Een vriend van mij en ik zijn ook nog op zoek. Staan alleen beide ook nog niet ingeschreven..quote:Op zondag 30 juli 2006 21:01 schreef Kluupkluup het volgende:
http://www.sshu.nl/content/files/A1.verd..pdf
Nieuwbouw! Grote Kamers! Niet duur! Op de Uithof! We zoeken nog 2 mensen voor een 4-kamerappartement
Zou je niet kunnen regelen dat hij zich inschrijft bij die kamer waar ik het telkens over heb. Na een maandje 'gaat hij weg' en 'kiezen' we jou als opvolgerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:46 schreef paulm het volgende:
Een vriend van mij heeft zich vorig jaar ingeschreven bij de SSHU. Nu is hij (doordat hij uitgeloot was voor zijn opleiding) op het laatste moment naar Rotterdam gegaan.
Weet iemand of we zijn gegevens in mijn gegevens kunnen veranderen? Dit omdat hij dus in principe al een jaar ingeschreven staat en het voor hem geen belang meer heeft..
Kamerbemiddeling Breda heeft nog een studentenhuis van 44 kamers in Breda. Kun je meteen terecht, gewoon kamertje uitkiezen zonder dat kutte gehospiteer.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:12 schreef Tallz het volgende:
Niemand in Breda nog een kamertje over?
Kamers zijn wel duur maar je zit daar wel echt op een toplocatie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:37 schreef Blite het volgende:
[..]
Kamerbemiddeling Breda heeft nog een studentenhuis van 44 kamers in Breda. Kun je meteen terecht, gewoon kamertje uitkiezen zonder dat kutte gehospiteer.
Dikke vette klikkert![]()
Je moet wel 25 pleuro betalen aan inschrijfkosten, maar dan heb je ook wat. Vind ik dan. Oh, en de kamers daar in dat huis zijn wel pokkeduur. Maar ziet er wel chill uit.![]()
Zon kamer van 600+ is dan gewoon verhuurd hequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:01 schreef paulm het volgende:
[..]
Kamers zijn wel duur maar je zit daar wel echt op een toplocatie.
Met zoveel specificaties vind je niet zo gauw iets. Gokje.quote:
Ze hebben vast ergens een suikeroom zittenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zon kamer van 600+ is dan gewoon verhuurd heWaar halen ze t geld vandaan
Heb eventueel wel intresse, maar hoeveel zit de totaal prijs dan. Want dan zit je ongeveer op 300 euro?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:01 schreef Kluupkluup het volgende:
http://www.sshu.nl/content/files/A1.verd..pdf
Nieuwbouw! Grote Kamers! Niet duur! Op de Uithof! We zoeken nog 2 mensen voor een 4-kamerappartement
Ja, precies zoals je zegt. Weet iemand anders niet nog iets goedkopers?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:01 schreef paulm het volgende:
[..]
Kamers zijn wel duur maar je zit daar wel echt op een toplocatie.
ben je lid van SSHU?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:17 schreef Brembo het volgende:
[..]
Heb eventueel wel intresse, maar hoeveel zit de totaal prijs dan. Want dan zit je ongeveer op 300 euro?
http://www.sshu.nl/content/files/Huurprijsoverzicht.pdf
4-eenheden
19 etages x 4 kamers = 76 kamers
17 m2 - 18 m2
¤ 230,- tot ¤ 248,-
¤ 78,- tot ¤ 80,-
jij sig jatterquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:46 schreef SyClooS het volgende:
Ik zoek nog een kamer in Delft! Help!?
Niet-rokend, altijd vrolijk (behalve als ik net uit m'n bed stap). Ga Technische Bestuurskunde studeren aan de TU. Nog meer weten? Stuur me dan even een mailtje.
Ohja, ben 18 jaar en in bezit van rijbewijs (en misschien auto).
Delft.. Mooie stad in ieder geval.. succesquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:03 schreef SyClooS het volgende:
Gracias mein freund
Oh, trouwens niet helemaal identiekIk heb alleen de link dik gedrukt
![]()
Gisteren onderhuurder gevonden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:20 schreef Black_Tulip het volgende:
ze verhuren zelf kamers(doen ze voor alle woningcoörporaties in den haag) en ze verzorgen instemmingenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:44 schreef SyClooS het volgende:
Huh? Kun je via DUWO ook een huis krijgen dan? Of bedoel je via die instemmingen?
Ik wil wel, maar sta nog maar net ingeschreven..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:40 schreef Molluck het volgende:
Ik ben ook nog op zoek naar mensen voor de Bisschoppen van de SSHU in Utrecht...
Right, ik hou je in gedachten, ik heb samen met een vriendin zelf een 'vriendengroep' via internet opgericht en helaas viel er net een meisje met 15 maanden wachttijd afquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:45 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar sta nog maar net ingeschreven..
Kijk anders even een aantal posts boven je...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:55 schreef gohan16 het volgende:
hoeveel kost een kamer in een 4-huis en hoe groot? Huursubsidie is niet mogelijk he?
En wat is er mis je huisgenoten dan? Ik weet niet hoe het aanbod in Groningen is, maar ik denk dat je blij mag zijn dat je een kamer hébt!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:38 schreef Queen_Bee het volgende:
![]()
Ik kan het niet echt vinden met mijn huisgenoten, dus ik zoek weer een nieuwe kamer in Groningen
Liefst niet te ver van het centrum en niet veel duurder dan ¤300
Ik ben Kayleigh, 18 jaar en ga onderwijsassistent doen en
daarna naar de PABO.
Momenteel heb ik een kamer in Groningen, sinds juli, maar dit
gaat niet zo goed. En omdat ik in een prettige leefomgeving wil
wonen zoek ik dus maar weer een nieuwe kamer.
Verder wil ik op z'n tijd wel stappen, maar soms vind ik een
avond thuis blijven net zo fijn.
Ik ben recht door zee en eerlijk.
Ik ga graag gezellig met anderen wat doen.
Ook al ben ik nog "maar" 18, ik ben goed bekend met de termen
"verantwoordelijk" en "volwassen"
![]()
Dat gaat jou dan weer niets aan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:11 schreef Molluck het volgende:
[..]
En wat is er mis je huisgenoten dan? Ik weet niet hoe het aanbod in Groningen is, maar ik denk dat je blij mag zijn dat je een kamer hébt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |