Ik ben ook gebeld door de radio gisterenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:54 schreef robster16 het volgende:
kweet trouwens niet wie mij vandaag probeerde te bellen hierover, maar probeer het morgen anders nog een keer, kwil wel even weten waar t over gaat precies...
Waarschijnlijk door voor je website een whois te doen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:04 schreef robster16 het volgende:
ja, ik snap ook niet eerlijk gezegd hoe ze aan mijn nummer komen LOL
Dat vind ik eigenlijk redelijk brutaal. Ik ben ook een keer gebeld door een zender over één of ander programma. Leuk en aardig, maar ik ben er niet van gediend.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:15 schreef mbn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door voor je website een whois te doen?
Via je .nl domein, deden ze bij mij ookquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:04 schreef robster16 het volgende:
ja, ik snap ook niet eerlijk gezegd hoe ze aan mijn nummer komen LOL
Ja ik ben er ook niet echt trots op, maar volgende week, of de week daarna, speelt het zich af in het ziekenhuis, en dat waren echt grappige opnamens, waar ik in mee doetquote:
De enige reden dat ik niet al na 2 minuten wegzapte.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:29 schreef Svensational het volgende:
En wat was Viviënne gruwelijk lekker![]()
!
in het echt is ze nog 10x leukerquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:29 schreef Svensational het volgende:
Het is nog niet hilarisch, maar het kijkt wel lekker weg!
En wat was Viviënne gruwelijk lekker![]()
!
welke van de 2 vuilnismannen was jij dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:26 schreef 7eVeNL het volgende:
volgende week wordt wel leuke aflevering, dan gaat ruben van der meer zich compleet uitsloven voor de nieuwe medewerker van de redactie, Vivienne van den Assem o.a. met een porsche, en daar was ik ook bij![]()
Ik stond bij het gerechtsgebouw, achter de ferrari, maar was moeilijk om te zien, niet de moeite waard, die opnamens waren toen ook tegen het einde van de dag, uurtje hebben we daar gestaan. Maar in de aflevering in 't ziekenhuis was ik dus soort edel figurant (vaak in beeld) maar ik zal t wel zienquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:18 schreef janimie het volgende:
net op inet gekeken, vond het wel grappigeigelijk
[..]
welke van de 2 vuilnismannen was jij dan?of waren het geen vuilnismannen ?
Edel figurant heeft meer te maken met of je tekst hebt dacht ikquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:06 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ik stond bij het gerechtsgebouw, achter de ferrari, maar was moeilijk om te zien, niet de moeite waard, die opnamens waren toen ook tegen het einde van de dag, uurtje hebben we daar gestaan. Maar in de aflevering in 't ziekenhuis was ik dus soort edel figurant (vaak in beeld) maar ik zal t wel zien![]()
hoeft niet perse, een opvallende figurant behoort daar ook onderquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:17 schreef Bron het volgende:
[..]
Edel figurant heeft meer te maken met of je tekst hebt dacht ik
Als je kan bewijzen dat je normaal nederlands kan spreken, zal ik het je vertellen...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:29 schreef paultjuhhh het volgende:
In die ene aflevering met die gozer die dan zo in die auto gaat rijden en dat er dan zo een chick komt solliciteren, welke chick is dat !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IDDquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:48 schreef Fleur_Powers het volgende:
Hahaha, volgende aflevering doet Adje (van Paul de Leeuw) mee als systeem beheerder![]()
Duidelijk...quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:44 schreef anisubs het volgende:
Ik vind de titel al zo kut.
Ik vind de zender best wel mooi, maar ze mogen wel eens een keer met betere programma';s komen.
ja idd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:50 schreef S-Two het volgende:
Ik heb er niet veel van gezien (hooguit 2 minuten), maar damn, dat zag er wel heel erg slecht uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |