500.000 kijkersquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:10 schreef janimie het volgende:
talpa staat EINDELIJK in de top 25 van kijkonderzoek.nl met dit programma
Jij figureert ook overalquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:26 schreef 7eVeNL het volgende:
de leukste aflevering moet nog komen hoor, hopelijk volgende week, beau in het ziekenhuis, met moi als figurant
Verwacht er niet al te veel van, ik heb de eerste 3 afleveringen gefigureerd ik heb er geen kont van teruggezien...quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:26 schreef 7eVeNL het volgende:
de leukste aflevering moet nog komen hoor, hopelijk volgende week, beau in het ziekenhuis, met moi als figurant
hehe, ik weet 'tquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:59 schreef Bron het volgende:
[..]
Verwacht er niet al te veel van, ik heb de eerste 3 afleveringen gefigureerd ik heb er geen kont van teruggezien...
Dat is alweer de laatste afleveringquote:Op woensdag 1 november 2006 23:42 schreef 7eVeNL het volgende:
de promo van afl 5 is trouwens online te bekijken op talpa.tv![]()
Nee volgende week is de laatste aflevering, 12 november... de aflevering in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is alweer de laatste aflevering![]()
Ohw! mooi zoquote:Op zondag 5 november 2006 21:18 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Nee volgende week is de laatste aflevering, 12 november... de aflevering in het ziekenhuis![]()
Tja, Man en Paard is ook maar een proef 'ballon' van Talpa net zoals, Boks, Van Speijk, etc, maar het wordt goed bekeken, en er zit zeker nog potentie in deze serie, dus 't wordt afwachtenquote:Op zondag 5 november 2006 21:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ohw! mooi zoIk hoop dat er een vervolg komt
![]()
Het wordt niet goed bekeken hoor... slechts bekeken serie tot nu toe op het tijdslot na De Wedstrijden.quote:Op zondag 5 november 2006 21:54 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Tja, Man en Paard is ook maar een proef 'ballon' van Talpa net zoals, Boks, Van Speijk, etc, maar het wordt goed bekeken, en er zit zeker nog potentie in deze serie, dus 't wordt afwachten![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |