quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:37 schreef Drugshond het volgende:
Kolere, de inhoud van mijn milkshake past niet door het rietje.
Pijnstillers en alcohol is niet zo'n toffe combi.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Moet je wat rum bijgieten
Verdunnen met terpentine schijnt te werken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:37 schreef Drugshond het volgende:
Kolere, de inhoud van mijn milkshake past niet door het rietje.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Verdunnen met terpentine schijnt te werken.²
Mijn milkshake wat doe je ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Verdunnen met terpentine schijnt te werken.²
Thx, ik kreeg gisteren ook een mailtje van een fokker met een heel verhaal + links om het erin te verwerken. Qua verwerking van alle gegevens sta ik eerder bij het begin dan bij de final versie.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:05 schreef B4CO het volgende:
Idd Drugshond! goed topic Crisis in het Midden-Oosten
Ehhmm, ik heb via copy en paste de zaak aan elkaar geknoopt. De inhoud komt van andere nieuwssites en behulpzame fok(kers) af. Mijn eigen inbreng is eigenlijk maar heel beperkt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:58 schreef Frutsel het volgende:
mooie post Drugshond! Topwerk! Wel veel leesvoer!
Ehhm, Liever niet, omdat dergelijk soort berichten het gehele jaar door gepost worden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:04 schreef Hallulama het volgende:
Zullen we een verplichte prefix invoeren voor typische pruimentijd berichten?
Ik stel voor [PRUIM], bijvoorbeeld voor:
- BREAKING: Pontje bij Kampen uit de vaart
- Vrouw twee keer door 't lint
Zo ja, dan zijn de pruimentijd berichten makkelijker te filteren voor hen die daar een hekel aan hebben, en kan de rest er misschien nog om lachen?
Ik vind 't prima, ik bedoelde 't ook niet echt serieusquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:15 schreef Drugshond het volgende:
Ehhm, Liever niet, omdat dergelijk soort berichten het gehele jaar door gepost worden.
Aan de hand van de TT is meestal wel af te leiden wat voor soort bericht erachter zit. En ik wil [NWS] juist niet te serieus maken. Anders gaan we een drempel invoeren waarvoor Fok! juist niet is bedoeld. Het moet een vrij en open podium blijven voor iedereen die aan een discussie wil meedoen.
Ongeacht leeftijd, opleiding, levensopvatting, geslacht, noem maar op. Anders krijg je het idee dat geen [PRUIM] alleen maar voor users met tenminste HBO+ is. En dat laatste lijkt me geen goede ontwikkeling.
ah! zo word je dus modquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ehhmm, ik heb via copy en paste de zaak aan elkaar geknoopt. De inhoud komt van andere nieuwssites en behulpzame fok(kers) af. Mijn eigen inbreng is eigenlijk maar heel beperkt.
De users maken Fok! tot iets unieks en niet de mods, en je moest eens weten hoe lui ik ben voor de schermen.
En ik krijg bij [PRUIM] hele andere gedachtes.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ehhm, Liever niet, omdat dergelijk soort berichten het gehele jaar door gepost worden.
Aan de hand van de TT is meestal wel af te leiden wat voor soort bericht erachter zit. En ik wil [NWS] juist niet te serieus maken. Anders gaan we een drempel invoeren waarvoor Fok! juist niet is bedoeld. Het moet een vrij en open podium blijven voor iedereen die aan een discussie wil meedoen.
Ongeacht leeftijd, opleiding, levensopvatting, geslacht, noem maar op. Anders krijg je het idee dat geen [PRUIM] alleen maar voor users met tenminste HBO+ is. En dat laatste lijkt me geen goede ontwikkeling.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
En ik krijg bij [PRUIM] hele andere gedachtes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |