quote:Since the Impulse weighed just 2411lb (1094kg) in front wheel drive configuration and 2732lb (1239kg) in all wheel drive configuration, the turbo engine and all wheel drive combined gave excellent performance.
wacht maar zaterdag, dan maak ik je wel blijquote:Op zondag 16 juli 2006 21:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kijk eens hoe blij ik daardoor kijk BoJo:
[afbeelding]
Ik moest van BaraCuda zeggen:quote:Op zondag 16 juli 2006 21:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
wacht maar zaterdag, dan maak ik je wel blij![]()
de jaloerse hufterquote:Op zondag 16 juli 2006 21:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moest van BaraCuda zeggen:
"Zeg maar tegen hem dat die alfa van hem niet eens limburg haalt"
quote:Op zondag 16 juli 2006 21:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moest van BaraCuda zeggen:
"Zeg maar tegen hem dat die alfa van hem niet eens limburg haalt"
quote:Op zondag 16 juli 2006 21:50 schreef Dangel het volgende:
was t vandaag druk in PTA (en @TF in FC) of viel t wel mee? Heb namelijk niet zo veel tijd om bij te lezen
whehehequote:Op zondag 16 juli 2006 21:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Man kaapt heftruck Hier word je nog genoemd
Zo heb je geen posts voor de dagcijfers Alex. Wat doe je?quote:Op zondag 16 juli 2006 21:58 schreef Dangel het volgende:
Ik log zo wel ff als Alex in dnek ik, als resizen en uploaden duurt toch een eeuwigheid dat ik niks kan
neeuh, der staat wel een berichtje voor je in FC, pta topicquote:Op zondag 16 juli 2006 21:50 schreef Dangel het volgende:
was t vandaag druk in PTA (en @TF in FC) of viel t wel mee? Heb namelijk niet zo veel tijd om bij te lezen
u kijkt eng.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kijk eens hoe blij ik daardoor kijk BoJo:
[afbeelding]
standaard breezer comebackquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |