als het donker is valt me dat soort dingen niet op nee.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:07 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Ik moet hierop (laat) reageren:
NIET DOEN. Dan moet je voorbij het naaktstrand![]()
![]()
. Ik wilde daar een keer met een groep vrienden chillen, maar we wilden een kampvuur maken. Dus wij richting Wassenaar lopen (we waren eerst vlakbij Carlton Beach) en god, mijn ogen, nimmer meer kan ik slapen zonder aan behaarde, gerimpelde ouwe mannen te denken
. Dat ik nooit dat bordje "naturistenstrand" gezien heb
.
Lekkuhrrrrr!!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:58 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
jij een Caipirinha en ik een Blue Curacao - Red Bull.
![]()
verkeerd ingebeeld door de hitte. Is niks om je voor te schamen hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:07 schreef SolidasRock het volgende:
Vreemd, ik zou zweren dat ze mij quoted en dus tegen mij heeft?![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:11 schreef ChimeraOffline het volgende:
ik ga m'n slaapplek opzoeken
spreek jullie morgne welsjuus!
Dat zal het zijn...quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
verkeerd ingebeeld door de hitte. Is niks om je voor te schamen hoor![]()
Koop een ventilator en richt het op je bed, het scheelt echt en zo doe ik het ook alhoewel ik volgend jaar echt een airco ga aanschaffen (1tje van 200 euro vind ik wel duur genoegquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mensjes ik ga ook zo proberen te slapen, denk dat ik uiteindelijk in de tuin eindig ivm de hitte en dan morgen doodgeprikt ben door hele zwermen muggen, maar slaap lekkerrrrrrrrrrr
daar ga ik zo van naar de klote. Maar het is zooo lekker whehequote:
Heb er 3 op me gerichtquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Koop een ventilator en richt het op je bed, het scheelt echt en zo doe ik het ook alhoewel ik volgend jaar echt een airco ga aanschaffen (1tje van 200 euro vind ik wel duur genoeg. Leeggezogen worden door muggen en jeuk hebben is niet het ergste, in sommige gevallen maken ze je zelf ziek
de hitte vliegt naar je hoofdquote:
dan komen er juist muggen binnen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:20 schreef ook_gek het volgende:
slaap gewoon met het raam open
tot nu toe geen last van gehadquote:
Ramen sochtends dicht zetten en savonds open helpt niet?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb er 3 op me gerichtkrijg er alleen maar keelk*anker van volgens mij als ik wakker word, of is dat het rokershoestje....muggen vallen sowiezo ter plekke dood als ze mijn bloed proeven zo ongezond leef ik
![]()
Kijk, dat hoor ik dus niet...quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tot nu toe geen last van gehad
zo en fan ding maakt een kut geluid en ga ik me dood aan ergeren
ik ook niet! Maar heb ook geen last van het geluid.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tot nu toe geen last van gehad
zo en fan ding maakt een kut geluid en ga ik me dood aan ergeren
ja ik dus wel en dan kan ik niet slapenquote:
Ook last van doofheid?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:27 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ik ook niet! Maar heb ook geen last van het geluid.
whehhehe nee. Maar ben je volledig doof of kan je nog wel horen met behulp van een gehoordapparaat.quote:
Bied je je huis nou aan voor de meet?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:28 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Geloof niet dat er stond...ik heb 2 ventilatoren....wie komt er hier gezellig zitten...![]()
Het 2e... Erzonder ben ik zo goed als doof tenzij het harde geluiden zijn...quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:30 schreef PsyCha het volgende:
[..]
whehhehe nee. Maar ben je volledig doof of kan je nog wel horen met behulp van een gehoordapparaat.
gelukkig. Lijkt me dus echt kut om helemaal niks meer te kunnen horen. Geen muziekquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het 2e... Erzonder ben ik zo goed als doof tenzij het harde geluiden zijn...
jij komt toch ook wel naar de meet neem ik aan. Of kan je ons dan echt niet verstaan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het 2e... Erzonder ben ik zo goed als doof tenzij het harde geluiden zijn...
Nee sorrie, slechte ervaringen gehad met grote meetings. Ik viel dan buiten de boot omdat ze dan druk en gezellig met mekaar kleppen en ik het niet kan volgen en me ga vervelen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij komt toch ook wel naar de meet neem ik aan. Of kan je ons dan echt niet verstaan.
Zit hier ook bij een airco. Aan te raden!quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Koop een ventilator en richt het op je bed, het scheelt echt en zo doe ik het ook alhoewel ik volgend jaar echt een airco ga aanschaffen (1tje van 200 euro vind ik wel duur genoeg. Leeggezogen worden door muggen en jeuk hebben is niet het ergste, in sommige gevallen maken ze je zelf ziek
nou dan kom ik ook nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee sorrie, slechte ervaringen gehad met grote meetings. Ik viel dan buiten de boot omdat ze dan druk en gezellig met mekaar kleppen en ik het niet kan volgen en me ga vervelen.
Maar ik gun 1ieder van jullie wel een leuke meet![]()
![]()
Doen we alles in gebaren :quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee sorrie, slechte ervaringen gehad met grote meetings. Ik viel dan buiten de boot omdat ze dan druk en gezellig met mekaar kleppen en ik het niet kan volgen en me ga vervelen.
Maar ik gun 1ieder van jullie wel een leuke meet![]()
![]()
Ik heb me er nog niet in verdiept, dus wat je nu zegt heb ik zoiets van oh ja eh ja?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:39 schreef poktor het volgende:
[..]
Zit hier ook bij een airco. Aan te raden!Stroomverbruik is te vergelijken met een koelkast; een dikke 300 watt.
Ik heb nu zo'n ding met een luchtslang eraan die je uit het raam hangt, maar ik ben van plan zo'n ding te kopen met een binnen- en buiten-unit. Die dingen koelen nog veel beter en hier op zolder kan ik dat wel gebruiken...![]()
Sinds wanneer doen we dat??quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Doen we alles in gebaren :en houden we rekening met iedereen
![]()
Kijk, dit is al vaker beloofd vlak voor een meeting, helaas gebeurd het gwoon niet. Het is gwoon te druk en teveel nieuwe gezichten, als je het gezellig met mekaar hebt vergeet je gwoon anderen. Of je weet je geen houding te geven want wat zeg je nou precies tegen een dove en hoe zeg je het zo goed mogelijk? Mensen menen het wel als ze zeggen zo vlak voor een meeting dat ze hun best zullen doen maar ze denken er te gemakkelijk over denk ik.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Doen we alles in gebaren :en houden we rekening met iedereen
![]()
Whehehe... pure chantage!quote:
Trustenquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Whehehe... pure chantage!![]()
Mgoe, je zult lol hebben met de andere jongens hier
@iedereen: Ik ga slapen, trusten luitjes![]()
wil je het niet proberen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk, dit is al vaker beloofd vlak voor een meeting, helaas gebeurd het gwoon niet. Het is gwoon te druk en teveel nieuwe gezichten, als je het gezellig met mekaar hebt vergeet je gwoon anderen. Of je weet je geen houding te geven want wat zeg je nou precies tegen een dove en hoe zeg je het zo goed mogelijk? Mensen menen het wel als ze zeggen zo vlak voor een meeting dat ze hun best zullen doen maar ze denken er te gemakkelijk over denk ik.
Ik begrijp het allemaal wel en heb min of meer geaccepteerd dat ik gwoon buiten de boot val in de "horende" wereld en dus geen meetings meer voor mij
ik ben er nogquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:18 schreef bosnymfje het volgende:
Nou ik ga ook maar slapen..het wordt saai
Trusten iedereen!!
quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:20 schreef bosnymfje het volgende:
oww haha ...maar kmoet toch maar ff richting mn bedje gaan....spreek je straks vast wel weer
quote:Op maandag 17 juli 2006 18:52 schreef babette21 het volgende:
geen zin om 2 topics terug te lezen, is deze al aanbeden:
[afbeelding]
[afbeelding]
't is toch altijd 'n beetje thuiskomen in De Boterwaag![]()
Nee klopt maar bij elke meeting dacht ik, ah kom op, nog 1tje om af te leren. Nu kap ik echt erover, meet elkaar en maak funquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:04 schreef ook_gek het volgende:
wil je het niet proberen?
Bedoel we kunnen toch kijken hoe het loopt. Als jij je niet op je gemak voelt kan je altijd weg gaan.
het feit dat alle keren er voor mis gaat betekent niet dat het bij ons mis gaat toch?
In de Naarderstraat.....schuin t.o.v de snackbar....quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:45 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Welke straat dan? heb ook omgeving gooilaan gewoond...
Ha daar heb ik op school gezetenquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:59 schreef Tigger1968 het volgende:
[..]
In de Naarderstraat.....schuin t.o.v de snackbar....
Daar organiseerd mijn vader altijd zeehelden festivalquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:32 schreef Neurotica het volgende:
woont in Zeehelden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Gedver.....schrok je niet?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo eens mijn kamer aan een grondige schoonmaak/inspectiebeurt onderwerpen.
Leuk dat warme zomerweer maar die creepy beestjes mogen van mij toch echt even buiten mn kamer blijven.
[afbeelding]
Deze kwam gisteren ineens van onder mn bed vandaan langs de muur omhoogkruipen. Freaking 10cm lang. Daar ging mn nachtrust dus. De hele tijd zodra ik ook maar dacht dat ik iets zag bewegen, bed uit, licht aan en kijken.
*Haat beestjes*
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb.. BEEEEEEEEEEESTJES BEEEEEEEEEEEESTJESquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo eens mijn kamer aan een grondige schoonmaak/inspectiebeurt onderwerpen.
Leuk dat warme zomerweer maar die creepy beestjes mogen van mij toch echt even buiten mn kamer blijven.
[afbeelding]
Deze kwam gisteren ineens van onder mn bed vandaan langs de muur omhoogkruipen. Freaking 10cm lang. Daar ging mn nachtrust dus. De hele tijd zodra ik ook maar dacht dat ik iets zag bewegen, bed uit, licht aan en kijken.
*Haat beestjes*
ik was gisteren slaap lekker vergeten te zeggen tegen jequote:
Ik ben nog nooit zo snel mn bed uitgevlogen. Plus dat ik meteen mn bed daarna in het midden van mn kmaer heb gezet inplaats van tegen de muur. En dat ik de rest van de nacht iedere keer als ik d8 dat ik iets zag, mn bed uitgesprongen ben en direct het licht heb aangedaan. Uiteraard bleek t dan een pluisje te zijn of schaduw van iets onbenulligs. Maar verder totaal niet geschrokkenquote:
Herkenbaar, sinds we een kat hebben zijn er geen motten en muizen meer te zienquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:52 schreef Atreidez het volgende:
Ik woon begane grond en heb een tuintje, maar beestjes zie ik amper. Ik denk dat me katten sinds ze op dieet zijn de boel aardig schoon houden.. Ze vangen ook de bromvliegen tegen het raam die ze daarna vrolijk oppeuzelen
ik zeg thuin, zon, drank, meeting bij jou thuisquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:52 schreef Atreidez het volgende:
Ik woon begane grond en heb een tuintje, maar beestjes zie ik amper. Ik denk dat me katten sinds ze op dieet zijn de boel aardig schoon houden.. Ze vangen ook de bromvliegen tegen het raam die ze daarna vrolijk oppeuzelen
Ow geeft niet hoor....quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik was gisteren slaap lekker vergeten te zeggen tegen je![]()
Vanavond om zeven uur! Tot dan!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zeg thuin, zon, drank, meeting bij jou thuis![]()
Herkenbaar van de katten hier. Je zou overigens je naamgenoot eens moeten zien. Die is de afgelopen maanden bijna 1,5 kilo (gecontroleerd) afgevallen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:52 schreef Atreidez het volgende:
Ga je me vanavond weer gezelschap houdenquote:
Haha ik kijkw el of ik het niet te druk hebquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga je me vanavond weer gezelschap houden![]()
nee dat klopt mijn moeder rijd er vandaag in rond.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Net klaar met schoonmaken....viel reuze mee onder mn bed. 1 klein spinnewebje, ton aan stof en verder geen enge beestjes. Had na dat kreng van gisteren al hele visioenen van hele Indiana Jones: Temple of Doom taferelen onder mn bed
Kan weer gerust slapen.
Ey trouwens Mark...nu al 3 keer voorbij je pa's zaak gewandeld en nog steeds geen spiffy mx-5je gezien
maak je geen tijd voor mij danquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:56 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Haha ik kijkw el of ik het niet te druk hebAnders kom ik misschien wel ff online
Ahquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:21 schreef AirwiN het volgende:
Herkenbaar van de katten hier. Je zou overigens je naamgenoot eens moeten zien. Die is de afgelopen maanden bijna 1,5 kilo (gecontroleerd) afgevallen...
Ik hoop het niet voor je... Door een nasty ontsteking in z'n mond heeft 'ie alleen z'n slagtanden aan de bovenzijde nog maar...quote:
geen idee ik zit nu in voorburg en ga met bus 23 straks naar huis.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:33 schreef Atreidez het volgende:
Welke zaak is dat dan?
Ik ga stoppen met werken, veels te warm weer. Ist druk op Scheveningen ook_gek, of kan ik gewoon de raamweg pakken?
Dan stap je vast ergens over... Zwaai maar ff als je langs het Savornin Lohmanplein rijdt...quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
geen idee ik zit nu in voorburg en ga met bus 23 straks naar huis.
uhm nee. Ik stap in voorburg op de bus 1 halte voor laan van noi en dan rijd ik naar harstenhoekplein en daarstap ik uit.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan stap je vast ergens over... Zwaai maar ff als je langs het Savornin Lohmanplein rijdt...![]()
waar dan waar dan ik zie hem nietquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:32 schreef Atreidez het volgende:
Tja, je kan zien dat Air hier nog niet zo lang woontWas trouwens nie zo druk, viel echt reuze mee..
strand?quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:07 schreef bosnymfje het volgende:
Denk dat ie er nu bijna is
@ ook_gek...kweet niet of ik vanavond wegga dus vandaar dat ik nie weet of ik op msn ben
ik ga toch niet de film ophalenquote:
wil niet met je praten. Jij zegt elke keer dat het niet mag als ik iets voor stel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:21 schreef ChimeraOffline het volgende:
en ik was er weer na een dagje amsterdam
Overloperquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:21 schreef ChimeraOffline het volgende:
en ik was er weer na een dagje amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |