abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39888395
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Nee, die kantoren zijn nou eenmaal lekker strategisch in woonwijken geplaatst, liefst dan nog naast een lagere school of beter nog een ziekenhuis ( liefst dan eentje met ook een opvang voor weeskindjes ).
dus een " westerse land " bombamdeert die gewoon
dat is gewoon een teken van geen respect tonen aan mensenlevens
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_39888427
wel dan mag Hezbollah vanavond alle Militaire voorzieningen bombarderenin Israel
pi_39888433
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je bent naļef, of je bent een blinde fan van het zionisme.

²
The General heeft al eerder aangegeven veel sympathie te hebben voor het Palestijnse volk. Een 'zionist' is hij dus zeker niet.
  zondag 16 juli 2006 @ 22:38:52 #129
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_39888435
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:35 schreef _The_General_ het volgende:
Die laffe terroristen verstoppen zich onder het volk in plaats van dat ze een open strijd voeren,
Draaien, draaien, draaien, om het maar zo te brengen alsof de Israeliėrs vol met goodwill zitten.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_39888444
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:38 schreef Meki het volgende:
wel dan mag Hezbollah vanavond alle Militaire voorzieningen bombarderenin Israel
Laat ze dat eens een keer doen.
pi_39888459
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:38 schreef rutger05 het volgende:

[..]

The General heeft al eerder aangegeven veel sympathie te hebben voor het Palestijnse volk. Een 'zionist' is hij dus zeker niet.
dan zou hij Israel verafscuwen omdat zij 400 kinderen gijzelen
pi_39888461
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je bent naļef, of je bent een blinde fan van het zionisme.

²
Ik ben een fan van het aanpakken van mensen die zich opblazen of leiding geven aan mensen die zich opblazen in bussen met schoolgaande kinderen en forenzen.

Ik ben een fan van het aanpakken van de top van een criminele organisatie die de strijd in stand wilt houden omdat ze anders hun macht, inkomen en status kwijt zijn. Dat ze daarbij het volk, onder het mom van de Islam, misbruiken en tot slachtoffer maken maakt ze niets uit.
  zondag 16 juli 2006 @ 22:39:38 #133
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39888462
23:36 Rockets land in Nazareth, Afula, Migdal Ha`mek, Givat Ela in Jezreel Valley (Haaretz)

23:16 Russian President Putin says he doesn`t regret having invited Hamas to Moscow (AP)

23:15 FM Livni: G8 statement places responsibility for crisis on Hamas, Hezbollah (Haaretz)
pi_39888489
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:38 schreef Meki het volgende:
Deden ze dat maar, legitiem en "normaal" (sic) oorlog voeren in plaats van terreur.
  zondag 16 juli 2006 @ 22:41:28 #135
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39888524
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:37 schreef Meki het volgende:

[..]

dus een " westerse land " bombamdeert die gewoon
dat is gewoon een teken van geen respect tonen aan mensenlevens
het doet nu even pijn, maar dan hebben ze straks meer mensenlevens gered.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39888529
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

Laat ze dat eens een keer doen.
de schip door een onbemand raket
ik hoop dat er meer volgen
  zondag 16 juli 2006 @ 22:42:21 #137
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39888549
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:40 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Deden ze dat maar, legitiem en "normaal" (sic) oorlog voeren in plaats van terreur.
Proberen ze ook, alleen af en toe vliegen die raketten de verkeerde kant op collateral damage
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 16 juli 2006 @ 22:42:42 #138
34294 Flying_nomad
Kijkt nu waar het ziet en weet
pi_39888558
Hier een foto van de gebruikte torpedo tegen het israelische oorlogsschip

quote:
military sources reveal that the warship was struck from Beirut by an Iran-made radar-guided C-802 shore-to-sea missile of the Silkworm family. Weighing 715 kilos, with a range of 120km, the missile is armed with a strong anti-jamming capability, which lends it a 98% success rate in escaping interception.

The Israeli ship is armed with an advanced Barak anti-missile system, which may have missed the incoming missile. Israeli military planners must now look at the vulnerability of the navy following the appearance of the first Iranian C-802 missiles
Everything which has a beginning has a cause, the universe has a beginning, therefore it has a cause.........
pi_39888569
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het doet nu even pijn, maar dan hebben ze straks meer mensenlevens gered.
het doet zometeen pijn als er binnenkort meer anti-semitische incidenten zijn door het onmenselijke gedrag van het zionistisch bolwerk Israel
pi_39888576
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:41 schreef Meki het volgende:

[..]

de schip door een onbemand raket
ik hoop dat er meer volgen
hihi sorry, maar deze was leuk
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_39888590
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik lag ook krom
pi_39888599
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Draaien, draaien, draaien, om het maar zo te brengen alsof de Israeliėrs vol met goodwill zitten.

²
En jij beweert dat de hezbollah enzovoorts eerbare doelen en methodes hebben? Doe niet niet zo hypocriet, het zijn beide verachtelijke laffe partijen en we kunnen alleen maar hopen dat ze elkaar van de kaart vegen.
  zondag 16 juli 2006 @ 22:43:46 #143
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39888600
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:42 schreef Meki het volgende:

[..]

het doet zometeen pijn als er binnenkort meer anti-semitische incidenten zijn door het onmenselijke gedrag van het zionistisch bolwerk Israel
nou nou wat een eenzijdigheid. als ik elke dag dat jij je deur opendoet een granaat in je huis gooi zou jij er op een gegeven moment ook wat van zeggen. toch?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 16 juli 2006 @ 22:43:53 #144
111528 Viajero
Who dares wins
pi_39888603
Voor alle Jodenhaters hier:

-Israel trekt zich terug uit Libanon.
-Hezbollah blijft raketten afschieten op Israel
-Hezbollah steekt de grens over, valt het Israelische leger aan en neemt soldaten gevangen.

-Israel trekt zich terug uit Gaza
-Hamas blijft raketten afschieten op Israel
-Hamas steekt de grens over, valt het Israelische leger aan en neemt een soldaat gevangen.

Deze groepen zullen hun domme, zelfdestructieve strijd blijven voeren tot Israel niet meer bestaat, of tot zijzelf vernietigend worden verslagen. Waarom kunnen ze hun energie niet steken in het opbouwen van hun land nadat de Israelis weg zijn? Waarom die haat?

Ik geef Israel volledig gelijk in hun moedige poging deze terroristische groepen te vernietigen of tot ontwapening te dwingen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  zondag 16 juli 2006 @ 22:43:56 #145
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39888606
quote:

[..]

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_39888614
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Er zijn al genoeg anti-semitische 'incidenten' en deze worden in het westen in elk geval niet geaccepteerd.
  zondag 16 juli 2006 @ 22:44:11 #147
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_39888615
quote:
Op zondag 16 juli 2006 21:40 schreef Ringo het volgende:
Nou stikt het in die regio inmiddels van de nucleaire wapens, wordt het niet eens tijd dat die ingezet gaan worden?

Ik bedoel: één zo'n bom op Jeruzalem en er is niks meer om ruzie over te maken!
Alleen Israel heeft nucleaire wapens, geen enkel ander land in de regio. En aangezien Israel niet alleen een kernwapen heeft, maar als een van de vier landen op de wereld ook over een nucleaire triad beschikt gaat hier een Cruyffisme op: Israel kan wel een oorlog verliezen, maar je kan niet van ze winnen. Ergo, als Israel zich echt bedreigd voelt in haar bestaan dan staat er van Marrakech tot Islamabad geen gebouw meer rechtop.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_39888630
quote:

[..]

Die Meki is wel een grappenmaker, haha, prachtig
pi_39888637
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou nou wat een eenzijdigheid. als ik elke dag dat jij je deur opendoet een granaat in je huis gooi zou jij er op een gegeven moment ook wat van zeggen. toch?
jah natuurlijk

als ik elke dag zie dat er kinderen voor me neus worden doodgeschoten door raketten , dat er huizen worden vernield zou je er ook wat van zeggen toch ?
  zondag 16 juli 2006 @ 22:45:38 #150
111528 Viajero
Who dares wins
pi_39888656
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Hoezo? verstoppen deze terroristen zich niet onder de bevolking? Je brengt geen argumenten waaruit blijkt dat ze hun bases buiten bewoonde gebieden bouwen..
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')