you lucky B*tchquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:50 schreef Mojave het volgende:
Kaj_A, is er een of ander uitwisselings programma bij bodygym? was net aan het rennen naast een ENORM mooi noors vrouwtje!van een noors fitness iets
Ik ben wel naar het eindfeest in go-planet gisteravond geweest.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:30 schreef Kaj_A het volgende:
@Mojava, ik zou niet weten of er een of ander uitwisselingsprogramma is bij Bodygym.
Is er nog iemand naar het eindfeest op de UT geweest?
Ik ben er wel geweest en ik vond er echt helemaal niks aan.
Waar?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:20 schreef Rocho het volgende:
Ik heb me er prima vermaakt. Jammer dat er weer een opstootje moet zijn....
een massale vechtpartij is 't als er meer dan 2 mensen aan't vechten zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
rtvoost.nl heeft het over een massale vechtpartij
Is precies tegen over de DE bar.. Daar kun je koffie halenquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:06 schreef WarPuppy het volgende:
Partysquad zoog beswel hard ja, toen kon ik ook niet meer verder op Fedde le grand.
Net vanmiddag ff de Graze-inn gechecked (www.graze-inn.nl) , naast de AH op de klanderij.
Helaas geen koffie-to-go!
Ook to-go ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Is precies tegen over de DE bar.. Daar kun je koffie halen
Dat vond ik nog wel meevallen eigenlijk. Die ene zaal waar je het eerste langs komt als je door de hoofdingang naar binnen bent gegaan. Daar ging de muziek pas hard..te hard naar mijn mening.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:06 schreef WarPuppy het volgende:
Partysquad zoog beswel hard ja,
Die quasi skihut?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:08 schreef Matel het volgende:
[..]
Dat vond ik nog wel meevallen eigenlijk. Die ene zaal waar je het eerste langs komt als je door de hoofdingang naar binnen bent gegaan. Daar ging de muziek pas hard..te hard naar mijn mening.
Jij zat gister bij de kater he!quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:38 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik ben wel naar het eindfeest in go-planet gisteravond geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |