Caps ?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:13 schreef venomsnake het volgende:
Echt enorme explosies die je ziet op de beelden van die bombardementen...
Tuurlijk, HRW, een organisatie die overwegend uit Amerikanen bestaat, met Republikeinse senatoren, voormalige adviseurs van het Witte Huis, een directeur van Radio Free Europe, mensen uit vooraanstaande think-tanks en lobbygroepen in Washington, die bezien de VS als de grote satan?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:04 schreef Viajero het volgende:
[..]
Nee, ze moeten proportioneel meer aandacht besteden aan die 700 gevangenen in Gitmo, want dat wordt gedaan door de grote Satan, dus dat is mediageniek..
ik heb geen tv kaart..quote:
Da's ook de reden van mijn 'open' comment, tot jij vroeg waarop het gebaseerd was, verder om het geheel 'ontopic' als nieuws topic te houden wil ik mijn ideeen niet perse ventileren. Maar 't kan geen kwaad te weten in welke richting je mede fokkers denken.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik vind het eerder gevaarlijk om op basis van dit soort geschriften denken te weten hoe de toekomst zal lopen. Sommige mensen zouden het kunnen gaan zien als een soort handleiding voor wat moet gebeuren zodat Jezus terugkomt of de joodse Moshiach of whatever.
Voor de rest mag iedereen geloven wat hij wil.
hoe zit dat met de vijand uit het noorden van gog en magog dan?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:18 schreef Flying_nomad het volgende:
[..]
Da's ook de reden van mijn 'open' comment, tot jij vroeg waarop het gebaseerd was, verder om het geheel 'ontopic' als nieuws topic te houden wil ik mijn ideeen niet perse ventileren. Maar 't kan geen kwaad te weten in welke richting je mede fokkers denken.
p.s. Dit soort gegevens gebruiken als handleiding is wat ver gezocht (afgezien dat de leider van Iran daar op zijn manier anders over denkt), maar dat ik een en ander met bijzondere interesse volg in relatie met wat ik geloof lijkt me meer dan logisch, hoe afschuwelijk ik oorlog ook vind.
Jouw antwoord geeft ook mijn insteek weer.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:18 schreef Flying_nomad het volgende:
[..]
Da's ook de reden van mijn 'open' comment, tot jij vroeg waarop het gebaseerd was, verder om het geheel 'ontopic' als nieuws topic te houden wil ik mijn ideeen niet perse ventileren. Maar 't kan geen kwaad te weten in welke richting je mede fokkers denken.
p.s. Dit soort gegevens gebruiken als handleiding is wat ver gezocht (afgezien dat de leider van Iran daar op zijn manier anders over denkt), maar dat ik een en ander met bijzondere interesse volg in relatie met wat ik geloof lijkt me meer dan logisch, hoe afschuwelijk ik oorlog ook vind.
Het lijkt mij niet zinvol om hier een uitgebreide religieuze discussie aan te gaan.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:19 schreef Boomstam het volgende:
[..]
hoe zit dat met de vijand uit het noorden van gog en magog dan?
was toch ook iets aan het eind der tijden.?
Ze bestoken kantoren en gebouwen van de Hezbollah,quote:Op zondag 16 juli 2006 22:26 schreef Luutgaert het volgende:
ff een vraagje... die bombardementen he, zijn die zeg maar echt gericht op Hezbollahmensen/gebouwen of schieten ze maar wat op steden zoals in WOII?![]()
ook bestoken ze Beiroet, maar daar zit toch niet echt Hezbollah?
Je mag gevoeglijk aannemen dat Israël zijn doelen niet willekeurig kiest. De doelen die Israël kiest zijn er op gericht om de terroristen uit te schakelen en te hinderen.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:26 schreef Luutgaert het volgende:
ff een vraagje... die bombardementen he, zijn die zeg maar echt gericht op Hezbollahmensen/gebouwen of schieten ze maar wat op steden zoals in WOII?![]()
Waarom alleen de leider van Iran?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:18 schreef Flying_nomad het volgende:
[..]
zoals ik al aangaf, met alle respect en wil om je te beantwoorden, ik blijf liever netjes ontopic,quote:Op zondag 16 juli 2006 22:19 schreef Boomstam het volgende:
[..]
hoe zit dat met de vijand uit het noorden van gog en magog dan?
was toch ook iets aan het eind der tijden.?
Omdat de president van Iran heeft gesteld de islam te willen verdedigen namens alle moslims.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:28 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waarom alleen de leider van Iran?
"God told me to strike at al Qaeda and I struck them, and then he instructed me to strike at Saddam, which I did." - G.W. Bush (washingtonpost)
[afbeelding]
Voor de rest staat er geloof ik ook iets van "Gij zult niet doden" in de bijbel.
Maar wellicht heb ik een andere bijbel dan de gelovige mensen wereldwijd die nu druk bezig zijn elkaar uit te moorden.![]()
Voor de goede orde: Het is natuurlijk alleen maar zo dat hij in zijn gestoorde optiek de islam wil verdedigen.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:30 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Omdat de president van Iran heeft gesteld de islam te willen verdedigen namens alle moslims.
De luchthaven is zeker niet in handen van Hezbollah. Het maakt het voor andere landen wel moeilijk om hun landgenoten te evacueren. Wat zeker in overweging genomen zal zijn.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:26 schreef Luutgaert het volgende:
dat kunnen zij niet zienquote:Op zondag 16 juli 2006 22:28 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ze bestoken kantoren en gebouwen van de Hezbollah,
dus 135 doden is niet genoeg. Als het aan Israel lag was het allang 20.000 dodenquote:Op zondag 16 juli 2006 22:29 schreef Evil_Jur het volgende:
Als het willekeurig was, waren er al veel meer slachtoffers gevallen...
Nee, die kantoren zijn nou eenmaal lekker strategisch in woonwijken geplaatst, liefst dan nog naast een lagere school of beter nog een ziekenhuis ( liefst dan eentje met ook een opvang voor weeskindjes ).quote:Op zondag 16 juli 2006 22:33 schreef Meki het volgende:
[..]
dat kunnen zij niet zien
zij bombarderen elke gebouw met burgers erin
De USA moet Canadesen sowieso al niet, dusquote:Op zondag 16 juli 2006 22:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel doet dit enkel om USA gerust te stellen
Je bent naïef, of je bent een blinde fan van het zionisme.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:28 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ze bestoken kantoren en gebouwen van de Hezbollah,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |