Haha, ok is dat de ringtone. denk eigenlijk dat ik er niet zo heel veel aan heb.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:46 schreef RacerDKB het volgende:
ja ik kan hem horen maar ik ben dan ook pas 14 :-)
Ik heb hem bij me moeder staan een mp3tje van 10 seconden
Als je naar die site gaat hoor je 1 sec piep , 1 sec rust, 1 sec piep, 1 sec rust , 1 sec piep
Dat van die site is dus dat je eerste ringtone gratis is en dan betaal je wel voor andere ringtones
hier is ie van 30 sec:
http://www.snipeme.com/sounds/TeenBuzz.mp3
JEZUS wat een klote geluid
Ik zou hem iig neit horen in de klas ofzo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:49 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Haha, ok is dat de ringtone. denk eigenlijk dat ik er niet zo heel veel aan heb.
Voor mij klinkt hij niet meer als dat ik af en toe een kleine piep in mijn oren hebOude bok ik ben
Okay even zonder gein, is dit echt een geluid? Ik ben 20 en ik hoor dus helemaal niks haha.. my god ik ben nu al doofquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:46 schreef RacerDKB het volgende:
ja ik kan hem horen maar ik ben dan ook pas 14 :-)
Ik heb hem bij me moeder staan een mp3tje van 10 seconden
Als je naar die site gaat hoor je 1 sec piep , 1 sec rust, 1 sec piep, 1 sec rust , 1 sec piep
Dat van die site is dus dat je eerste ringtone gratis is en dan betaal je wel voor andere ringtones
hier is ie van 30 sec:
http://www.snipeme.com/sounds/TeenBuzz.mp3
JEZUS wat een klote geluid
Jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:19 schreef bloempjuh het volgende:
Huh? Ik heb echt goeie oren en ben nog lang geen 30.. Zou 't komen omdat ik docent-in-wording ben?
zelf ook hands-free in hoge pieptonen sprekenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:00 schreef J-Will het volgende:
dan word je gebeld in de klas en dan merkt de leraar het niet!
Je kunt verder niet opnemen ofzo, dat merkt ie wel, maar daar is nog een oplossing voor in de maak.
Trilfunctie werkt anders ook zonder dat de leraar het merkt?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:00 schreef J-Will het volgende:
dan word je gebeld in de klas en dan merkt de leraar het niet!
Je kunt verder niet opnemen ofzo, dat merkt ie wel, maar daar is nog een oplossing voor in de maak.
Ik hoor ook gekraak (eigenlijk alleen maar gekraak) en verder hoor ik niets, alleen mn katten wel, oren recht op en druk om hun heen kijken.... Arme beesjesquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:40 schreef alors het volgende:
Ik hoor ook gekraak.. Ligt dat aan mijn boxen of eeh?
Ja je krijgt dan iedere week een paar smsje's met ringtone troep gestuurdquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:38 schreef outcast_within het volgende:
Ik klikte ergens op. Zag een stille ringtone die gratis was.
Alleen moest je wel OKE sms'en richting 64nogwat![]()
Volgens mij zit je dan vast aan een of ander eci achtig geldklopperij. maar het leek me ook grappig om die ringtone te hebben. iemand die em even kan uploaden?
Kun jij em trouwens horen? ringtone is gebasseerd op een anti hanggroep jongeren geluid
http://nl.celldorado.com/NL/ADS/9543266/index.php?trackid=365287
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |