Leuk idee!!quote:Op maandag 17 juli 2006 21:44 schreef Maraca het volgende:
Ik wil nog iets toevoegen aan de OP ..
Foto's van ieder zijn personageEn dan een soort van kleine gallerij van de vaste posters
![]()
Dus dat je het ff weet Droops...quote:Hi!
I don't know whats been going on but I've had that twice tonight. You know,
'connection is lagging'. Don't know if it's my end or not but I've given up
for tonight. Could you forward this to Droopy if you have her e-mail.
Thanks!
Silly Willy
moet ik wel foto's hebbenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:00 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Goed ideega je gang lijjkt me erg handig!
Vertel hem maar dat ik al door had dat het aan Nintendo zelf lag want iedereen had er last van.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:51 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Leuk idee!!Doen dus...
Voorts berichtje voor Droops genaamd "Connection trouble":
[..]
Dus dat je het ff weet Droops...
Vreemd er moet wel een optie komen ... raar. ff geen oplossing voor je alleen je moet wel voor het gat staan... maar ik denk dat je dat al uitgeprobeerd heb....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:11 schreef Sannelie het volgende:
Nog een vraagje..
Ik heb een golden shovel en wil geld begraven.. maar als ik geld uit mn zak erin gooi valt ie niet in dat gat en als ik het geld aanklik krijg ik geen optie bury it ofzo...
ja je moet een gieter kopen bij nook.quote:En hoe geef je planten water? (ik speel dit spel btw pas 1 dag voordat jullie denken dat ik mega domme vragen stel...) Moet je daarvoor eerst een gieter kopen?
Nee, had 1x een bug ingeleverd van 98mm ofzo .. daarna werd ik verslagen met 105mm en won ik met 303mmquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:35 schreef Devarynn het volgende:
Ha mensen. Een beetje laat, maar gisteren kreeg ik een biref met dat ik toch gewonnen had met de bug-off. Als je volgens mij een bug inlevert die op dat moment het grootste is win je zoiezo. Kan ook komen dat de DS de rest van de dag uit stond.
ik heb nog gekeken of iemand z'n poort open had want ik kon niet slapen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:12 schreef Cadfael het volgende:
Hallo mensen
Gisteravond laat nog eventjes gespeeld voor het slapen gaan. Nou, dat was wel erg goed bevallen. 3 jewel beetles gevangen en nog een paar giant beetles. Tevens een paar mooie vissen,
én.... een schorpioen!!!!!
Had em al eerder die dag gezien maar toen vluchtte hij weg en kon em niet meer vinden.
Nu liep hij ook de bloemen/bomen in. dus ik net pakken, eropafgestormd en gelijk het net erin en raak!!!!
haha. was wel mooi, vanochtend alles verkocht, heeft zo'n 50.000 bells opgeleverd (niet die schorpioen, die heb ik gedoneerd)
veel sterkte met je Oma. Ik hoop dat ze er goed vanaf komt...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:39 schreef gebakken-koekje het volgende:
Hey wat leuk die verschillende foto's, ik zal ook es een foto gaan maken van ChesjeChesje woont in AC trouwens sinds gisteren samen
![]()
en dan moet ik nu weg, mijn oma heeft een beroerte gehad![]()
Dat is wel lastig hoor tijn, ze kijken allemaal even chagerijnigquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:16 schreef Zwaalie het volgende:
Wil de echt Tijn dan nu opstaan?
[afbeelding]
Tijn is niet chagie heurquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:25 schreef Cadfael het volgende:
[..]
Dat is wel lastig hoor tijn, ze kijken allemaal even chagerijnig
Alsof ze zo hun twijfels hebben over fotos maken.
* Cadfael moet nog maar hopen dat ie ooit zulke leuke kleding heeft...
gefeliciteerd met je perfect town!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:57 schreef Cadfael het volgende:
Dankjewel
En ik heb niet eens echt bomen bijgeplaatst. alleen een 3tal palmboompjes vandaag nog.
Vooral veel bloemen en ook een hoop bijelkaar op open plekken heeft dus geholpen.
haha blathers is bij mij vandaag erg aan het klagen!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:06 schreef gebakken-koekje het volgende:
Bedankt allemaal![]()
Neenee, ik woon niet samen met blathers, gewoon met mijn vriendje Ivo, hij is alleen wel vreselijk saai, hij slaapt altijdgeen wonder dat ik me dan aangetrokken voel tot blathers
![]()
hehe nou, regen zou wel lekker zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:05 schreef Suuz_ het volgende:
niet klagen dit weer is HEERLIJK!!
als het straks weer 5 minuten regent ben je dat zo weer zat!
alleen mijn ma en zusje hebben we afgezien vandaag {ze lopen de nijmeegse vierdaagse...}
hij vind het moeilijk dat ik met Ivo samen woon nuquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:08 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
haha blathers is bij mij vandaag erg aan het klagen!!
Es tiempo para un fiëstaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:59 schreef Suuz_ het volgende:
heb wat bomen geplant en ben langs town hall gegaan, nu zegt ze iets heel anders:
"Fiësta is a clean and decent place. But it feels like someting's missing. Everyone needs to work together if Fiësta is to be the best town around!"
wat bedoeld ze hier nou weer mee :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |