The Wrens op Metropolis. Nu hoor ik er op plaat, i.t.t. onze vrienden van Pitchfork, ook niet echt het briljante in, maar live konden ze me al helemaal niet overtuigen. Sowieso vond ik Metropolis dit jaar tegenvallen.quote:
Ik ook, nooit tegelijk overigens.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:54 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Ik luister wel eens Guided by Voices en Neutral Milk Hotel.
Briljant zijn ze niet maar Meadowlands vind ik een prima plaat, en aangezien het al wat oudere rockers zijn had ik wel wat van ze verwacht.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:02 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
The Wrens op Metropolis. Nu hoor ik er op plaat, i.t.t. onze vrienden van Pitchfork, ook niet echt het briljante in, maar live konden ze me al helemaal niet overtuigen. Sowieso vond ik Metropolis dit jaar tegenvallen.
animal collective gezien toevallig?quote:Op maandag 17 juli 2006 19:05 schreef MadScientist het volgende:
net terug van Dour... Art Brut is echt lachen live... wat een droge kerel die zanger, hij ziet er ook totaal niet uit als een zanger van een band, meer zo'n gast die op de BBC grappige sketches maakt bij grappige BBC show nummer zoveel of zo....
en Annie was gecancelled
fijn ook dat de Trail of dead zo'n beetje als laatste was, heb je na het festival nog zo'n 2 dagen ruis in je oren...
Iik heb ze vorig jaar 2 keer gezien maar toen vond ik het volume niet bepaald overdonderend... spelen ze tegenwoordig weer harder?quote:Op maandag 17 juli 2006 19:05 schreef MadScientist het volgende:
fijn ook dat de Trail of dead zo'n beetje als laatste was, heb je na het festival nog zo'n 2 dagen ruis in je oren...
Die zijn live goed he?!quote:Op maandag 17 juli 2006 19:05 schreef MadScientist het volgende:
net terug van Dour...
Doe ikquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:54 schreef Z het volgende:
The Unicorns - Who Will Cut Our Hair When We're Gone? Is een prachtig plaatje. Moet je zeker een keer beluisteren.
Islands was erg goed live inderdaad.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:41 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hier nog mensen naar Valkhof Affaire geweest gister? Onder andere Islands, Bell Orchestre en Final Fantasy stonden er. Heb alleen Islands kunnen zien, maar die klonken erg goed en een stuk anders dan op album.
Niet dat ik weet. Op een gegeven moment stond er wel een baretdrager recht voor m'n neus, dus wellicht dat lienelien om me heen heeft moeten kijken om een inschatting te kunnen maken van die kerel voor mij.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:22 schreef methodmich het volgende:
Heb je lienelien nog gezien Grobbel??
Ik denk dat ze op hun hoogtepunt zijn gestopt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:23 schreef Z het volgende:
The Thermals, een van Methodmitch's favo's
Maken die nog platen of hebben ze het bij twee gelaten?
Ze hebben net weer een nieuwe plaat uit. Totaal oninteressant trouwens.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:23 schreef Z het volgende:
The Thermals, een van Methodmitch's favo's
Maken die nog platen of hebben ze het bij twee gelaten?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Op een gegeven moment stond er wel een baretdrager recht voor m'n neus, dus wellicht dat lienelien om me heen heeft moeten kijken om een inschatting te kunnen maken van die kerel voor mij.
quote:Op maandag 17 juli 2006 10:51 schreef pfaf het volgende:
Zie ik zojuist toch even jullie troetelkindje Lily Allen op TMF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |