moi als figurant
Verwacht er niet al te veel van, ik heb de eerste 3 afleveringen gefigureerd ik heb er geen kont van teruggezien...quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:26 schreef 7eVeNL het volgende:
de leukste aflevering moet nog komen hoor, hopelijk volgende week, beau in het ziekenhuis, met moi als figurant
hehe, ik weet 'tquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:59 schreef Bron het volgende:
[..]
Verwacht er niet al te veel van, ik heb de eerste 3 afleveringen gefigureerd ik heb er geen kont van teruggezien...
Dat is alweer de laatste afleveringquote:Op woensdag 1 november 2006 23:42 schreef 7eVeNL het volgende:
de promo van afl 5 is trouwens online te bekijken op talpa.tv![]()
Nee volgende week is de laatste aflevering, 12 november... de aflevering in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is alweer de laatste aflevering![]()
Ohw! mooi zoquote:Op zondag 5 november 2006 21:18 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Nee volgende week is de laatste aflevering, 12 november... de aflevering in het ziekenhuis![]()
Tja, Man en Paard is ook maar een proef 'ballon' van Talpa net zoals, Boks, Van Speijk, etc, maar het wordt goed bekeken, en er zit zeker nog potentie in deze serie, dus 't wordt afwachtenquote:Op zondag 5 november 2006 21:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ohw! mooi zoIk hoop dat er een vervolg komt
![]()
Het wordt niet goed bekeken hoor... slechts bekeken serie tot nu toe op het tijdslot na De Wedstrijden.quote:Op zondag 5 november 2006 21:54 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Tja, Man en Paard is ook maar een proef 'ballon' van Talpa net zoals, Boks, Van Speijk, etc, maar het wordt goed bekeken, en er zit zeker nog potentie in deze serie, dus 't wordt afwachten![]()
Ja wat zat daarvoor? actie serie's, logisch lijkt mijquote:Op zondag 5 november 2006 22:48 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Het wordt niet goed bekeken hoor... slechts bekeken serie tot nu toe op het tijdslot na De Wedstrijden.
Big Brother Kick Offs, Gouden Kooi Kick Off, Linda & Beau op Zondag, Gooische Vrouwen, Van Speijk, Boks, Koppensnellers, Lotte 1e aflevering, Deal Or No Deal 1e aflevering... ben vast nog wel e.e.a. vergeten.quote:Op zondag 5 november 2006 23:28 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ja wat zat daarvoor? actie serie's, logisch lijkt mij
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:11 schreef Rahl het volgende:
Mensen, ik weet niet of het al gezegd is, maar volgens mij maakt aanstaande zondag een fokker zijn opwachting in Man en Paard. De aflevering schijnt "de kwaal" te heten!
En welke rol speelde die fokker dan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:11 schreef Rahl het volgende:
Mensen, ik weet niet of het al gezegd is, maar volgens mij maakt aanstaande zondag een fokker zijn opwachting in Man en Paard. De aflevering schijnt "de kwaal" te heten!
mensen van CaZ radio en andere stations proberen vaak mensen op dit forum te strikken voor een gesprek o.i.d doormiddel van een whois op hun eigen domein, is niet de eerste keer, get it?quote:
Klopt, ik moest mijn mening geven over de eerste aflvering bij Cazquote:Op zondag 12 november 2006 23:39 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
mensen van CaZ radio en andere stations proberen vaak mensen op dit forum te strikken voor een gesprek o.i.d doormiddel van een whois op hun eigen domein, is niet de eerste keer, get it?
Voor Talpa begrippen is dat redelijk goed, en ik vond dit ook één van de leukere afleveringen, ben benieuwd of ze hiermee verder gaan volgend jaar,quote:Op maandag 13 november 2006 09:45 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vond het trouwens één van de betere afleveringen
maar 464.000 is nog steeds niet veel kijkers![]()
Er zijn er maar zesquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:37 schreef janimie het volgende:
is er vorige week nix uitgezonden ? wilde net op talpa.tv bekijken maar er staan maar 6 afleveringen afgebeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |