je mag dan wel op mijn rug zitten. Til ik je er wel naar toequote:
ik weet wel wat de leuke feestjes zijn wheheequote:Op woensdag 19 juli 2006 23:38 schreef -Wolf- het volgende:
ook_gek is wel lekker gezellig, dat geef ik 'm toe.
ik heb nog een fles stro rum 80% staanquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Alchohol sowiezo is lekker, ongeacht welke
gemixed met Red Bull smaakt het precies hetzelfde als Red Bull met Puschkin Red. Alleen het is iets sterker (proef je niet) en het heeft een gave gifgroene kleur.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:38 schreef PsyCha het volgende:
blue curacao is zo goor.
er is maar 1 pier in scheveningen en die is alle op verlaten na.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:40 schreef ChimeraOffline het volgende:
ach ja, anders een verlaten pier opzoeken? ook al vaak genoeg gedaan eigenlijk (back in almere)
ohw dan ga ik het mss toch lekker vinden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:41 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
gemixed met Red Bull smaakt het precies hetzelfde als Red Bull met Puschkin Red. Alleen het is iets sterker (proef je niet) en het heeft een gave gifgroene kleur. [afbeelding]
Kom maar opquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb nog een fles stro rum 80% staan
Ben gek op kleurtjesquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:41 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
gemixed met Red Bull smaakt het precies hetzelfde als Red Bull met Puschkin Red. Alleen het is iets sterker (proef je niet) en het heeft een gave gifgroene kleur. [afbeelding]
kampvuur is open vuur, vind de brandweer niet zo lievquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
er is maar 1 pier in scheveningen en die is alle op verlaten na.
Geloof dat heel breezah den haag daar zit.
Daarom zeg ik. Strand richting wassenaar is de perfecte oplossing. Heerlijk alleen.
Je kan schreeuwen wat je wilt en er komt niemand. Kampvuur weet ik niet of dat mag.
Anders zetten we gewoon kaarsen neer![]()
Het is ook niet meer mijn sterkste kant. Maar heeeeej als je het niet trekt slaap je gewoon op het strand whehequote:Op woensdag 19 juli 2006 23:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kom maar opstrohrum, sambuca ....heerlijk....sta alleen beetje snel op me kop
ben niet meer veel gewend
das het risico van de bob zijn
![]()
;dquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:43 schreef ChimeraOffline het volgende:
[..]
kampvuur is open vuur, vind de brandweer niet zo liev
ik denk niet dat de taxi dat kleine stukje gaat rijden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:44 schreef ChimeraOffline het volgende:
en anders een kaartje aan je nek met je adres, dumpen wij je in de taxi
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:44 schreef ChimeraOffline het volgende:
en anders een kaartje aan je nek met je adres, dumpen wij je in de taxi
Leidschenveen is niet klein stukjequote:Op woensdag 19 juli 2006 23:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik denk niet dat de taxi dat kleine stukje gaat rijden.
heb het al eens gevraagt en toen was het antwoord duidelijk NEE
op het moment dat je meer instaptarief betaald dan km kosten ben je ook niet goed bezigquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik denk niet dat de taxi dat kleine stukje gaat rijden.
heb het al eens gevraagt en toen was het antwoord duidelijk NEE
zit er eigenlijk statiegeld op die nieuwe coca-cola flessen van 1,5 liter?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:49 schreef PsyCha het volgende:
topic loopt weer goehoed.
Gewoon gat graven en al je troep er in tochquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:50 schreef ChimeraOffline het volgende:
[..]
zit er eigenlijk statiegeld op die nieuwe coca-cola flessen van 1,5 liter?
nee, heb er hier een staan maar weet niet of ik hem weg moet mikken of terugbrengenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon gat graven en al je troep er in toch
jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:50 schreef ChimeraOffline het volgende:
[..]
zit er eigenlijk statiegeld op die nieuwe coca-cola flessen van 1,5 liter?
ok, dat drankje viel me dus echt tegen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:48 schreef bosnymfje het volgende:
Caiprinha...dat is een super lekkere cocktail...en sterk![]()
goei'dagquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:58 schreef SolidasRock het volgende:
Hallo medehagenezen![]()
*gebaard tegen Psycha dat ze ook tof is*
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:58 schreef SolidasRock het volgende:
Hallo medehagenezen![]()
*gebaard tegen Psycha dat ze ook tof is*
heb je genoten danquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:00 schreef PsyCha het volgende:
[..]
![]()
ik ga effe een ijsje eten. kweet niet waarom ik dit vertel, maar vind het wel leuk zo.
Eetsequote:Op donderdag 20 juli 2006 00:00 schreef PsyCha het volgende:
[..]
![]()
ik ga effe een ijsje eten. kweet niet waarom ik dit vertel, maar vind het wel leuk zo.
misschien zei ze het wel tegen mij?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eetse![]()
Ik weet ook niet waarom vrouwen dit soort dingen aan me vertellen, ik zal wel 1 of andere uitstraling hebben of zo![]()
Ik moet hierop (laat) reageren:quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:28 schreef ook_gek het volgende:
ik zeg gewoon ergens op het strand gaan zitten met een berg drank.
Kan je niks slopen in een huis en je hoefd niet op te ruimen whehehe
Gewoon ergens richting wassenaar gaan. Zwarte pad en dan stuk door lopen richting wassenaar.
ik ben al stilquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:07 schreef SolidasRock het volgende:
Vreemd, ik zou zweren dat ze mij quoted en dus tegen mij heeft?![]()
ach joh, grote zonnebril opquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:07 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Ik moet hierop (laat) reageren:
NIET DOEN. Dan moet je voorbij het naaktstrand![]()
![]()
. Ik wilde daar een keer met een groep vrienden chillen, maar we wilden een kampvuur maken. Dus wij richting Wassenaar lopen (we waren eerst vlakbij Carlton Beach) en god, mijn ogen, nimmer meer kan ik slapen zonder aan behaarde, gerimpelde ouwe mannen te denken
. Dat ik nooit dat bordje "naturistenstrand" gezien heb
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |