abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 juli 2006 @ 23:00:04 #201
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39889164
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:58 schreef Meki het volgende:

[..]

de straf zien we .
200 doden dat zien we nu wel - we zien nu hoe de bevolking wordt getroffen
we zien nu de straf met mega explosies op burgersgebouwen
dat is helaas te betreuren. misschien moeten die ratten eens met open vizier de strijd durven aangaan, en met ratten bedoel ik dan hezballah.

heb je trouwens ook cijfers hoeveel procent in die regio hezballah aanhanger is en zich kan conformeren met de jarenlange raketjes die ze op israel afvuurden?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39889187
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:58 schreef Meki het volgende:

[..]

de straf zien we .
200 doden dat zien we nu wel - we zien nu hoe de bevolking wordt getroffen
we zien nu de straf met mega explosies op burgersgebouwen
Beste Meki, de Hezbollahstrijders worden massaal naar het paradijs geblazen. Sommige staan een raket af te steken en staan een seconde later aan de poort te kloppen. Er zijn de afgelopen dagen 100de Hezbollah strijders omgekomen. Hezbollah maakt daar natuurlijk geen cijfers van bekend. Ook lastig zonder ledenadministratie trouwens, want die vloog de eerste dag de lucht in.

Er was toen straks nog iets op tv waarbij men beelden uit israelische vliegtuigen liet zien van ontploffende Hezbollah bunkers en stellingen.
  zondag 16 juli 2006 @ 23:02:10 #203
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39889248
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Er zal nooit vrede zijn zolang de Arabieren niet beseffen dat de strijd tegen Israël het domweg zinloos is aangezien ze al verloren hebben.
Er zal nooit vrede komen zoalang Israel een volk onderdrukt. Zolang Israel dat blijft doen zullen er altijd mensen bereid zijn zich aan te melden bij organisaties als Hamas. De enige weg naar vrede is een eind aan de bezetting en zorgen dat mensen weer hoop krijgen. dan heeft er niemand zin in conflict en verdwijnen organisaties als Hamas vanzelf..

Kort door de boch, maar heb ff geen zin on een mega verhaal te gaan typen nu.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_39889290
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:02 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Er zal nooit vrede komen zoalang Israel een volk onderdrukt. Zolang Israel dat blijft doen zullen er altijd mensen bereid zijn zich aan te melden bij organisaties als Hamas. De enige weg naar vrede is een eind aan de bezetting en zorgen dat mensen weer hoop krijgen. dan heeft er niemand zin in conflict en verdwijnen organisaties als Hamas vanzelf..

Valt het je niet op dat bij iedere stap die genomen wordt door Israel in de richting van vrede er weer een aanslag, raketaanval of iets anders plaats vindt? De extremisten willen geen vrede.
pi_39889292

Alle partijen

Ze houden alle partijen - Israël, de Libanese Hezbollah en de Palestijnse Hamas - verantwoordelijk voor het geweld. "Hiermee laten wij zien dat wij ons niet uit elkaar laten spelen", zei de Duitse bondskanselier Merkel.

[ Bericht 3% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 16-07-2006 23:04:12 ]
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 16 juli 2006 @ 23:03:50 #206
111528 Viajero
Who dares wins
pi_39889315
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:02 schreef venomsnake het volgende:

[..]

je hebt het nieuws over de Israelische terugtrekking uit Libanon en Gaza niet meegekregen?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_39889333
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat is helaas te betreuren. misschien moeten die ratten eens met open vizier de strijd durven aangaan, en met ratten bedoel ik dan hezballah.

heb je trouwens ook cijfers hoeveel procent in die regio hezballah aanhanger is en zich kan conformeren met de jarenlange raketjes die ze op israel afvuurden?
te betreuren is wat te mild
afkeuring en Israel verafschuwen op het hoge aantal doden
pi_39889352
Meki, je layout was een beetje verneukt. Niet meer zo schreeuwen wil je?
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  zondag 16 juli 2006 @ 23:05:33 #209
16715 Mylene
*schatje*
pi_39889383
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:43 schreef Viajero het volgende:
Voor alle Jodenhaters hier:

-Israel trekt zich terug uit Libanon.
-Hezbollah blijft raketten afschieten op Israel
-Hezbollah steekt de grens over, valt het Israelische leger aan en neemt soldaten gevangen.

-Israel trekt zich terug uit Gaza
-Hamas blijft raketten afschieten op Israel
-Hamas steekt de grens over, valt het Israelische leger aan en neemt een soldaat gevangen.
Je vergeet de Sinaï woestijn.
pi_39889395
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:03 schreef Viajero het volgende:

[..]

je hebt het nieuws over de Israelische terugtrekking uit Libanon en Gaza niet meegekregen?
Zolang de Westelijke Jordaanoever nog bezet wordt, moet men niet verontwaardigd doen en zeggen "maar ze zijn vrij, hoe kan dat toch!" Los daarvan denk ik dat er waarschijnlijk raketaanvallen zullen blijven plaatsvinden zodra ook de Westelijke Jordaanoever ontruimd wordt.
pi_39889417
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:56 schreef Meki het volgende:

[..]

het zegt veel. maar dat maakt jou toch niet uit je hebt er weinig waarde aan
ik hecht veel waarde aan kinderen etc.

de laaste zin komen wij toch nooit op een lijn. ( 400 kinderen in Israel )
Eén dode is een tragedie, een miljoen doden een statistiek om maar een gezegde te quoten.
  zondag 16 juli 2006 @ 23:06:37 #212
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39889418
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:03 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Valt het je niet op dat bij iedere stap die genomen wordt door Israel in de richting van vrede er weer een aanslag, raketaanval of iets anders plaats vindt? De extremisten willen geen vrede.
Ik heb nog nooit 1 stap van Israel gezien in de richting van vrede, nog nooit!!

voordat mensen me hier voor terrorist gaan uitmaken, Ook heb ik idd nog nooit ook maar 1 stap naar Vrede gezien van organisaties als Hamas en Hezbollah..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_39889440
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:03 schreef Meki het volgende:

Alle partijen
Ze houden alle partijen - Israël, de Libanese Hezbollah en de Palestijnse Hamas - verantwoordelijk voor het geweld. "Hiermee laten wij zien dat wij ons niet uit elkaar laten spelen", zei de Duitse bondskanselier Merkel.
Ik vind het bijzonder onredelijk om Israël in gelijke mate verantwoordelijk te houden voor het geweld. De terroristen provoceren en Israël reageert en verdedigt de staat.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_39889448
quote:
BREAKING NEWS

Israeli military: Hezbollah rockets hit three northern Israeli towns, the farthest south of any rocket attacks to date.
Oh boy....
pi_39889452
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:06 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Eén dode is een tragedie, een miljoen doden een statistiek om maar een gezegde te quoten.
het enige wat een mens kan doen is alle geweld en zeker die van Israel te verafschuwen vanwege het aantal doden
pi_39889462
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:06 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zet de tv aan man.
  zondag 16 juli 2006 @ 23:07:52 #217
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39889468
quote:

[..]

ik wel, meerdere
  zondag 16 juli 2006 @ 23:07:59 #218
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_39889478
quote:

[..]

Nou die terugtrekking uit Gaza heb ik dan zeker gedroomd?
pi_39889483
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:07 schreef Disorder het volgende:

[..]

Zet de tv aan man.
Daar is in ieder geval geen stap richting vrede te zien...
pi_39889485
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:07 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik vind het bijzonder onredelijk om Israël in gelijke mate verantwoordelijk te houden voor het geweld. De terroristen provoceren en Israël reageert en verdedigt de staat.
vanwege het aantal doden
pi_39889491
quote:

[..]

Ik heb er meerdere gezien. Misschien heeft iemand een overzichtje daarvan?
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  zondag 16 juli 2006 @ 23:08:57 #222
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_39889514
Intussen heeft Blair de kant van democratie en vrijheid gekozen.

Blair joins Bush in blaming Iran, Syria for Mideast conflict
quote:
Sun. 16 Jul 2006
July 16 (Bloomberg) -- U.K. Prime Minister Tony Blair joined President George W. Bush in blaming Iran and Syria for violence in the Middle East, raising pressure on the two nations during a fifth day of Israeli attacks in Lebanon.

"There are those in the region, notably Iran and Syria, who do not want this process of democratization and negotiation to succeed," Blair said today after a meeting with Bush in St. Petersburg, Russia during the Group of Eight summit. "There has been a real hesitation to put the real truth of this situation."

In previous days, Blair had avoided apportioning blame for the fighting between Israel and Hezbollah fighters in southern Lebanon, urging both sides to halt the violence. Today, he said Iran and Syria were backing "extremists" in the region who want to derail efforts to strengthen democracy in Lebanon.

The comments lend support to Bush, who alone among G-8 leaders meeting in Russia has named Iran and Syria as the underlying cause of the dispute. In Lebanon, Israeli planes struck targets dozens of times while Hezbollah launched rockets into southern Israel.

"Our message to Israel is to defend yourself, but be mindful of the consequences," Bush said at a joint press conference with Blair. "We're urging restraint."

Bush said the fighting is "a moment of clarification," because it focuses attention on terrorist groups trying to disrupt Israel's attempt to reach a peace accord with the Palestinians.

French President Jacques Chirac called for all sides to show moderation and work toward a cease-fire.

"We call for the protection of the civil population and a moderation in this regard, with the creation of a lasting cease- fire," Chirac told journalists before a meeting with Bush. Chirac said he and Bush have an approach to the current Middle East crisis that is "relatively the same."
http://www.iranfocus.com/modules/news/article.php?storyid=7925
  zondag 16 juli 2006 @ 23:09:11 #223
111528 Viajero
Who dares wins
pi_39889524
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:05 schreef schatje het volgende:

[..]

Je vergeet de Sinaï woestijn.
Die vergeet ik niet, maar zover ik weet heeft Egypte zich netjes gedragen tov Israel sindsdien.
Het kan dus wel, maar alleen als er een meedogenloze anti-Islamistische dictator aan het hoofd staat van het gebied dat Israel opgeeft ipv terroristische geloofsfanatici.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_39889580
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:08 schreef Meki het volgende:

[..]

vanwege het aantal doden
Al de doden die nu vallen kunnen de terroristen op hun conto schrijven.
  zondag 16 juli 2006 @ 23:11:01 #225
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39889608
tis trouwens BREAKING NEWS all over the place.. Raketten vliegen nu allemaal stadjes in behoorlijk diep in Israel.
  zondag 16 juli 2006 @ 23:11:27 #226
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39889625
quote:

[..]

voordat mensen me hier voor terrorist gaan uitmaken, Ook heb ik idd nog nooit ook maar 1 stap naar Vrede gezien van organisaties als Hamas en Hezbollah..

kom eens achter je al jazeera vandaan...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39889638
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:10 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Al de doden die nu vallen kunnen de terroristen op hun conto schrijven.
Het gaat erom wie het maakt
en de hele wereld heeft gezien dat Israel dat was

en dus is Hezbollah nu even goed als Israel aldus G8
pi_39889659
Jerusalem Post - IDF estimates 25% of Hizbullah capabilities hit

Haaretz - Rockets land in Afula, Jezreel Valley for first time Hezbollah: We can hit anywhere in Israel

Fox - Israel Renews Attack on Beirut Airport

Reuters - G8 calls on Hizbollah to stop attacking Israel
pi_39889663
Stelling: 'Ik heb totaal geen medelijden met de mensen daar totdat ze in hun eigen land eisen dat er leiders komen die voor vrede gaan en achter het idee staan dat met elkaar samenleven prima kan en daaraan willen werken. Zo niet dan verdien je de leiders en hun daden die je krijgt.'
pi_39889669
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:28 schreef NorthernStar het volgende:

"God told me to strike at al Qaeda and I struck them, and then he instructed me to strike at Saddam, which I did." - G.W. Bush
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 16 juli 2006 @ 23:12:36 #231
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39889677
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kom eens achter je al jazeera vandaan...
ik lach jou toch ook niet uit omdat je alles wat Israel doet prima vind of wel..
pi_39889687
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:11 schreef Meki het volgende:

[..]

Het gaat erom wie het maakt
en de hele wereld heeft gezien dat Israel dat was

en dus is Hezbollah nu even goed als Israel aldus G8
Volgens mij interpreteer jij de zaken toch iets anders dan overeenkomt met de werkelijkheid.
pi_39889703
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Hoeveel van die ratten zitten in Beirut? Hoeveel raketten zijn vanuit de hoofdstad gelanceerd?

Je gebruikte terminologie van de laatste tijd is me wel opgevallen. Onlangs "Der Ewige Jude" misschien gezien?
  zondag 16 juli 2006 @ 23:13:42 #234
16715 Mylene
*schatje*
pi_39889719
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:09 schreef Viajero het volgende:

[..]

Die vergeet ik niet, maar zover ik weet heeft Egypte zich netjes gedragen tov Israel sindsdien.
Het kan dus wel, maar alleen als er een meedogenloze anti-Islamistische dictator aan het hoofd staat van het gebied dat Israel opgeeft ipv terroristische geloofsfanatici.
Oh ja, op die manier heb je gelijk. En inderdaad, in ruil voor vrede heeft Israël zich teruggetrokken en de nederzettingen opgegeven.
  zondag 16 juli 2006 @ 23:14:03 #235
34294 Flying_nomad
Kijkt nu waar het ziet en weet
pi_39889733
quote:

[..]

echt niet ??

de laatste grote handreiking werd nog gedaan door voormalig Premier Barak

uit mijn bronnen;
quote:
maar na de enorm teleurstellende afwijzing van de vredespogingen van Barak door de Palestijnse leiders ziet men hen ook niet meer als betrouwbare gesprekspartners. Men heeft het gevoel dat de enige oplossing die uiteindelijk zou worden geaccepteerd, is om Israel als joodse staat op te heffen en er een Palestijnse staat van te maken waar misschien ook wat Joden mogen blijven wonen
Everything which has a beginning has a cause, the universe has a beginning, therefore it has a cause.........
pi_39889739
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:13 schreef Doderok het volgende:

[..]

Hoeveel van die ratten zitten in Beirut? Hoeveel raketten zijn vanuit de hoofdstad gelanceerd?

Je gebruikte terminologie van de laatste tijd is me wel opgevallen. Onlangs "Der Ewige Jude" misschien gezien?
Kom op , het is algemeen bekend dat de meeste kantoren van Hezbollah in Beirut liggen.
pi_39889787
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:14 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Kom op , het is algemeen bekend dat de meeste kantoren van Hezbollah in Beirut liggen.
Het lijkt mij overduidelijk dat de terroristen gebruik maken van alle mogelijkheden die Libanon hun (ongewild) biedt, dus ook in de hoofstad Beirut.
pi_39889796

Zuid-Israël
komt misschien nog wel. want een paar maanden geleden werd bekend dat Iran de Zelzal-2 raket had geleverd aan Hezbollah.
die heeft een bereik van 200km, dus daarmee kunnen ze zelfs Be'er Sheva raken.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_39889870

Israëliërs betogen tegen oorlog
TEL AVIV - Tweeduizend Israëliërs hebben zondagavond gedemonstreerd tegen de militaire acties in Libanon, waarbij in totaal meer dan 130 mensen zijn omgekomen.

„Ja voor een gevangenenruil”, „Ja voor vrede” riepen de betogers. Ze willen dat de Israëlische regering instemt met de eis van Hamas in de Gazastrook en Hezbollah in Libanon om drie gegijzelde Israëlische militairen te ruilen voor Palestijnse gevangenen en Hezbollah-gedetineerden.

De gijzeling van twee Israëlische militairen door Hezbollah woensdag leidde tot Israëlische vergeldingsacties in Libanon.

pi_39889886
Als de raketten nog zuidelijker komen zal de shit hit the fan zoals men dat zo mooi kan noemen,
pi_39889905
Zo denkt Israel de laaste paar dagen

''Vermoord wat je kan ook al zijn het onschuldige mensen''
pi_39889944
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:18 schreef _The_General_ het volgende:
Als de raketten nog zuidelijker komen zal de shit hit the fan zoals men dat zo mooi kan noemen,
Wanneer niet? Dat zou gebeuren als militairen ontvoerd werden, als Tiberias geraakt werd, als Haïfa bestookt zou worden. Maar het is allemaal nog erg terughoudend.
  zondag 16 juli 2006 @ 23:20:19 #243
111528 Viajero
Who dares wins
pi_39889950
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:18 schreef Meki het volgende:

TEL AVIV - Tweeduizend Israëliërs hebben zondagavond gedemonstreerd tegen de militaire acties in Libanon, waarbij in totaal meer dan 130 mensen zijn omgekomen.

„Ja voor een gevangenenruil”, „Ja voor vrede” riepen de betogers. Ze willen dat de Israëlische regering instemt met de eis van Hamas in de Gazastrook en Hezbollah in Libanon om drie gegijzelde Israëlische militairen te ruilen voor Palestijnse gevangenen en Hezbollah-gedetineerden.

De gijzeling van twee Israëlische militairen door Hezbollah woensdag leidde tot Israëlische vergeldingsacties in Libanon.

Het zou mooi zijn als we een dergelijk gebaar ook uit Libanon zouden zien..
  Donald Duck held zondag 16 juli 2006 @ 23:20:28 #244
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_39889956
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:19 schreef Meki het volgende:

ja en hezbollah richt de raketten op weilanden om zo geen burgers te raken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 16 juli 2006 @ 23:20:29 #245
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39889958
Israël laat een Hamas-minister vrij

Gepubliceerd op zondag 16 juli 2006

RAMALLAH (ANP) - Een militair tribunaal in Israël heeft zondag de vrijlating bevolen van een van de acht Hamas-ministers die vorige maand door het Israëlische leger was gearresteerd. Dat heeft een legerwoordvoerder zondag bekendgemaakt.
pi_39889972
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:18 schreef Meki het volgende:

En?
pi_39889981
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:19 schreef Meki het volgende:

Ach dat dachten degene die zij nu proberen te bestrijden al jaren dus hou er nu maar over op. Je lijkt op een stuk vinyl met een kras erop.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_39889993
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:20 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wanneer niet? Dat zou gebeuren als militairen ontvoerd werden, als Tiberias geraakt werd, als Haïfa bestookt zou worden. Maar het is allemaal nog erg terughoudend.
Na iedere raket aanval is er toch een nieuw en zwaarder bombardement geweest...
pi_39890007
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:20 schreef Viajero het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn als we een dergelijk gebaar ook uit Libanon zouden zien..
Dat wilde Hezbollah toch al vanaf het begin?
pi_39890015
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:20 schreef rutger05 het volgende:

[..]

En?
Ja, wat 'En', heeft de bevolking dan niks meer te zeggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')