nee dat klopt mijn moeder rijd er vandaag in rond.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Net klaar met schoonmaken....viel reuze mee onder mn bed. 1 klein spinnewebje, ton aan stof en verder geen enge beestjes. Had na dat kreng van gisteren al hele visioenen van hele Indiana Jones: Temple of Doom taferelen onder mn bed
Kan weer gerust slapen.
Ey trouwens Mark...nu al 3 keer voorbij je pa's zaak gewandeld en nog steeds geen spiffy mx-5je gezien
maak je geen tijd voor mij danquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:56 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Haha ik kijkw el of ik het niet te druk hebAnders kom ik misschien wel ff online
Ahquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:21 schreef AirwiN het volgende:
Herkenbaar van de katten hier. Je zou overigens je naamgenoot eens moeten zien. Die is de afgelopen maanden bijna 1,5 kilo (gecontroleerd) afgevallen...
Ik hoop het niet voor je... Door een nasty ontsteking in z'n mond heeft 'ie alleen z'n slagtanden aan de bovenzijde nog maar...quote:
geen idee ik zit nu in voorburg en ga met bus 23 straks naar huis.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:33 schreef Atreidez het volgende:
Welke zaak is dat dan?
Ik ga stoppen met werken, veels te warm weer. Ist druk op Scheveningen ook_gek, of kan ik gewoon de raamweg pakken?
Dan stap je vast ergens over... Zwaai maar ff als je langs het Savornin Lohmanplein rijdt...quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
geen idee ik zit nu in voorburg en ga met bus 23 straks naar huis.
uhm nee. Ik stap in voorburg op de bus 1 halte voor laan van noi en dan rijd ik naar harstenhoekplein en daarstap ik uit.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan stap je vast ergens over... Zwaai maar ff als je langs het Savornin Lohmanplein rijdt...![]()
waar dan waar dan ik zie hem nietquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:32 schreef Atreidez het volgende:
Tja, je kan zien dat Air hier nog niet zo lang woontWas trouwens nie zo druk, viel echt reuze mee..
strand?quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:07 schreef bosnymfje het volgende:
Denk dat ie er nu bijna is
@ ook_gek...kweet niet of ik vanavond wegga dus vandaar dat ik nie weet of ik op msn ben
ik ga toch niet de film ophalenquote:
wil niet met je praten. Jij zegt elke keer dat het niet mag als ik iets voor stel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:21 schreef ChimeraOffline het volgende:
en ik was er weer na een dagje amsterdam
Overloperquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:21 schreef ChimeraOffline het volgende:
en ik was er weer na een dagje amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |