Ik heb je toegevoegdquote:Op maandag 17 juli 2006 21:44 schreef M.Picanto het volgende:
hahaha, daarna kan je vast nog wel ff langskomen, poort staat dan nog wel open
wat ik ook kijk. xD america's next top modelquote:Op maandag 17 juli 2006 21:31 schreef M.Picanto het volgende:
antm?
langs van lag?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:05 schreef M.Picanto het volgende:
meer mensen langs van Lag vanavond??? nu al 5e keer ofzo bij mij
sorry,... LAST van lag bedoel ikquote:
Dan zal ik hem bewaren voor je, kom hem van de week maar ophalenquote:Op maandag 17 juli 2006 22:14 schreef Sannelie het volgende:
ja ik vond die bril wel cool m. picanto!
kreeg ik in m'n scherm... "lag"...quote:Op maandag 17 juli 2006 22:31 schreef Anitra het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niet wat/wie je met Lag bedoelt
sorry, ik heb bezoek van Heather, kan je niet komen brengenquote:
Tuulek,, dan krijgt heather ook.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:33 schreef M.Picanto het volgende:
[..]
sorry, ik heb bezoek van Heather, kan je niet komen brengen![]()
Zou wel moeten kunnen, heb maar 2 bezoekers nu (net ook)quote:Op maandag 17 juli 2006 22:35 schreef .Spijker. het volgende:
[..]
Tuulek,, dan krijgt heather ook.![]()
EDIT: fijn, k krijg alleen maar verbinding als k mn ds op de grond leg.
zitten er teveel mensen in je dorp?Ik ken niet naar je dorp.
ja tof idee!!!!!!quote:Op maandag 17 juli 2006 21:44 schreef Maraca het volgende:
Ik wil nog iets toevoegen aan de OP ..
Foto's van ieder zijn personageEn dan een soort van kleine gallerij van de vaste posters
![]()
Ik snap hemquote:Op maandag 17 juli 2006 22:37 schreef Cadfael het volgende:
Lag wil zeggen dat je connectie traag is. dus als je spel afentoe blijft 'hangen'.
Dit komt vooral voor bij multiplayer spellen met veel actie. soms loop je rond in een spel en de omgeving staat stil ofzo. Of als je iets wilt doen met iemand maar er niets gebeurd.
dan heb je dus lag.
ok nou mag jij wat uitleggenquote:Op maandag 17 juli 2006 22:42 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik snap hem
Ik ben dus echt een feut in gamen enzo
Zo noemen ze een nieuweling, iemand die nog nergens van weet.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:44 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
ok nou mag jij wat uitleggenwat is een feut???
haha, eigenlijk in de gamewereld noemen ze zo iemand een N00b, dat betekent Newbie (deze term werd vroeger gebruikt)quote:Op maandag 17 juli 2006 22:45 schreef Anitra het volgende:
[..]
Zo noemen ze een nieuweling, iemand die nog nergens van weet.
weer wat geleerdquote:Op maandag 17 juli 2006 22:49 schreef Cadfael het volgende:
[..]
haha, eigenlijk in de gamewereld noemen ze zo iemand een N00b, dat betekent Newbie (deze term werd vroeger gebruikt)
Nee nee, het gaat erom dat je iets wilt weten over je omgeving (mileu) en dat vind ze hippie achtigquote:Op maandag 17 juli 2006 22:58 schreef Suuz_ het volgende:
oh oke thanx
maar die pelikaan die sjagerijnige zeg maar die zegt nu dat ik een treehugging hippie ben...betekend dat niet dat er teveel zijn?
en oja toen ik nog helemaal geen bloemen had zeiden ze ook dat er meer green moest komen...
Zij zegt dat altijd zodra je naar the environment vraagt. Dus heeft het geen betekenis. Het enige dat betekenis heeft is het commentaar van een bewoner, en wat phyllis of Pelly daarna ervan zegt.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:58 schreef Suuz_ het volgende:
oh oke thanx
maar die pelikaan die sjagerijnige zeg maar die zegt nu dat ik een treehugging hippie ben...betekend dat niet dat er teveel zijn?
Bagger he... heb het zelfde probleem..... dus heb ik een veld voor nooks winkel waar ik alles neer plus dat ik verzameld heb. en die verkoop ik dan s'avonds....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:20 schreef Sannelie het volgende:
wilde ik vanochtend in de bus lekker ACWW spelen is die nook winkel pas om 8 uur open... lekker is dat..
Goed ideequote:Op maandag 17 juli 2006 21:44 schreef Maraca het volgende:
Ik wil nog iets toevoegen aan de OP ..
Foto's van ieder zijn personageEn dan een soort van kleine gallerij van de vaste posters
![]()
Hoe werkt dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:00 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Goed ideega je gang lijjkt me erg handig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |