ik ben 15 en ik hoor hem wel...quote:
hij speelt dus niet automatisch af lul... je moet ergens op gaan staan, en de eerste keer laadde hij dat stuk niet bij mij...quote:op zondag 16 juli 2006 23:10 schreef racerdkb het volgende:
lol daeri hij speelt automatisch af
verkapt "klik-op-de-link-en-vul-je-nummer-in-zodat-ik-als-webmaster-geld-krijg" topic ?quote:op zondag 16 juli 2006 23:01 schreef arrowstomahawk het volgende:
http://www.destilleringtone.nl/
hier op deze site wordt een ringtone aangeboden die niet hoorbaar hoor te zijn voor ouderen.
ik hoor hem, m'n vader(46) ook.
is m'n vader nou uniek, of werkt dit gewoon niet ?
gothicquote:op zondag 16 juli 2006 23:12 schreef daeri het volgende:
[..]
hij speelt dus niet automatisch af lul... je moet ergens op gaan staan, en de eerste keer laadde hij dat stuk niet bij mij...
maargoed, ik hoor m wel
geen geluidskaart is zóóó jaren 80quote:op zondag 16 juli 2006 23:16 schreef hpoi het volgende:
geen geluidskaart hiero.
daar laten ze hem dus wel horen? want daar hadden we hier vamiddag discussie over (man en ik, allebei 28), we hoorden nl. allebei niets.quote:op zondag 16 juli 2006 23:15 schreef speknek het volgende:
ik kan hem horen. die van de reclame van tv niet trouwens, wat dan weer vreemd is.
over de woorden "stille ringtone" gaan met je muisquote:op zondag 16 juli 2006 23:19 schreef nightfall het volgende:
moet ik nou dokken voor iets wat ik waarschijnlijk niet hoor?
geen idee, ik kan hem dus niet horenquote:op zondag 16 juli 2006 23:18 schreef jojogirl het volgende:
daar laten ze hem dus wel horen? want daar hadden we hier vamiddag discussie over (man en ik, allebei 28), we hoorden nl. allebei niets.
neenquote:op zondag 16 juli 2006 23:15 schreef kaos- het volgende:
[..]
verkapt "klik-op-de-link-en-vul-je-nummer-in-zodat-ik-als-webmaster-geld-krijg" topic ?
aha. dat zal het zijn. maar morgen haal ik betere speakers opquote:op zondag 16 juli 2006 23:19 schreef __saviour__ het volgende:
die voorbeeldtoon op die site is absoluut niet hoog genoeg om onhoorbaar te zijn voor volwassenen. bovendien kunnen veel speakers niet eens correct die toon weergeven
ik hoop dat dat het isquote:op zondag 16 juli 2006 23:37 schreef agiath het volgende:
werkt niet in firefox, ik dacht ik meld het even
wat een kutgeluid trouwens![]()
werkt hier gewoon hoor.quote:op zondag 16 juli 2006 23:37 schreef agiath het volgende:
werkt niet in firefox, ik dacht ik meld het even
wat een kutgeluid trouwens![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |