ah handig!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:04 schreef Roolio het volgende:
Enschede krijgt waarschijnlijk in November een nachtwinkel! Er mag alleen geen alcohol verkocht wordt (logisch), het mag niet in een woonwijk gevestigd worden en er moet ruime parkeergelegenheid zijn. Maar toch wel handig als je 's nachts wil snacken en je hebt niets in huis!
Ik heb er zin in! Maar ben pas vanaf vijdag aanwezig.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:39 schreef Roolio het volgende:
En dinsdag intro he! Hebben we er een beetje zin in?
Jazeker! Word vast weer mooi!quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:39 schreef Roolio het volgende:
En dinsdag intro he! Hebben we er een beetje zin in?
gister dus.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:56 schreef pureleganze het volgende:
Begint t dinsdag jah ?
verdomme...volgende week juist drukke week hier...
kijken of ik nog een dagje vrij kan nemen....
www.studentunion.nl/ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:57 schreef pureleganze het volgende:
Is volgende week pas hoor
28 augustus begint t ....en aangezien t vandaag de 25e is....
Vanavond is Hengelo aan de beurt dus zal het wel rustiger zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:05 schreef -AnneX- het volgende:
het was gisteren druk in lunatic joh! heb de hele avond niet stil kunnen zitten, of even rustig nicotine tot me kunnen nemen!!
klopt, kijken of de studentjes de 3300 liter bier die ze daar hebben er vanaaf door kunnen drinken!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vanavond is Hengelo aan de beurt dus zal het wel rustiger zijn.
Het was inderdaad druk overal, al die studenten van de studentenvereniging in hetzelfde shirt enzo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:05 schreef -AnneX- het volgende:
het was gisteren druk in lunatic joh! heb de hele avond niet stil kunnen zitten, of even rustig nicotine tot me kunnen nemen!!
jaa ik was aan het werk, maar heb me ook PRIMA vermaakt!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:06 schreef Kaj_A het volgende:
[..]
Het was inderdaad druk overal, al die studenten van de studentenvereniging in hetzelfde shirt enzo.![]()
Ik heb me wel prima vermaakt trouwens.![]()
![]()
Ik zal jullie verder niet lastigvallen....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:15 schreef teigan het volgende:
Mijn broertje is redelijk wanhopig op zoek naar een kamer in Enschede.
Hij woont nu nog in Leeuwarden, maar begint straks in Enschede met de opleiding Kunst en Techniek
Hij is 23 jaar, en er is best mee te leven...
Mocht iemand wat weten: mail Mennuz op zijn gmail.com adres....
jij mag nooit meer raden!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:49 schreef DrMarten het volgende:
Laat ik een voorzichtige gok doen....... Lunatic
dat laatstequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:02 schreef Kaj_A het volgende:
Ben je LJ/DJ, of bedien je de gasten met lekkere gouden rakkers?
Ik heb daar getraind. Ga nu ergens anders heen, stinkend duur bodygym.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:40 schreef Kaj_A het volgende:
Ik train bij Bodygym aan de Parkweg. Mooie sportschool, goed verzorgd, squatrek, dumbells tot 50kg enz. Je zou eens langs moeten komen bij Bodygym, dan kun je ff door de sportschool lopen.
Ik vond die centrifuge vorig jaar zon kutding... als er weer zon ding staat, sta ik niet in voor de consequentiesquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:33 schreef Pantheon het volgende:
Ik dump het linkje hier ook even: van 14 tot 19 september Gogbot festival!
in Enschede, dus
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:54 schreef _Denker het volgende:
Doet er nog iemand mee aan de HOI van 't Saxion Enschede?
Ik ben doegroepleider zonder kids samen met een heleboel andere hopeloze doegroepleidersquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:54 schreef _Denker het volgende:
Doet er nog iemand mee aan de HOI van 't Saxion Enschede?
op het Rutbeek hebben ze speciale bbq plaatsenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:30 schreef zquing het volgende:
ik wil een keer gaan barbequen in enschede, alleen het probleem is dat ik daar niet woon. Dus ik vroeg me af of er daar bijvoorbeeld parken zijn waarin je barbequen mag? Of ergens anders
Allen Di-rect? Dan blijf ik wel thuisquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:40 schreef Kaj_A het volgende:
@Lidia, Di-rect komt o.a. optreden.
Ik zit ook alweer een tijdje bij Bodygym, bevalt prima! ga meestal voor 1400 uur en dan heb je bijna alles ovor je zelf!quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:48 schreef Kaj_A het volgende:
37 euro voor onbeperkt trainen noem ik niet duur als je vergelijkt met andere sportscholen. Veel andere sportscholen zijn ook van die echte "fitness" centers waar van die breezerluitjes komen, daar heb ik een schijthekel aan.![]()
Waar train je nu dan en wat betaal je?
heee jij hier?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:03 schreef DrMarten het volgende:
Wie de fuck zijn de corona's nou weer
De Corona's waren weer gaaf!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:03 schreef DrMarten het volgende:
Wie de fuck zijn de corona's nou weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |