you lucky B*tchquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:50 schreef Mojave het volgende:
Kaj_A, is er een of ander uitwisselings programma bij bodygym? was net aan het rennen naast een ENORM mooi noors vrouwtje!van een noors fitness iets
Ik ben wel naar het eindfeest in go-planet gisteravond geweest.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:30 schreef Kaj_A het volgende:
@Mojava, ik zou niet weten of er een of ander uitwisselingsprogramma is bij Bodygym.
Is er nog iemand naar het eindfeest op de UT geweest?
Ik ben er wel geweest en ik vond er echt helemaal niks aan.
Waar?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:20 schreef Rocho het volgende:
Ik heb me er prima vermaakt. Jammer dat er weer een opstootje moet zijn....
een massale vechtpartij is 't als er meer dan 2 mensen aan't vechten zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
rtvoost.nl heeft het over een massale vechtpartij
Is precies tegen over de DE bar.. Daar kun je koffie halenquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:06 schreef WarPuppy het volgende:
Partysquad zoog beswel hard ja, toen kon ik ook niet meer verder op Fedde le grand.
Net vanmiddag ff de Graze-inn gechecked (www.graze-inn.nl) , naast de AH op de klanderij.
Helaas geen koffie-to-go!
Ook to-go ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Is precies tegen over de DE bar.. Daar kun je koffie halen
Dat vond ik nog wel meevallen eigenlijk. Die ene zaal waar je het eerste langs komt als je door de hoofdingang naar binnen bent gegaan. Daar ging de muziek pas hard..te hard naar mijn mening.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:06 schreef WarPuppy het volgende:
Partysquad zoog beswel hard ja,
Die quasi skihut?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:08 schreef Matel het volgende:
[..]
Dat vond ik nog wel meevallen eigenlijk. Die ene zaal waar je het eerste langs komt als je door de hoofdingang naar binnen bent gegaan. Daar ging de muziek pas hard..te hard naar mijn mening.
Jij zat gister bij de kater he!quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:38 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik ben wel naar het eindfeest in go-planet gisteravond geweest.
jazekers, met zussiequote:Op zondag 3 september 2006 13:34 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hahaha ja man, flink alcohol tanken.
Jij zat met een vrouw daar ook toch?
De enige meldingen die ik op de pieper kreeg:quote:Op zondag 3 september 2006 18:29 schreef WarPuppy het volgende:
Wat was er vanmiddag in de fik dan ?
Hele tijd brandweer? (in het centrum)
Filmpje opstootje:quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:20 schreef Rocho het volgende:
Ik heb me er prima vermaakt. Jammer dat er weer een opstootje moet zijn....
Die vechtpartij of die reacties?quote:Op maandag 4 september 2006 22:42 schreef Kaj_A het volgende:
[..]
Filmpje opstootje:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/3438/464be9b/index.html
Nogal een trieste bende.![]()
Dan zijn ze het nog meer eens over het feit dat het boeren zijn met een iq wat je op 1 hand kan tellen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:20 schreef -AnneX- het volgende:
tziet er iig niet uit
maar die reacties wil ik ze nog wel eens horen zeggen nadat ze met de twente aanhang hebben geknokt
maar ze kunnen iig wel knokkenquote:Op maandag 11 september 2006 16:34 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dan zijn ze het nog meer eens over het feit dat het boeren zijn met een iq wat je op 1 hand kan tellen.![]()
Aldus de Tub...quote:‘Met moord kom je nog makkelijker weg’
Hij houdt de eer aan zichzelf. Horecaondernemer Dennis Kooij wacht niet tot 1 december met de sluiting van Lunátic. Vanavond is de discotheek aan de Oude Markt voor het laatst open. ‘Deze straf is buiten proportie. Met moord kom je nog makkelijker weg.’
ENSCHEDE Burgemeester Den Oudsten en z’n wethouders zijn vanavond van harte welkom in Lunātic, meldt hij cynisch. ‘Voor een drankje op mijn kosten. Kunnen ze meteen zien wat voor mooie zaak ze kapot laten gaan.’ Zoals gemeld hebben Den Oudsten & co deze week besloten om Dennis Kooij (30) geen vergunning te geven voor discotheek Revelation in de Stadsgravenstraat. Tevens wordt de vergunning voor Lunātic per 1 december ingetrokken. Reden: Kooij is afgelopen vijf jaar herhaaldelijk met politie en justitie in aanraking geweest. In 2004 werd hij veroordeeld tot een boete van 300 euro wegens mishandeling, omdat hij een bezoekster te hardhandig buiten de deur had gezet. En afgelopen jaar werd hij twee keer gepakt met drank op achter het stuur. Waarvan de laatste keer tijddens een ontzegging. Kooij wil zichzelf niet schoon- praten. ‘Ik ben ongelofelijk stom geweest.’ Maar de sanctie van de gemeente noemt hij ongehoord en buiten proportie. ‘Ik ben zelf fout geweest, maar de consequenties zijn onmenselijk. Ik ben geen lieverdje, maar ik heb toch niemand vermoord!?’ Het Nederlandse rechtssysteem is volgens hem hartstikke krom. ‘Alleen in de horeca word je om zoiets zo hard gestraft. Een leraar mag de volgende dag gewoon weer voor de klas staan. Maar die moet toch ook het goede voorbeeld geven!?’ Anderen komen er in dezelfde situatie vanaf met een boete van pakweg duizend euro. ‘Bij mij loopt het in de tonnen.’ Want al het geld dat’ie heeft geīnvesteerd in de verbouwing van Revelation en in Lunātic is’ie kwijt. De schuldeisers beginnen zich al te roeren. ‘Misschien moet ik maar mijn eigen faillissement aanvragen.’ De twee grootste disco’s in de binnenstad op slot: ‘een groot gemis voor Enschede’, meent Kooij. Hij voorspelt dat het discopubliek straks wegtrekt naar Hengelo of de grote Duitse discotheken zoals Zak en Index. ‘En het gaat toch al niet zo goed in de horeca. Dan moet de gemeente vooral zo doen...’ Kooij heeft de stellige indruk dat de gemeente een voorbeeld heeft willen stellen voor de hele horeca. Hij heeft geen zin om te wachten tot 1 december met de sluiting van Lunātic. Dan liever meteen. Vanavond is de laatste avond. ‘Ik heb het zelf opgebouwd, dan breek ik het ook zelf af.’ Hij keert zeker terug in de horeca, kondigt hij nu al aan. Maar dan waarschijnlijk niet in Enschede. ‘Ik ben het gepest van de gemeente zo zat, hé...’ Het afscheid zal hem zwaar vallen, verwacht hij, vanavond in Lunātic. ‘Maar ze hoeven me niet in de gaten te houden, hoor. Ik ga wel met de taxi naar huis...’
er zal geen doorstart gemaakt worden, de vergunning liep tot dec. maar vanavond is de laatste avond dat je er terecht kunt...quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:26 schreef WarPuppy het volgende:
wordt het nog overgekocht?
Luna is wel relaxt qua dansen, maar het bier daar :S
de LELIJKSTE tent??quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:49 schreef WarPuppy het volgende:
Hoop dat het verkocht wordt, dan kan er toch wel een nieuwe vergunning komen?
Moet wel eerlijk zeggen dat ik het de lelijkste tent vond op de oude markt.
Maarja, nu maar naar La Conga ofso. (En ja, er moeten meer uitgaans gelegenheden komen in Enske!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |