abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39887668
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:13 schreef venomsnake het volgende:
Echt enorme explosies die je ziet op de beelden van die bombardementen...
Caps ?
pi_39887682
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:04 schreef Viajero het volgende:

[..]

Nee, ze moeten proportioneel meer aandacht besteden aan die 700 gevangenen in Gitmo, want dat wordt gedaan door de grote Satan, dus dat is mediageniek..
Tuurlijk, HRW, een organisatie die overwegend uit Amerikanen bestaat, met Republikeinse senatoren, voormalige adviseurs van het Witte Huis, een directeur van Radio Free Europe, mensen uit vooraanstaande think-tanks en lobbygroepen in Washington, die bezien de VS als de grote satan?

Dat er meer aandacht aan besteed wordt omdat het hun eigen regering betreft is niet bij je opgekomen?
  zondag 16 juli 2006 @ 22:16:51 #103
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39887793
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:13 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Caps ?
ik heb geen tv kaart..

Ik denk dat die beelden vanzelf ook wel op CNN komen, Sky news had ze ook al.

CNN is sowiezo enorm traag (lijkt de NOS wel) ook zendt CNN een hele berg beelden niet uit (of uren later)die wel op andere zenders te zien zijn, zoals vele burgerslachtoffers ed..

Ook zijn ze steeds een kwartier later met het laatste nieuws..
Ze zijn iig niet meer zo snel als een aantal jaar geleden..

[ Bericht 13% gewijzigd door venomsnake op 16-07-2006 22:22:28 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 16 juli 2006 @ 22:18:06 #104
34294 Flying_nomad
Kijkt nu waar het ziet en weet
pi_39887827
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:08 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik vind het eerder gevaarlijk om op basis van dit soort geschriften denken te weten hoe de toekomst zal lopen. Sommige mensen zouden het kunnen gaan zien als een soort handleiding voor wat moet gebeuren zodat Jezus terugkomt of de joodse Moshiach of whatever.

Voor de rest mag iedereen geloven wat hij wil.
Da's ook de reden van mijn 'open' comment, tot jij vroeg waarop het gebaseerd was, verder om het geheel 'ontopic' als nieuws topic te houden wil ik mijn ideeen niet perse ventileren. Maar 't kan geen kwaad te weten in welke richting je mede fokkers denken.

p.s. Dit soort gegevens gebruiken als handleiding is wat ver gezocht (afgezien dat de leider van Iran daar op zijn manier anders over denkt), maar dat ik een en ander met bijzondere interesse volg in relatie met wat ik geloof lijkt me meer dan logisch, hoe afschuwelijk ik oorlog ook vind.
Everything which has a beginning has a cause, the universe has a beginning, therefore it has a cause.........
  zondag 16 juli 2006 @ 22:19:19 #105
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39887865
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:18 schreef Flying_nomad het volgende:

[..]

Da's ook de reden van mijn 'open' comment, tot jij vroeg waarop het gebaseerd was, verder om het geheel 'ontopic' als nieuws topic te houden wil ik mijn ideeen niet perse ventileren. Maar 't kan geen kwaad te weten in welke richting je mede fokkers denken.

p.s. Dit soort gegevens gebruiken als handleiding is wat ver gezocht (afgezien dat de leider van Iran daar op zijn manier anders over denkt), maar dat ik een en ander met bijzondere interesse volg in relatie met wat ik geloof lijkt me meer dan logisch, hoe afschuwelijk ik oorlog ook vind.
hoe zit dat met de vijand uit het noorden van gog en magog dan?
was toch ook iets aan het eind der tijden.?
pi_39887888
quote:

[..]

Jouw antwoord geeft ook mijn insteek weer.
pi_39887918
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:19 schreef Boomstam het volgende:

[..]

Het lijkt mij niet zinvol om hier een uitgebreide religieuze discussie aan te gaan.
pi_39887954
Laten we dat idd niet doen,
pi_39888078
ff een vraagje... die bombardementen he, zijn die zeg maar echt gericht op Hezbollahmensen/gebouwen of schieten ze maar wat op steden zoals in WOII?

ook bestoken ze Beiroet, maar daar zit toch niet echt Hezbollah?
pi_39888119
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:26 schreef Luutgaert het volgende:
ff een vraagje... die bombardementen he, zijn die zeg maar echt gericht op Hezbollahmensen/gebouwen of schieten ze maar wat op steden zoals in WOII?

Ze bestoken kantoren en gebouwen van de Hezbollah,
pi_39888122
quote:

Je mag gevoeglijk aannemen dat Israël zijn doelen niet willekeurig kiest. De doelen die Israël kiest zijn er op gericht om de terroristen uit te schakelen en te hinderen.
  † In Memoriam † zondag 16 juli 2006 @ 22:28:41 #112
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39888129
quote:

[..]

Waarom alleen de leider van Iran?

"God told me to strike at al Qaeda and I struck them, and then he instructed me to strike at Saddam, which I did." - G.W. Bush (washingtonpost)

Voor de rest staat er geloof ik ook iets van "Gij zult niet doden" in de bijbel.

Maar wellicht heb ik een andere bijbel dan de gelovige mensen wereldwijd die nu druk bezig zijn elkaar uit te moorden.
  zondag 16 juli 2006 @ 22:28:47 #113
34294 Flying_nomad
pi_39888130
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:19 schreef Boomstam het volgende:

[..]

zoals ik al aangaf, met alle respect en wil om je te beantwoorden, ik blijf liever netjes ontopic,

Maar een kleine link voor uitleg kan ik je natuurlijk wel geven, denk dat deze wel redelijk antwoord geeft op je vraag : http://www.homepages.hetnet.nl/~fm-ter-horst/Gog%20en%20Magog.htm
Everything which has a beginning has a cause, the universe has a beginning, therefore it has a cause.........
pi_39888143
Als het willekeurig was, waren er al veel meer slachtoffers gevallen...
pi_39888182
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:28 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Waarom alleen de leider van Iran?

"God told me to strike at al Qaeda and I struck them, and then he instructed me to strike at Saddam, which I did." - G.W. Bush (washingtonpost)

[afbeelding]

Voor de rest staat er geloof ik ook iets van "Gij zult niet doden" in de bijbel.

Maar wellicht heb ik een andere bijbel dan de gelovige mensen wereldwijd die nu druk bezig zijn elkaar uit te moorden.
Omdat de president van Iran heeft gesteld de islam te willen verdedigen namens alle moslims.
pi_39888237
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:30 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Omdat de president van Iran heeft gesteld de islam te willen verdedigen namens alle moslims.
Voor de goede orde: Het is natuurlijk alleen maar zo dat hij in zijn gestoorde optiek de islam wil verdedigen.
pi_39888242
quote:

De luchthaven is zeker niet in handen van Hezbollah. Het maakt het voor andere landen wel moeilijk om hun landgenoten te evacueren. Wat zeker in overweging genomen zal zijn.
  zondag 16 juli 2006 @ 22:32:28 #118
34294 Flying_nomad
pi_39888243
moet toegeven dat nu.nl ook behoorlijk bij het nieuws blijft (van de nederlandse nieuws-sites dan he)

Syrië

Israël heeft 'op dit moment' geen plannen om Syrië en Iran aan te vallen, hoewel zij een belangrijke rol spelen in de recente ontvoeringen van Israëlische soldaten. Dat zei de woordvoerder van de Israëlische regering, Isaac Herzog, zondag in een uitzending van de Amerikaanse tv-zender ABC. Herzog zei overigens niet uit te sluiten dat er in de toekomst wel aanvallen gepland worden.

Nasrallah

De leider van de Hezbollah-organisatie in Zuid-Libanon, Hassan Nasrallah, dreigt Israël met meer aanvallen. Hij kondigde zondag "nog meer verrassingen" aan. De bombardementen op de Israëlische havenstad Haifa en het Israëlische marineschip "zijn nog maar het begin", zei hij zondag aan het begin van de avond in een tv-toespraak op de zender al-Manar. Hij zei dat zijn strijders "alle middelen" zullen gebruiken in de strijd tegen Israël.
pi_39888283
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:28 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

dat kunnen zij niet zien

zij bombarderen elke gebouw met burgers erin
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_39888329
Meki, vlieg nu toch eens een eind op. Dit is te erg om aan te zien.
pi_39888333
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:29 schreef Evil_Jur het volgende:
Als het willekeurig was, waren er al veel meer slachtoffers gevallen...
dus 135 doden is niet genoeg. Als het aan Israel lag was het allang 20.000 doden
Israel doet dit enkel om USA gerust te stellen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_39888341
Ja Meki, natuurlijk Meki,

Die laffe terroristen verstoppen zich onder het volk in plaats van dat ze een open strijd voeren,
pi_39888369
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:33 schreef Meki het volgende:

[..]

dat kunnen zij niet zien

zij bombarderen elke gebouw met burgers erin
Nee, die kantoren zijn nou eenmaal lekker strategisch in woonwijken geplaatst, liefst dan nog naast een lagere school of beter nog een ziekenhuis ( liefst dan eentje met ook een opvang voor weeskindjes ).
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_39888374
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:35 schreef Meki het volgende:

[..]

Israel doet dit enkel om USA gerust te stellen
De USA moet Canadesen sowieso al niet, dus
  zondag 16 juli 2006 @ 22:37:11 #125
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_39888392
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:28 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Je bent naïef, of je bent een blinde fan van het zionisme.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')